Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Aahhh patricia wat jammer :( had het zo gehoopt voor je. Wat kloten zeg!! Dikke knuffel

Dame mijn symptomen liepen ook eerst weer af. Ik had namelijk 3 dagen geen buikpijn gehad. Daarna kreeg ik menstruatie pijn. Dat was 7 dagen na terugplaatsing. Maar lieve schat als je normaal zwanger zou worden hoef je het ook niet te voelen. Ik begrijp dat je het echt graag wil maar geef de moed nog niet op. Probeer positief te blijven!! Kop op je kunt het ;) ook een dikke knuffel voor jou!!

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja dat zit zo in mijn koppie van die symptomen....ik weet dat ik het los moet laten. Maar ja als iets zooo graag wilt. En ik voel me als iedere andere ronde en dat voorspelt dus niet veel goeds. Hopelijk komt er nog verandering in!
    Verder hier begonnen met aftellen naar onze second opinion in België. Ben heel benieuwd. Jammer genoeg weten we nog net niet de uitkomst van deze tp.

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wanneer hadden jullie ook al weer die afspraak. Ja ik begrijp het echt zal het ook hebben hoor. Lastig he om positief te blijven;)

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - heb jij de afspraak bij een arts/gynaecoloog? Als je het niet weet zou ik wel even informeren. Ik had bij een arts assistent en die deed mij overkomen dat ze niks weet of mag zeggen en enkel informatie noteert.

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Het is niet bekend. Volgens Gent wordt die planning pas die dag of vlak van te voren gemaakt! Maar ja wat wil ik, heb het er maar mee te doen denk ik. Anders moeten we misschien nog langer wachten.

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gisteren action test negatief. En nog steeds het mega tuurstreepje op de kv2. :( Ik doe morgen een action test. En dan zijn de testen op.
    Ik heb nog wel een digitale clearblue liggen maar die hebben veel hcg nodig dus lijkt mij niet zinnig.
    Ik wil woensdag bij de huisarts een bloedtest aanvragen. Eerder kan niet ivm werk. Maar ik wil niet zomaar stoppen met de hormonen. En de lucrin spuiten.
    Ik denk zelf dat ik niet zwanger ben. Ik had nu toch wel een beter streepje moeten hebben.

Bijgevoegde bestanden:

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Jeetje Patricia, echt super vervelend van die tuurstreepjes... :(
    Goed dat je een bloedtest gaat aanvragen, dan heb je ieder geval antwoord en zekerheid. Hierbij een dikke knuffel, want die onzekerheid is echt killing.

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ goldfish -

Ja ik weet gewoon niet meer wat ik er van moet denken. ;)

Geen zere borsten meer. In de loop van de dag zwellen ze wel op. Vrijdag wel hele dag zeurende pijn bij baarmoeder / blaas. Veel plassen. En ik vind sommigen dingen stinken zoals banaan :(

Wat ik begrijp loopt mijn cryo 1 - 2 dagen achter. Normaal zou ik dpo 17 zijn. Maar in mijn geval dpo 15-16. Zelfs met de vroege miskraam had ik een duidelijker streepje. Dus denk dat het niet gelukt is.
    Morgen nog een action test (waarvan ik niks verwacht) en woensdag bloed prikken. Ik kan helaas niet eerder.

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He wat een onzekerheid nog meis! Kan het niet ze zijn dat er wel iets ingenesteld is, maar dat het niet goed is gegaan, en dit een restje hcg is?
    Pfff super vervelend. Ik zou je graag wat hoop toespreken, maar eerlijk gezegd denk ik ook dat het niet goed is :( Dikke digi-knuffel voor jou!
    Balen dat je woensdag pas bloed kunt laten prikken. Valt er niets te regelen dat je morgen al kunt? Het is natuurlijk zo gepiept!

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Prikken kan wel. Maar moet een labformulier hebben. En huisartsenpraktijk gaat om 17 uur dicht. En ik ben pas om half 6 daar. Ik wil nog niks vragen op t werk.
    Action test was omo wit. En ik denk inderdaad een misnesteling.

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik denk inderdaad ook een misnesteling ze lijken een beetje op die testen die ruubs toen ook had. Kloten. Dikke knuffel.

Dame wanneer had je een afspraak in Gent?.
    Goldfishie hoe is het met jou dan? Ga je nog een extra echo doen om te kijken wat het word??

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja inderdaad enorm balen. Ben er op 1 of andere manier niet super verdrietig over. Het wordt gewoon of zoiets. Ik weet niet. Ik had natuurlijk al vanaf dinsdag het gevoel dat het niet goed zat.

