Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Patricia succes met de hysteroscopie meid!!!!!

2. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    S6 vandaag Patricia!!!!

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hysteroscopie is mislukt. Mijn baarmoeder lag weer zeer gekanteld. Mijn baarmoeder erg naar achter. Ze konden de hoek/draaien niet maken. Vraag me af hoe een kind straks uit moet haha :rolleyes:
    Omdat er nog water in zat. Hebben ze een water echo gedaan en die was goed.
    Dus het hierbij gelaten.
    Ik vraag mij nog even af of je bij scratching zo'n zelfde apparaat door je baarmoedermond moet? Als dat zo is kan dat ook niet :(

Verder kon de ivf 4 weken eerder. Lang zitten dubben en een nacht slecht geslapen maar besloten het niet te doen.
    Ik heb 24 mei een bruiloft. Onhandig met prikken en koel houden.
    Ik ga met Pinksteren weekend naar Valencia toe. Ook niet handig met prikken en koel houden. En ik weet niet of ik bijwerkingen ga krijgen van de menopur.
    En de hoofdreden is mijn werk. Ze weten nu van niks en dat vind ik fijn. Geen stress en gedoe van die kant. In het verleden gehad op mijn vorige werk. En vraag mij nog steeds af of dat invloed heeft gehad op de kid pogingen. Daarnaast is het een ramp om vrij te krijgen. We zitten op rand van onderbezetting en het is vakantie periode.
    Dus nu gewoon in de eerste week van juli. Ik heb de eerste 2 weken van juli vrij. Hoef ook mijn planning mbt vakanties niet om te gooien. Ik had net eens alles gepland en niet rekening gehouden met de ivf krijg je dit voorstel pfff. o_O

Ik blijf nu aan de pil. En ik ga op een gegeven moment over op losse lucrin. En dan later menopur erbij. Hele apotheek weer in huis. Pregnyl was op. Dus nu otrivelle.
    Ik heb wel last van spotting en menstruatie krampen af en toe. Hopelijk blijft dat niet nog 2 maanden.

4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Og wat jammer dat het niet gelukt is. Knap dat je toch er voor gekozen hebt om het toch een maand later te doen. Een paar dagen er tussen uit is ook lekker. Herken de stress wat je dan kunt hebben op het werk omdat allemaal te regelen. Hopen dat je straks relax de volgende poging in kunt gaan.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - dat hoop ik ook.

@ dame - hoe is het met jou en je cyclus?

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Heej dames,

Jeetje dat was weer even geleden! Inmiddels ben ik een vakantie Portugal rijker en zie ik dat de site helemaal veranderd is! Ff wennen is het wel. Op mijn mobiel is het erg moeilijk om op het forum te surfen nu, dus dan maar op de tablet steeds!

Weer ff erin komen, maar lieve nienie zit ie er nog in???? ;) Ik kan je banner niet meer zien, maar volgens mij kan het niet lang meer duren toch! Super spannend! Ben echt reuze benieuwd!

Jeetje Patricia het zit je ook niet mee he dat de hysteroscopie mislukt is :( Balen meid! ‘Gelukkig' nog een waterecho kunnen krijgen, was het niet helemaal voor niets! En het dilemma van wel of niet eerder beginnen. Ik ken ze goed en vind het soms ook zo oneerlijk dat we steeds weer over dingen moeten tobben. Maar ja..allles voor het goede doel he! Nu dus nog ff genieten van de relatieve rust en de leuke dingen die gepland staan!

Hier ook nog altijd aan het wachten. 19 mei hopelijk dan toch echt de hysteroscopie! Helaas liep mijn vorige cyclus zo uit dat 19 mei ook weer in het gedrang kwam cyclustechnisch. Voelde de bui al hangen: nog langer wachten. Maar vh ziekenhuis moet ik aan de pil! Pffff! Echt waardeloos dat het niet in te plannen valt, ziekenhuis is daarin niet flexibel. Nu dus aan de pil, met alweer bruinverlies erdoorheen en dan is het nog lang geen 19 mei!? Hoop echt dat ik het red tot dan en dat de menstruatie er niet doorheen drukt. Want als het weer niet door kan gaan, dan ben ik er klaar mee! Dan gewoon maar weer een tp!
    Verder een gemixte vakantie gehad! Ik begon goed en probeerde te genieten. Maar voel aan alles dat het niet goed gaat met me en ik wat last van angsten kreeg (vroeger angststoornis gehad)! Dus dit is een echte waarschuwing van mijn lijf en geest! Gelukkig net begonnen bij de psycholoog en ga ik een cursus mindfulness doen. Het roer moet om...ik wil ook weer kunnen genieten vh leven.
    Dus zoals jullie lezen: niets veranderd hier ;)

7. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lieve dame. Wat een pech toch de hele tijd met dat bruine bloedverlies. Het zit jullie ook niet mee he. Wel echt super knap dat je hulp hebt gezocht het is ook allemaal niet wat.... Ik kan me de teleurstelling nog goed herinneren van de iui pogingen het verdriet en de angst waar je mee leeft de teleurstelling elke keer weer. Ik gun het je zo. Ik hoop dat deze keer wel goed gaat hoe het hoort. Ik blijf voor je duimen en aan je denken. Dikke knuffel.

Ja hoor hij zit er nog in ;) stomme banner je kan waarschijnlijk niet en een banner en een tekst. Morgen ben ik 37 weken en gaan nog een weekend weg met vrienden na Limburg. Best spannend want woon zelf in Deventer dus is het dik 2 uur rijden na huis mocht het toch eerder komen. Maar goed maar niet aan denken;)

Patricia hoe is het met jou?
    En met alle andere dames?

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Mijn schema is binnen!

Ik heb nu een stopweek. Ik ging dwars door de pil heen menstrueren. En dan de pil slikken van 8 mei t/m 13 juni.

Op 10 juni starten met lucrin en op 20 juni met stimuleren beginnen. Dit keer menopur.

De punctie is gemikt op 5 juli.
    Spannend weer!

Nu nog vervoer regelen voor de zaadjes en eitjes. Vriendin die normaal mee gaat kan niet.

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Spannend weer... fijn dat je een schema hebt waar je weer na toe kan leven. Ga je nog op vakantie voor de tijd?

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ga in het pinkster weekend 4 dagen naar valencia met een vriendin. :-D
    Zin in!

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lekker heerlijk even genieten :) :)

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja zin in! :D

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Voor alle lieve dames!! Dikke knuffel voor jullie xxx

Bijgevoegde bestanden:

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Dat is lief @ niene!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaah nienie je bent toch ook een lieverd! Hoe is het in het buikje? Nog alles rustig?

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @dame82 - hoe is het met je cyclus? Gaat de hysteroscopie door deze week?

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    He Patricia, ik ga ervan uit van wel. Heb nog steeds bruin/bloedverlies door de pil heen, maar zo lang het geen echte menstruatie is die doordrukt. De gyn zei toen der tijd dat het bij bruinverlies kon doorgaan.. en eerlijk gezegd ga ik ook niet mijn mond opentrekken, want dadelijk vinden ze het toch niet zo verstandig, terwijl als je eenmaal op de operatietafel ligt. Aldoende leert men in de mmm ;) Ben zo blij als vrijdag voorbij is. Niet dat ik tegen het onderzoek op zie, maar eindelijk weer vooruit kunnen. Het is dan nog even op de menstruatie wachten, maar daarna mogen we weer!

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik had ook spotting / doorbraak bloeding bij de pil en hysteroscopie was geen punt. :)

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Tuurlijk dames weet dat ik aan jullie denk vooral op zulke dagen.

Ik zou ook gewoon niks zeggen dame zolang het niet rood is. Nog even spannend dus. Hoop dat het vrijdag door kan gaan kunnen jullie in ieder geval weer iets afvinken.

Patricia kom je de weken een beetje door zonder terugplaatsing? In juni ging je weer beginnen toch?

Hier alles rustig nog. Met dit mooie weer geen straf om niet aan het werk te zijn.

20. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Lieve dame s6 morgen!! Ik hoop dat het mee valt. Laat je ons weten hoe het gegaan is? Dikke knuffel en zal aan je denken morgen!!

Deel Deze Pagina