Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou ik volg je precies een week later, dinsdag 28-2 een tp! Nu duimen op een mooi broednestje en een mooi ontdooide embryo! Toch altijd weer spannend als alles concreet wordt!

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Patricia: nu lekker gaan broeden!! Hoophoopduimduim!!

Dame: dat gaat lekker!! Op naar volgende week dinsdag! :)

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Super! vanavond met utrogestan beginnen? Ik duim dat de jouwe ook goed ontdooit. Hopelijk zijn we straks samen/tegelijk zwanger. Dat zou ik leuk vinden :) En stuur die beren naar het berenbos in ouwehands dierenpark :p

Bedankt voor alle duimen!

4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame wat goed nieuws. Op naar dinsdag en dan gezellig naast patricia op het bankje!!

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hoe is het daar op het wachtbankje Patricia?
    Hier echt een beetje zenuwachtig voor dinsdag al! Ik hoooooop zo dat alles goed gaat! Deze angst heb ik nog niet eerder zo gevoeld...kan het een bijwerking van de progynova zijn ;)
    Eerst dit weekend maar carnavallen, ff een uitlaatklep :)

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Donderdag en vrijdag ochtend wat krampjes en gevoelige borsten. Nu voelen mijn borsten nog steeds wat anders. En veel plassen. Dus geen idee hihi.

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh je voelt je wel anders dan andere rondes, dat klinkt hoopvol :) Wat zegt je eigen gevoel? Wanneer ga je een testje wagen?

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ga vrijdag eerste test doen. Ik dacht vrijdag - zondag - dinsdag (officiële testdag) te testen.
    Ja het voelt ook nog wat onwerkelijk dat er een embryootje in de buik zit. Het inbrengen van eendenbek was totaal niet pijnlijk. En dat is voor het eerst in 2,5 jaar. Dus misschien daardoor. Ik weet het niet.

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame nog 1 dagje. Mijn duimen draaien. Krijg je morgen tel?

Patricia hoe voel je je? Nog steeds krampjes? Spannend hoor.

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hele weekend last gehad van mijn borsten. En gisteravond ook weer krampjes. Verder droom ik ontzettend veel en gek haha. Deze ochtend voel ik weer weinig. Ik wacht het af.

Dame ik duim voor je en denk aan je!

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Vrijdag pas testen!? Jeetje hoe houd je dat vol ;) Ik heb goede hoop voor je, klinkt goed die symptomen :) Duimen dat mini zich helemaal vast ankert ;)

Vandaag ontdooidag... ik verwacht dat er van de 5 cryo's vast wel 1 goed ontdooit, spannend vind ik vooral of deze ook mooi door blijft delen. Morgen tussen 10.00 en 12.00 telefoon! Uren aftellen dus!

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    #1512 aicirtap, 27 feb 2017
    Laatst bewerkt: 27 feb 2017
    Ik werd al vroeg gebeld. Dus hou je telefoon al eerder bij je.

Nou borsten zijn weer aanwezig hoor pff. Af en toe krampjes. Na de lunch een uur geslapen. Niet helemaal lekker -> misselijk, vol gevoel, ik weet niet. Hihi.

Ja ik weet niet hoe je moet rekenen met een cryo van 5 dagen oud. Zit je op de dag van terugplaatsing dan dpo 5? Dan zou ik vandaag dpo 11 zitten.

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou volgens mij weet je het wel ;)

Ja met een dag 5 cryo zit je op de dag van tp op 5 dpo. Hoe ver de embryo doorgedeeld is, is volgens mij ook nog van invloed. Laatste keer had ik bv een morula, die embryo liep dus eigenlijk een dag achter. Ik rekende toen dus een dag minder. Is bij jou een morula of een blasto teruggeplaatst?
    Uitgaande van een echte dag 5 embryo ben je nu idd 11 dpo en is testen al goed mogelijk, wel nog vroeg. Maar eerlijk gezegd kan ik mijn testdrang rond die tijd niet meer beheersen ;)

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee omdat ik zoveel voel neig ik naar eerder testen. Maar wil ook niet de goden verzoeken oid.