Twijfel wel/geen bloedtest. Maar die lucrin is zulk heftig spul dat ik vind bevestiging wel fijn vindt. Ik hoop ook dat ik over 3 maanden gewoon kan/mag starten. Want weet niet hoe het met de wachtlijst bij het umc zit...
    Ik zit ook een beetje met werk. Ik kan in week 27 en 28 sowieso vrij krijgen van werk. Dus zou heel mooi zijn als ik in week 27 de punctie kan krijgen. Dan heb ik mooi week 28 om bij te komen. Ik heb al 17 maart een afspraak bij de arts staan. Maar het komt dan net niet uit met de lucrin. Pff wat een gepuzzel.

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Meid gewoon voor de zekerheid een bloedtest doen, dan kun je daar niet meer over twijfelen. Of toch nog een kruidvattest om te kijken of het tuurstreepje weg is.
    Ik herken het dat je niet echt meer verdrietig kunt zijn. Zoals je zegt het wordt een gewoonte, helaas.
    Ik wil woensdagochtend gaan testen. Dan springt wel weer de bubbel kapot, maar van de andere kant weet ik het gewoon al. Woensdag gaan we naar Gent. Dan heb ik na de negatieve test iets waarvan ik het gevoel krijg weer een stap verder te gaan. Soort van troost.

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik snap je, maar misschien is woensdag nog wel wat vroeg om te testen, hoeveel dpo zit je dan?
    Ik heb geen kruidvat testen meer in huis,had maar 1 pakje mee genomen. En nog wel een clearblue maar die wil ik liever bewaren voor als het écht zo is hihi.
    In de kasten staan hier 3 dozen met babyspullen. In alle jaren dingen gekregen en soms dingen gekocht. En van de week deed mij wel ff de gedachte pijn wat als ik als die leuke en mooie spulletjes nooit kan/mag gebruiken :(

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik denk dat de clearblue geen zin heeft, net testen die je al gedaan hebt kun je vergelijken. Pfff wat een k#tzooi he meid...waarom niet beloont met een mooie duidelijke streep :(
    Ja die dozen lijken me idd confronterend...om die reden heb ik nooit iets gekocht. Durf ik gewoon niet...maar mocht ik ooit de 12 weken bereiken ga ik LOS!
    Woensdag is 12dpo, ik verwacht als er toch iets gaande is er wel iets zichtbaar moet zijn. Ik zal sowieso zaterdag nog voor de zekerheid testen en daarna pas met de medicatie stoppen. Weet jij of het lang duurt voordat het doorbreekt na de progynova?

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dames wat kan ik me jullie verdriet goed voorstellen. Die onzekerheid, behandeling, die kloten wacht weken, en niet te vergeten de vraag of je het niet allemaal voor niks doet. Ik gun het jullie zo alleen hebben jullie daar zo weinig aan. Ik heb het hier al vaker gezegd maar blijf het doen jullie zijn toppers en diep respect hoe jullie het elke keer weer opbrengen om verder te gaan.

Dame 11 dpo is wel heel vroeg hoor. Maar begrijp dat je dan Gent gaat zien als een nieuwe start. Alleen vergeet niet dat vaak vroeg testen weer heel veel onzekerheid met zich mee brengt. Uiteraard moetje doen waar je je goed bij voelt ;)

Dikke knuffel voor jullie

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik test 12 dpo Nienie en niet 11 dpo. Volgens mij is 12 dpo niet heel vroeg en een reële kans op een licht streepje (als ik zwanger zou zijn). Voor mij brengt het in eerste instantie geen onzekerheid. Mijn gevoel wordt bevestigd en dat geeft wat rust. Hoogstens kan ik toch te vroeg zijn en dan heeft de test van zaterdag een verrassing voor me ;)
    We gaan het zien. Morgen rond deze tijd is het duidelijk.

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik zal het morgenvroeg in de gaten houden ;) Spannend!!!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou alles ligt klaar voor morgen, we kunnen in alle vroegte (6.00) vertrekken. Ben echt super benieuwd! We maken er een dagje van dus kan pas in de avond reageren.

Patricia ga jij morgen nog bloed laten prikken? Slik jij nu nog steeds progynova? Vraag me af hoe dat gaat als je stopt? Of je lang op de menstruatie moet wachten of niet?

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Test is in ieder geval negatief, maar ja dat was weer verwacht :( Nu onderweg naar Gent. Hoop er een beetje een goed gevoel aan over te houden!

Deel Deze Pagina