Nou het zit erop! Beetje duf nog, wat buikpijn, maar verder meegevallen! Ik heb de gynaecoloog ff gesproken na de operatie en de baarmoeder zag er goed uit,geen gekke dingen. Enige was dat ze de opening vd eileiders niet konden vinden?! Ik was toen nog een beetje duf, maar niet geheel onbelangrijk lijkt me denk ik nu. Het zou wel eens de verklaring kunnen zijn voor uitblijven zwangerschap op natuurlijke wijze, maar weer niet voor alle mislukte tp's! Van de andere kant het hsg was toen der tijd oke en we hebben kort succes gehad met iui?! Toch nog wel wat vragen, heb 12 juni weer een gesprek gepland staan! Jammer vind ik wel dat er geen oorzaak voor het vele bruinverlies gevonden is! In ieder geval staat niets een nieuwe tp in weg als goed is! Dus menstruatie breek maar door
Fijn dat het achter de rug is! Beetje dubbel dat ze niks hebben gevonden. Hopelijk komen de rode duivels snel! Wanneer verwacht je de menstruatie en de tp?
Ik heb echt geen flauw idee hoe lang het duurt voordat ik ongesteld ga worden, ben aan de pil geweest. Zal ongetwijfeld mijn cyclus in de war gooien. Hoop een beetje op binnen nu en een week ergens. Dan zal ergens rond cd 14 en cd 16 eisprong zijn ( of ook weer anders door de pil) en dan 4 dagen daarna de tp. En reken er toch echt op dat ik wel aan de beurt ben nu en niet nog een maand moet wachten!
Snap ik. Waarom doen ze niet een kunstmatige cyclus doen kunnen ze iets meer schuiven of wil jij dat niet?
Ai ai het roesje is nog niet helemaal uitgewerkt geloof ik haha. Ik krijg idd tp in kunstmatige cyclus. Moet op cd 10 voor een echo om bms op te meten.
Dame fijn dat het is mee gevallen. Alleen jammer dat er inderdaad geen oorzaak is gevonden voor het bruine bloedverlies. Ben benieuwd of die opening invloed heeft op het zwanger worden.... klinkt best logisch... alleen dan wel weer appart dat het een keer raak is geweest. Ben benieuwd na je gesprek in juni. Nu maar hopen op je menstruatie en een topper van een embryo
Geeft niet hoor dame. Ik vond de kunstmatige cyclus wel fijn. Geen gestress met ovulatietesten heerlijk!
Nienie je bent er nog...denk steeds dat je nu toch aan het bevallen bent Je banner doet het ook niet meer! Wat is je uitgerekende datum, dat moet ik wel onthouden! In ieder geval wil ik je alvast veel succes wensen! Zet um op en geniet van al het moois dat op je afkomt! Patricia, heel eerlijk vind ik de progynova de naarste medicatie van allen tot nu toe. Merk dat mijn lijf er niet heel blij van wordt, maarrrrr de vorige keer had ik geen bruinverlies en zo is de tp beter te plannen. Zou niet het risico willen lopen dat in natuurlijke cyclus ik weer zou moeten wachten. Nu valt er nog wat te schuiven Dus we gaan er weer voor!
Hahaha ja hoor ben er nog steeds.. 26 mei is de grote dag dus nog een paar dagen. Word nu wel spannend... ga er zeker van genieten hoop dat de bevalling goed en snel verloopt
Oeh nu wordt het idd echt spannend! Zie je er tegenop? Straks heb je jullie kindje in je armen, wat zal dat magisch zijn (en hopelijk je bevalling ook ) Ik geloof dat ik hier een feestje ga vieren: het lijkt er op dat ik ongesteld geworden ben! Kleine twijfel, want door de hysteroscopie had ik al wat bloedverlies en ik heb nu geen buikpijn en normaal wel. Maar ja dit is ook pilbloeding he...kijk even aan hoe het morgen uitziet, maar dan mag de vlag hopelijk uit! Jeetje het voelt bijna als een cadeautje, had me ingesteld op een week wachten! Zou dan echt de nieuwe ronde begonnen zijn, aftellen naar eindelijk weer een tp!!!!
Wat een goed nieus na zoveel pech eindelijk weer eens geluk. Ik hoop het. Op na die terugplaatsing zodat we weer kunnen duimen met ze alle Nee zie er niet tegen op. Ben er ook wel klaar voor al moet ik eerlijk zeggen dat ik ook wel eens onzeker word. Bang dat ik het allemaal niet goed ga doen ofzo. Maar denk ook wel dat iedereen dat heeft. Nachten worden slecht inverband met veel maagzuur. Dus ben er klaar voor maar ook klaar mee
Grrrrr ff stoom afblazen hier! Mail ik vandaag het ziekenhuis dat gisteren cd 1 is voor de planning, mag ik niet starten omdat de afspraak met de gynaecoloog voor de evaluatie pas later is! Omg dit ga je niet menen! Ik heb verdorie al 1 tp per half jaar.. ga ze ook terugmailen dat ik niet akkoord ga! Het zijn mijn embryo's en het is mijn lijf en ik wil deze cyclus een tp! Zo boos en gefrustreerd nu!!!!
Ik kan dat wel, maar die artsen hebben nooit tijd! De eerst mogelijke afspraak is 13 juni. En ik begrijp ook dat als er iets gevonden was er eerst naar het beleid gekeken moet worden, maar alles is goed! Echt een formaliteit. Ben zo kwaad...zo afgeteld naar weer een tp, eindelijk onderzoek gehad, snelle menstruatie cadeau...eindelijk wat positieve energie want we zouden vooruitgaan en dan dit weer! Bam! Ben echt super boos en inmiddels ook verdrietig. Waarom moet alles zo moeizaam gaan en vaak ook onnodig. Een ding weet ik zeker, een eventuele volgende poging gaan we in het buitenland doen. Helemaal klaar met Nederland!
Aaahhh lieve dame dat meen je niet wat erg zeg. Begrijpen die mensen niet dat je gewoon verder wil ofzo. Heb je al een mail terug gestuurd? Dit kunnen ze toch niet maken. Wat een piep zooie. Dikke digitale knuffel. Ik duim dat je toch een tp mag.
Jazeker is er een mail uitgegaan en mochten ze nog moeilijk doen dan gaat mijn vriend ze bellen, maar waarom voelt het alsof alles zo een strijd moet zijn Zwanger worden is al een strijd inmiddels en heb nou niet het gevoel dat het ziekenhuis erg met me mee denkt of z'n best doet! En wat dat betreft is mijn emotionele rekbaarheid eruit, kan hier niet meer tegen. En voelt net nu als extra harde klap, omdat ik echt afgeteld heb naar dit moment, er naar uit zag
Begrijp ik meid. Het is ook allemaal zo oneerlijk. Jullie moeten er al zo veel voor over hebben en dan krijg je ook nog tegenslag na tegenslag. Of het allemaal al niet niks is. Weet dat ik aan je denk en voor je duim. Misschien wat aicirtap ook al zegt misschien maar gewoon bellen zodat je vriend ook duidelijk kan uitleggen dat jullie hier echt na toe leven en dat alles al zo tegen zit. Dikke knuffel