En het kan niet van de utrogestan komen. Want deze klachten kwamen pas een week na gebruik van de utrogestan.

Mijne was op dag 5 een beginnend morula. Hij was 12 cellen en loopt dus iets achter.

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dan denk ik dat je in principe 1 dpo eraf moet trekken en nu dus 10 dpo bent.

Ik snap je gevoel van goden verzoeken heel goed. Ik denk daar ook altijd aan. Maar van de andere kant wil ik het ook gewoon weten. Weten dat het kan. En heel nuchter gezien hebben testen natuurlijk geen invloed op het wel of niet goed gaan. Het maakt alleen de spannende periode tot nod wat langer.

Tja en het voelen van symptomen...ze zeggen altijd het kan wel of niet, maar volgens mij voel je zelf wel aan hoe het zit! Althans toen ik in mei positief testen had ik wel zo een gevoel (overigens geen symptomen toen).
    Ik zal nog voor je duimen, het is je zo gegund!!!!

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lieve dame duim duim duim! S6 vandaag en het gaat vast allemaal goed komen. Geniet er van!!

Patricia klink hoopvol spannend hoor. Hoop op een positieve test vrijdag!!

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah nienie je bent toch ook een scheet... al zo lang in een ander schuitje en toch nog zo meeleven hier bij ons! Thanks meid voor je bemoedigende woorden :)

Goed nieuws hier: we mogen om 15.00 ons eskimootje ophalen :) :) :) Wat een pak van mijn hart! Ik weet niet wat ik heb deze ronde maar het is verschrikkelijk met me! Zo bloednerveus. Mijn gedachtes komen niet meer stop...vannacht super slecht geslapen erdoor! De spanning giert door mijn lijf. Zou dit een bijwerking vd progynova kunnen zijn? Heb er andere rondes niet zo een last van gehad!
    Hopelijk straks horen dat het een mooie mini is en dan de zen-modus aan! Heb morgen in ieder geval een ontspanningsmassage gepland, nou die komt als geroepen!!!!

Patricia nog geen testje gewaagd ;) !?

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O super @ dame! Ik hoop dat de andere 4 nog in de vriezer zitten voor een tweede kindje! Succes!

Ik ben deze keer een stuk meer ontspannen dan anders. Weinig mee bezig. Het is meer dat anderen er naar vragen. Gisteren ook een uur te laat met de utrogestan. Was gaan koken op het normale tijdstip dus wekker niet gehoord. Oeps!

Nee nog niet. Gisteren wel een pakje bij de action gekocht. Maar vanmorgen bij het eerste wc bezoek mezelf afgevraagd wil ik testen. En ik had zoiets van nee. Bagger geslapen. Pfff al die dromen en dat gedraai.

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Tuurlijk dame ik blijf hier mee kletsen tot dat iedereen hier moeder is;) wat een super goed nieuws. En inderdaad vanaf 3 uur relax modus aan en chillen stand. Lekker gaan genieten!!

Oei patricia dromen.... hahahaha dat had en heb ik ook nog steeds heel erg. Dat is wel echt een symptoom. Wel knap dat je nog niet getest hebt. Super spannend!!

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Oh Patricia, dat klinkt behoorlijk hoopvol! Ik duimduim en hoophoop nog steeds voor je! Ben zo benieuwd als je gaat testen. Tipje: die 2v5 van de kv zijn gevoeliger dan van de action. Dus als je eerder wilt gaan testen dan kan het zijn dat die van de action minder laten zien.

Dame: het is al bijna 15 uur, superspannend! Hopelijk krijg je zo een hele mooie mini terug en kan jij ook gaan broeden! Hou jezelf goed warm! Voor jou ook een dikke hoophoop en duimduim!!

Deel Deze Pagina