Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Thanks ladies... de embryo is weer on board :)
    We moesten behoorlijk lang wachten, 40 min! Dus de embryo heeft nog wat langer in het bakje kunnen doordelen ;)
    Ik hoopte op een blasto,maar helaas weer een morula. Op de een of andere manier voelt dat iets minder. Maar volgens ziekenhuis deelt ie goed door en dat is het belangrijkste! Trouwens weer maar een hoeven ontdooien, dus nog 4 over :)

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Super @ dame! Nu lekker broeden. Succes met de wachtweken!

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeej dame hij is binnen ;) ;) ;) hebben ze hem wel verteld dat hij nu wel bij zijn mama moet blijven!! S6 meid hoop voor je dat de tijd snel voor bij gaat. Vanaf wanneer testen?

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gisteren nagenoeg geen symptomen meer. Dus vanmorgen getest. Omo wit. Misschien bij daglicht een mega tuurstreepje maar verwacht het niet. Dus heb er een hard hoofd in dat het goed zit. Het is dag 8 na tp. Dus dpo 13. Cryo liep wel dag achter dus het kan dpo 12 zijn. Had vandaag toch wel een tuur streepje verwacht.

Toch raar elke keer. Een x aantal dagen veel symptomen, dan een dag niks en dan menstruatie. Al kan dat laatste nu niet door de medicijnen.

UZ gent was van mening dat je nog niet kon spreken van herhaalde miskramen en de rif batterij als bloedtest niet noodzakelijk is. Maar mijn gevoel zegt dat door de symptomen dat er misschien wel iets geweest is. Maar dat het niet goed innestelt. Dus wil mijn arts er wel om vragen.

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He Patricia, wat naar een witte test! Ik had echt een goed gevoel bij je! Misschien ben je toch nog te vroeg, al begrijp ik dat jij daar nu een hard hoofd in hebt. Maar je had een beginnende morula en morula is normaliter dag 4. Dus je zat tussen dag 3 en 4 in, dat zou nu 11/12 dpo zijn. Er zijn meiden die 11 dpo nog negatief testen. En volgens mij zelfs meiden die 12 dpo negatief testen. Maar herkenbaar dat de moed jou in de schoenen gezonken is...al probeer ik je nog wat hoop te geven. Stond er in daglicht een licht streepje of echt omo-wit?

Ja nienie ik neem me altijd voor te wachten tot 14 dpo of langer, maar helaas blijkt me dat in praktijk niet zo goed te lukken. Ik ga doen wat goed voelt en heb nog geen idee wanneer dat is. Streven is in ieder geval zo lang mogelijk proberen te wachten!

6. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ah patricia wat kloten. Ik ben het wel met dame eens. Welke test heb je gebruikt? Ik zelf heb pas getest op 15 dpo toen wel een duidelijke streep maar ook nog geen knal kruitvat testen zijn vaak iets gevoeliger dan action weet niet met welke je getest hebt. Ik hoop zo voor je dat je toch nog een positieve streep krijgt.

Dame geef je groot gelijk gewoon doen wat goed voelt. Spannend weer!!!!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik had nog 1 kruidvat liggen dus daarmee getest.
    Was vanmorgen al weg in donkere / schemer. Dus net na werk gekeken op balkon whaha.
    Maar hij is niet omo wit. Maar het is echt een mega tuurstreepje. Na paar keer kijken zie je hem.
    Af en toe beetje buikpijn. En gevoel of borsten mega zijn. Maar dat valt wel mee. Maar ze zijn wel een stuk minder pijnlijk als van de week.
    Of er is iets geweest of eskimootje heeft eerst nog een rondje gezwommen.
    Morgen ff nog een pakje kruidvat testen halen na het werk. Ik wil vrijdag en zondag daarmee testen. Misschien tussendoor action.
    Ik weet niet meer wat ik moet denken: ?.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh ik hoop en duim dat het streepje mooi gaat oplopen en dat je eigenlijk te vroeg getest hebt! Het zijn vreselijke dagen he zo tussen hoop en vrees! Ik duim voor je door, gun het je van harte!!!

