Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - mocht je niet beide data vast leggen? Dat ze eventueel nog hcg prikken op die dag in april. Had jij nog cryo's?

Nieuwe werk is leuk. Nog wel even wennen. Ik werk op 2 verschillende locaties met steeds andere mensen. Dus moet nog ff wennen daaraan. Ik vind het wat onrustig. Het is wel vermoeiend. Merk dat mijn lijf er wat moeite mee heeft. Veel pijntjes en moe. En ik was van het weekend net een week niet verkouden tot ik zaterdag wakker werd... Hoest de longen uit mijn lijf pfff.

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nienie nog even doorbijten dus! Heb geen verstand van indalen, maar dat is nog te vroeg dus? Nog even blijven zitten mini!!!!
    Voor de rest zijn jullie helemaal klaar: spulletjes en naam?
    Wij hebben nog geen vakantieplannen voor de zomer, maar willen wel komende meivakantie weggaan! Dat is ook wel hard nodig! Ga dus maar proberen te genieten va dit soort dingen, maar het wordt wel steeds moeilijker! Zeker omdat ik weet dat er ook weer een zomerstop aan komt.,,al dat gewacht is een beetje veel van het goede!

Patricia die datum in april is morgen ;) 11 dpo, dus onmogelijk om 100% zeker te weten of je zwanger bent. En aangezien ik nog geen bruinverlies had durfde ik het niet aan. De dag na de afwijziging begon het bruin...dat voelt wel erg zuur van mijn lijf! Maandenlang liters bruin vanaf ongeveer eisprong en uitgerekend deze maand niet! Maar ja ik probeer het maar weer los te laten. Aftellen na 19 mei en zal tussendoor nog wel een keer polsen of het toch ook eerder kan en dan moet ik zeker weten dat ik niet zwanger ben!
    Wij hebben nog 4 cryo's. Ik ga er wel vanuit dat er nog 1 a 2 niet goed ontdooien, dat hebben we nog niet gehad. 2 a 3 kansen dus nog...maar op dit tempo zijn we daar volgend jaar nog mee bezig ;)

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Heerlijk dame lekker doen hoor. Even genieten van elkaar. Willen jullie na het buitenland? Op zich kan indalen wel rond deze tijd het is alleen wat lastiger voor mij. Soms om 15 min na de wc en dat indalen voelt niet echt prettig daar beneden ;)

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - nog gaan menstrueren of niet? Al getest?

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He Patricia, niet meer getest en in afwachting van de menstruatie. Volop bruinverlies en een rommelende buik, maar helaas zet het nog niet door! Ongelofelijk hoe mijn lijf altijd precies datgene doet dat niet goed of handig is :(
    Als ik ongesteld ben kan ik ook met het ziekenhuis contact opnemen om te kijken of de hysteroscopie toch nog eerder kan!
    Moet zeggen dat heel dit ivf-traject echt super traag gaat. Waarom moet alles zo lang duren?!
    Weet jij toevallig of er in het umc een zomerstop is? Ben er bang voor....

Nienie meis zit ie lekker ingedaald ;) Het begint nu vast wat spannender te worden of nog niet? Ga je tr in het ziekenhuis bevallen?

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Normaal wel, maar ik weet niet of het ivm het umc gedoe en de langere wachtlijsten of dat nu ook is.
    Ik sta voor juli op de lijst. Volgende week vragen aan de gyn of het in mijn vakantie gepland kan worden. Tenzij ik veel eerder terecht kan. Later kan ik gewoon bijna niet maken op werk met vrij vragen midden in de zomer periode :-/
    Spannend @ dame. Ik had denk toch getest op een vrije dag. Bruin is oud bloed dus tja. En rommelende buik kan bij beide of is het een standaard symptoom bij jou?

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame ik duim voor je dat je of heel snel ongesteld word en eerder kan maar het beste is natuurlijk helemaal niet ongesteld worden ;)

Nee denk niet dat ie al helemaal is ingedaald het fijne gevoel van onder helaas nog steeds aanwezig hahahahaha. Het valt me nog wel mee hoe spannend ik het vind. Al merk ik wel dat alles steeds dichterbij komt. Ja we gaan bevallen in het ziekenhuis. Wou vriendlief graag. Morgen nog 1 dag werken en dan verlof. Echt wel aan toe maar ook wel raar.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh ik vind er niets spannends aan hoor dames, ga gewoon ongesteld worden. Maar vooralsnog zet het helaas niet door. Dacht gisteravond eindelijk dat het zo ver was, maar deze ochtend alles weer rustig! Pffff vermoeiend! Hoop echt dat het snel door gaat zetten...dan kan ik ook plannen of de hyseroscopie misschien nog eerder kan!

9. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Dames, dames, dames. Long time no see! Ik was zo bezig met mijn puppy dat ik niks echt te vermelden had, maar ik blijf wel meelezen!

Ik heb vandaag een surprise gekregen (foto beneden)

Ik ben echt in shock! Wij hebben sinds januari geen tp gehad, en deze maand 1 KEER! seks gehad (blame the puppy). Nou, ok, toevallig op cd14 :p Maar what the hell! Ik heb de test gedaan puur voor de lol, vandaag is cd33, een paar dagen geleden dacht ik mijn ongi gestart was want ik had wat out bloed, maar sindsdien niks. Ik voel niet veel, alleen wat krampjes (ik herriner me nu net dat ik al lang geleden wat krampen heb gehad en tegen mijn man zei van, huh, komt mijn ongi zo vroeg?).

