@ niene - het zegt niks hoor. Ik had op vrijdag eerste follikelmeting 9 follikels en ook wat niet noemenswaardige kleine follikels. Maar 4 dagen later met de punctie toch 12 follikels/eicellen! Dus er waren er nog een paar mee gegroeid. Nu ben ik met de follikelmetingen voor de cryo er ook achter komen dat mijn eicellen klein zijn haha.
Fijn dat de punctie gepland staat! Spannend! 9 is toch hartstikke mooi en wie weet wat er in de tussentijd nog bij komt!!
Oke heb nog hoop dus😉 Ag ja en anders moet ik er blij zijn met 9 er zijn dames die het met minder moeten doen dus dan heb ik eigenlijk nog niks te klagen. Aicirtap wanneer heb je echo gehad dan? Jeejtje dat is balen hoe nu verder dan? Ruubs hoe is het met jou? Al zenuwachtig??
He dames, hier 11 follikels in de race! Ze variëren in grootte van 11,5 tot 16 mm nu. Een aantal dus boven de 14mm, maar ook nog enkele eronder. Het aantal voor de punctie blijft dus nog spannend. Vrijdag terug voor een derde meting en de verwachting is zondag/maandag punctie. Dat loopt dan weer evenredig met jullie aangezien ik drie dagen later met spuiten begonnen ben. Overigens had ik ook nog meerdere kleinere (niet opgemeten) follikels. Ik moet bekennen dat ik ook licht teleurgesteld was over het aantal, maar weet ook dat het niets zegt. Het is zo verleidelijk om vooral veel follikels te willen, dat voelt als meer kansen...maarrrr kwaliteit boven kwantiteit. Beter een paar minder en mooie bevruchtingen, dan meer en minder bevruchtingen. Ik herken je gevoel dus wel nienie en realiseer me toch ook dat we prima aantallen hebben
Dat is toch niets om teleurgesteld over te zijn! Super mooi aantal! Had zelf zoiets van alles boven de 10 is goed. En inderdaad dan zegt het nog niks over de kwaliteit. Het blijft afwachten allemaal! Besef me nu dat Nienie later haar punctie heeft maar eerder de terugplaatsing, grappig! Ben nog niet zenuwachtig. Heb vandaag gelukkig en gezellige een leuke dag, dus dat komt goed uit.
Zeg, ik had nooit zoveel met het forum maar ik merk dat ik het heel fijn vind om alles met jullie te delen en te lezen hoe het met jullie gaat en hoe jullie er in staan. Dus, bedankt!!
Wat een goed aantal dame begrijp je reactie wel maar 11 is echt hartstikke mooi😉 En misschien nog wel meer je weet maar nooit. Heb ik ook hoor ruubs wel eens gereageerd maar nooit zo. Vind het inderdaad ook gezellig en merk dat ik elke keer benieuwd ben om te lezen hoe het met jullie gaat en hoe jullie er in staan. Gezellig 😁😁
Ja 11 is zeker een mooi getal,maar ben beetje bang dat die onder de 14mm nog gaan krimpen en het er toch minder zijn. Pfff voel me zo onzeker steeds, zouden het de hormonen zijn?! Hartstikke fijn dit forum...voor al je vragen, onzekerheden, herkenning,gezelligheid, frustraties enz enz!-ben ook blij met jullie dames Jullie weten pas echt wat ik door maak! Ruubs heel veel succes morgen! Ik vind je een positieve bikkel! Hopelijk valt het je allemaal mee en hebben jullie een mooi opbrengst!
Dankjewel lieve dame!! We waren veel te vroeg in het ziekenhuis haha dus we zitten al een uur te wachten. De papierhandel is in ieder geval al in orde. En pff heb nu al hongerrrr! Jullie horen nog van mij!
Ik vind het geloof ik bijna net zo spannend haha...dat word nog wat als ik zelf aan de beurt ben mijn duimen draaien voor je meid!
Nou, de score staat op 11! Dus ze zijn hier tevreden. Morgen bellen ze hoeveel er bevrucht zijn en tijd afspreken voor de terugplaatsing. Ik vertel vanmiddag even hoe het was! Hang nu nog aan infuus tegen overstimulatie.