Hier mezelf vandaag getrakteerd op een ontspanningsmassage! Hemels! En wat voelen mijn spieren gespannen. Heb meteen een afspraak voor een tweede keer gemaakt! Mijn lijf verdient dit zo :)

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Klinkt heerlijk @ dame. Zo ff warm douchen en dan nog ff thee drinken en naar bed. Morgen weer vroeg op.
    En ik hoop dat het te vroeg was. Hopelijk vrijdag een beter streepje.

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Spannend patricia! Ik zou vandaag niet testen met action. Zal wachten tot morgen en dan inderdaad met kruidvat. Duim duim duim.

Ow heerlijk dame! Fijn dat het lekker was.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Patricia: ik hoop echt dat je te vroeg was. Als de innesteling op dag 10 was (wat heel normaal is) dan kan heel duidelijk testen op 11 dpo nog niet. Ik hoop en duim nog verder voor je. Dat deze tuurstreep om de dag duidelijker mag worden!

Dame: oh heerlijk zo'n massage, goed dat je jezelf dit geeft! :)

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vind heel spannend om morgen te testen. Ben bang dat hij omo wit is. Voel veel minder sinds dinsdag :-/

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dat kan ik me heel goed voorstellen...zet um op! Mijn duimen laat ik vannacht voor je aanstaan! Ik hoop het echt zoooooo voor je!

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En en en?

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Getest. Misschien weer een mega tuurstreepje. Maar krijg nu ook het idee dat ik iets zie wat er niet is. Ik zou nu dpo 15 zitten. Al trek ik er 1 (of 2 dagen) trek dan 14 (of 13). Je zou dan toch wel op zijn minst een duidelijk tuurstreepje moeten zien.

Ik ga denk zo maar ziekenhuis bellen om afspraak te maken gynaecoloog. Ik wil graag eerst onderzoeken voor ik start met een 3de de. En ik ben benieuwd wanneer ik met een 3de poging kan starten door gedoe met umc. Hopelijk nog voor de zomer.

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Hier is de rollercoaster ook weer gestart...van zeker weten dat het niet gelukt is, naar toch weer hoop. Voelde afgelopen dagen heel licht gevoel in de baarmoeder, maar dat kan ook zo maar psychisch zijn. Maar ergens was ik blij, ik voel iets. Sinds vanochtend helemaal weg. Voel weer niets :( en blijf erbij dat ik me niet kan voorstellen dat er een baby daar groeit zonder iets te voelen....dus please geef me plopjes, krampjes, pijnlijke borsten...iets! Killing dit wachten zeg, pffffff!

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Kun je geen foto plaatsen, kunnen we mee kijken?

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    20170303_093745.jpg

Volgens mij is de bovenste van woensdag. Had ze per ongeluk bij elkaar gelet.:)

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Poeh er blijft niet veel van over na oploaden, ik zie ze eerlijk gezegd niet. Maar ben wel met je eens dat je voor 13,14 of 15 dpo een duidelijker streepje had moeten hebben :( Jeetje wat een teleurstelling weer zeg, zeker na al je symptomen. Dat voelt dan zo gemeen van je lijf he...dan moet ik toch maar blij zijn dat ik niets voel. Vrees echt dat ik je volgende week ga volgen...
    Ik zou zeker een afspraak maken om je mogelijkheden te bespreken. Heb jij nu al eens hysterscopie gehad? En je komt ook in aanmerking voor scratching he...misschien ook nog de moeite waard!?

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee na uploaden blijft er niks van over. :-/

Ja ik wil wat bloedonderzoeken laten doen en die hysteroscopie. Voor ik verder ga. Mja moet meestal toch ook 2-3 maanden aan de lucrin. Dus dat kan mooi in de tussentijd.

Ik kreeg 2 dagen na de tp sypmtomen en dat hield 5 dagen aan.

Deel Deze Pagina