Owh dames, kan dit echt nou? :O

Bijgevoegde bestanden:

• testy.jpg
      testy.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,9 KB
      Weergaven:
      7
  10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wonderen bestaan! Snel je zkh bellen voor een bloedtest, doen ze vast niet moeilijk over? Kan me je shock voorstellen!!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Anniko: wow, gefeliciteerd!! En idd snel je gyn bellen met dit goede nieuws!! :)

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Waaaauuuw Anniko, wat super! Wat lijkt me dat een topverrassing! Gefeliciteerd meid! Lekker die mmm achter je laten en genieten.
    Stiekem wel jaloers...ookal geloof ik niet meer in een natuurlijke kans, dit wonder hoop je toch stiekem. Misschien moeten we ook maar een puppy kopen ;)

13. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Bedankt meiden! Ik geloof het nog steeds niet.
    De gyn al gebeld, 28 april heb ik de eeste echo. Dat is best snel!
    @Dame ik snap het dat je jaloers bent! Dat ben ik/was ik ook altijd stiekem. Ik zou NOOIT denken dat het kan, al die mooie superduper embryo's en niks, en nu dit! Misschien puppy als afleiding was toch een goed idee!

Ik heb nog een digi test gedaan, want al die van vanochtend supersensitief waren.

Bijgevoegde bestanden:

14. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeejtje anniko wat een goed nieuws. Super gefeliciteerd. Zo zie je maar weer wonderen bestaan 😁 geniet van dit super nieuws!!!!

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en logisch dat je in schock bent!
    Ik zie dat je ook nog 5 eskimootjes hebt :)

@ dame - bij jou al menstruatie door gebroken?

Ik ben bang dat ik weer door de pil heen ga menstrueren. Weer bloedverlies vandaag en krampen. :( Ik hoop dat het niet door zet. Want anders moet ik toch aan die rot lucrin.

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Pffff nee hier nog steeds in afwachting en raak er steeds gefrustreerder door.
    Wat een kl#te ronde: eerste 'blij' met nog geen bruin op cd 22 (sprankeltje hoop), zeg een mooie kans op eerder hysteroscopie af, op cd 23 beloont met het eerste bruinverlies en inmiddels liters met donkere stolsels, maar nog geen menstruatie. Nu komt 19-5 weer in het gedrang. Dikke kans dat die nu niet kan doorgaan...en daar ben ik echt wel heel boos en verdrietig over. Moet ik dan nog een maand wachten? En daarna weer de zomerstop?! Het schiet gewoon echt niet op.....

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Misschien door de stress?
    En misschien een testje wagen. Want je bent nu overtijd toch?

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik geloof niet dat stress mijn bruinverlies kan uitstellen, dan zou dat toch zeker al eens eerder gebeurd zijn! Denk eerder een gevolg van de progynova. Dit is de eerste natuurlijke cyclus na de kunstmatige. Ik heb nooit veel bijwerkingen, maar progynova vond ik echt rotzooi en eerlijk gezegd bevestigd deze uitgelopen cyclus dit maar weer. Als mijn theorie van bruinverlies na eisprong klopt, heb ik dus pas op cd 22/23 een eisprong gehad en zou ik dus ergens uiterlijk woensdag ongesteld worden :( dan moet de hysteroscopie verplaatst gaan worden. En de ellende is dat ze die alleen op vrijdag doen en er dus weinig overblijft icm mijn cyclusdagen dat het mogelijk is! Als ik ongesteld ga worden dan kan ik een plannetje maken. Zit er aan te denken via de zorgverzekering wachttijdbemiddeling aan te vragen. Er moet toch ergens eerder plek zijn. Zo niet, jammer, maar dan eis ik wel een tp. Anders zijn we na de zomerstop pas weer aan de beurt...en de uit voorzorg afspraak in Gent in september zal ook niet meer lukken, want dan hebben we nog steeds cryo's (mits ze niet goed ontdooien)
    Al met al gooit deze cyclus alles in de war en ben ik er gewoon HELEMAAL klaar mee :( Ik wil niet meer! Zit er echt ff doorheen *zucht*

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dikke knuffel dame en aicircap Wat hebben jullie toch een pech allemaal :( het zit jullie niet mee. Ik hoop dat het toch nog mee valt dame zodat het toch nog door kan gaan ik duim voor jullie.

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Patticia, even een reactie op je bericht in het andere topic: ik krijg de hysteroscopie meg een roesje. Dan ben je wel onder zeil, maar is niet zo hevig als een narcose. Misschien een geruststelling voor als het poliklinisch niet gaat lukken...maar meid er zijn vele vrouwen die heg zo doen, dat gaat jou vast ook lukken!
    Ik herkenn je stroom aan gedachtes en vermoeiend is dat he. De emotionele rekbaarheid is er hier wel uit. Ik ben begonnen met gesprekken met een psycholoog en ben me eens aan het verdiepen in mindfulness. Als je dat lukt om juistvtoe te passen is dat heel hulpvol! Misschien ook iets voor jou?

Hier EINDELIJK gisteren ongesteld geworden! Wat een verlossing...maar helaas gooit het dus wel alle planning in de war. De kans is groot dat 19-5 niet door kan gaan, mits deze cyclus net kort is. Maar die kans is niet zo groot. Ga het ziekenhuis maar eens vragen naar de opties, want ik wil hoe dan ook nog een tp voor de zomer. Liefst na de hysteroscopie, maar als dat niet kan jammer dan. We gaan het weer meemaken!

Fijne paasdag nog allemaal!!!

Deel Deze Pagina