Oeh meis wat goed! Dat is toch eentje meer vd 1/3 die je dacht dat zou afvallen oh heb echt vaak aan je gedacht vanochtend.. ben heel benieuwd naar je ervaring, maar doe rustig aan en kom even bij! Je hebt het gehad jeeeeeeej!
Heeeeel fijn dat het er op zit! Super lief dat je aan ons gedacht hebt. Haha ja inderdaad eentje meer. Hopelijk ook eentje meer Echt zo spannend morgen. Denk stiekem dat ze bevruchting bij ons altijd het probleem is geweest, dus ben erg benieuwd.. Ook naar het verschil tussen de IVF en ICSI. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iets te luchtig over de hele punctie had gedacht. Lig nu met erg veel buikpijn op de bank. Kan goed voelen dat ze in mn onderbuik hebben lopen wroeten. Plassen gaat nog erg moeilijk en bij hoesten, niezen, opstaan, gaan zitten en lachen krimp ik in elkaar. Maargoed, dat zal alleen maar minder worden toch! In het ziekenhuis was iedereen zo aardig en zorgzaam. Heel fijn! Zo'n verschil met ons 'eigen' ziekenhuis. We vonden alleen alles wel erg lang duren. Staaltje inleveren ging gelukkig wel vlot. Mn man kon zich gelukkig goed aan de situatie overgeven, dat vond ik nog wel even spannend. Daarna moesten we heel lang wachten in de wachtkamer en daarna weer ruim een uur op een ziekenhuisbedje in een operatiehemdje (KOUD!!!) met een infuus in mn arm. Van de punctie zelf voelde ik niet super veel, maat de spuitjes voor de plaatselijke verdoving en het klemmetje deed zoooveel pijn. Heb dan ook een erg gevoelige baarmoederhals- en mond. Was bij de IUI ook al met het inbrengen van het slangetje/spuitje. Tranen over mn wangen. Daarna mocht mn man ook pas komen, dus die was op het meest rotte moment ook niet eens aanwezig. Daarna kreeg ik een roesje, was heerlijk, lekker licht in mn hoofd net of ik een paar wijntjes op had. Het aanprikken voelde ik wel in mn buik, maar het deed geen pijn. Ze konden toen nog niet zeggen hoeveel eicellen we hadden. Ik mocht daarna terug naar de zaal en heb even lekker onder de dekens gelegen Kreeg water en later koffie met een wafel. Heerlijk want had echt honger. Daarna moest ik naar de wc maar dat ging niet zo goed. Lukt niet om druk op mn buik te zetten. Maar het feit dat ik wel was geweest was het signaal voor de arts om de ontslag brief te komen brengen en uitleg te geven en het goede nieuws te brengen. Daarna moest ik nog 1 zak aan het infuus tegen overstimulatie. Toen die op was mochten we weg. Alles bij elkaar heeft wel 4,5 uur geduurd. Ik vond vooral de prikjes vies tegenvallen en de buikpijn/kramp nu, maar ik ging er ook wel heeeel erg blanco in. Dacht er niet zoveel bij na. Zo, dan hebben jullie een beetje een inschatting Hoe het bij ons ging. Ben erg benieuwd naar jullie straks zeg!
Jeejtje ruubs wat goed 11 wat een goed aantal😍 Goed nieuws dus!! Ben echt benieuwd of er een bevruchting gaat ontstaan. Wat een verhaal zeg ben je echt wel lang bezig geweest. Moest je vriend daar zaad op wekken? Hoelaat krijgen jullie morgen bericht? Geniet van het mooie aantal en dat je het er op hebt zitten. Ik ga heel hard duimen draaien dat je dit niet allemaal voor niks hebt gedaan.
Die moest daar idd zaad opwekken, want we wonen te ver weg. Ze bellen morgen tussen 12 en 13. Super spannend! Mijn vriendin had ooit 13 eicellen, 8 bevruchtingen en maar 1 embryo. Dus dat scenario houd ik maar in gedachten. Al hou ik niet zo van doemdenken. Hoe sta je er in Nienie? Zie je er tegenop of zie ie het wel? Ik ieder geval heeeeel veel succes en sterkte. Hopelijk slaap je goed vanavond en gaat het morgen allemaal lekker vlot. Ik denk aan je!