Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje meid wat een diagnoses! Hellup! Kan me voorstellen dat dat helemaal niet prettig is. Kun je je hiermee überhaupt wel een beetje oke voelen? Of kun je alleen nog maar liggen? Dat de dames nog maar even een beetje doorgroeien, dat zou fijn zijn. Maar tweelingen worden vaker ook wat eerder geboren toch?!
    Ja hier nog steeds bezig met de strijd en ja dat wordt wel steeds moeilijker. De moed en het vertrouwen wordt beetje bij beetje minder...ook ivf lijkt tot nu toe niets te betekenen voor ons! Maar ja veel keus dan doorgaan heb ik niet. Kan alleen maar hopen dat mijn doorzettingsvermogen ooit beloont gaat worden!

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @ patricia: over scratching ben ik niet meer begonnen. Geen zin om daar weer moeite voor te doen en las overal dat het een week na de eisprong moet plaatsvinden en ik stelde mijn cyclus uit met de pil. Dus heb het maar gelaten...mijn baarmoeder is in ieder geval goed doorgespoeld, wie weet heeft dat nog effect!

3. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oh pff meid, kan me helemaal voorstellen dat je met vlagen helemaal moedeloos wordt en de hoop verliest. Kon je maar in de toekomst kijken hè dan weet je tenminste waar je je op kan richten. Gun het je enorm!
    Ik voel me gelukkig verbazingwekkend goed! Dus gek idee dat mn lichaam dan wel zo 'faalt'. De meisjes zouden sowieso niet later dan 37 weken komen en dat is nu bijgesteld naar 36 weken, dus dat valt erg mee. Ze hebben wel longrijping gehad voor het geval dat. Als mn waarden ineens doorschieten of mn bloeddruk stijgt, dan moeten ze gehaald worden. Spannend allemaal!
    Lieve Dame, heel veel succes en zet m op! Jouw tijd komt, echt!! Dikke knuffel

4. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    Hey lieve meiden, eindelijk heb ik deze topic weer gevonden!

@dame82 wat een verhaal met je onderzoek & alles eromheen. Het blijft maar moeilijk, he. Gelukkig komt je tp steeds dichterbij, iets om naar uit te kijken! Duimen!

@aicirtap wat fijn dat alles bij jou ook weer op gang is! Nu nog even wachten en mag je weer! Duimen!

@nienie26 gefeliciteerd met jullie Xavi, wat een mooie naam! Goed dat uiteindelijk alles is goed gekomen, nu genieten!

@Ruubs wat leuk van jou te horen! Jeetje wat gaat die tijd snel, je meisjes zijn er bijna! Heel veel succes in de laatste weken en laat ons weten hoe het ging!

Hier alweer 11 weken, ik voel me bijzonder goed, tot nu toe echt bijna nergens last van gehad. Toch 2 keer een bloeding gehad (met stolsels!) maar op de echo's is alles altijd prima. Maar nog steeds ben ik voorzichtig om niet te blij te worden, wat natuurlijk ook niet leuk is. Ik wil genieten! Misschien na de 20 weken :p

5. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Wauw, je bent spontaan zwanger geworden zie ik! Geweldig zeg, van harte gefeliciteerd! Was een grote verrassing zeker! Hopelijk lukt het je om toch snel te gaan genieten. De tijd gaat zo snel..

6. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hallo lieve dames!! Bedankt voor alle felicitaties lief van jullie!!

Dame wat goed weer een tp. Zo lang op moeten wachten. Ook deze keer draaien mijn duimen. Hoop zo dat het jullie dit keer geluk brengt.

Ruubs wat fijn om te horen dat jij je goed voelt en dat ze de kleine gaan halen met 36 weken. Mag je wel natuurlijk bevallen of word het een keizersnede?

Patricia als het goed is ben je nu een paar dagen weg op vak? Hoop dat je het leuk hebt gehad. Wanneer moetje beginnen met meno pure?

Anniko wat fijn dat alles goed gaat en met de kleine. Ga je nog een vroege echo doen om te zien of het een jongen of meisje is??

Hier gaat alles goed. Morgen alweer kraamhulp voor het laatst. Vind het allemaal wel spannend man is weer na het werk dus dan ben ik alleen. Xavi heeft veel last van krampjes dat is er sneu. Dat betekend veel huilen soms wel vier uur achter elkaar. Zijn darmen moeten wennen maar de onmacht is klote. Voor de rest is hij eigenlijk heel tevreden.

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat @ niene. Die krampjes zijn wel zielig :( Krijgt hij de borst of de fles?

Ik start 10 juni met lucrin en 20 juni met de menopur.
    Ben heerlijk weg geweest. Goed weer gehad. Was gezellig samen met mijn reisgenote. Veel gezien en gedaan! Maar zo'n stedentripje is wel vermoeiend zeg pfff.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nienie, kersverse mama, wat leuk iets van je te horen :) Oooh en dat fotootje van jullie kanjer! Wat een scheetje zeg! Hoe zijn je eerste dagen als mama. Het lijkt me zo bijzonder, maar toch ook wel zwaar. Wat naar dat hij zo een last van krampjes heeft...hoe lang hebben pasgeborenen dat ongeveer?
    Ik hoop dat het goed met je gaat en je ook kunt genieten!

Woehoe Anniko jij mag de 12-weken dans doen. Wat zal dat goed voelen, zeker na zo een roerige eerste weken met bloedverlies! Gefeliciteerd meis weer een stap verder!

Patricia heerlijk genieten! Nu langzaam weer voorbereiden om te starten. Gaat weer spannend worden, maar zeker ook fijn om weer actief bezig te kunnen zijn!

Hier neemt de spanning weer toe. Zal de cryo goed ontdooien? En zouden we nu dan eindelijk eens geluk hebben. Durf het bijna niet meer te hopen, veel te bang voor weer een teleurstelling! Maar ik moet er positief ingaan...kom op cryo, kom op!

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Patricia hij krijgt de fles. Ik had geen last van stuwing maar helaas sinds gisteren veel last van. Nog nooit zulke grote borsten gehad.

Dame echt geen idee hoelang die krampen duren. We hebben sinds vandaag infacol gehaald hoop dat het werkt. Ik vind het inderdaad wel zwaar. Vooral als hij krampen heeft dan kan het zo zijn dat hij bijna 4 uur achter elkaar heel hard schreeuwt. Ook nog weinig kraambezoek gehad omdat hij nog zo onrustig is. Hij is vandaag al weer 1 week oud wat gaat het hard. Voor de rest is het echt bijzonder je moet alleen samen een weg zien te vinden en elkaar leren kennen. Wat spannend weer waneer krijg je te horen of hij goed ontdooit is? Mijn duimen draaien. Hoelaat anders terug plaatsing morgen?

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik word morgen tussen 10.00 en 12.00 gebeld en dan krijg ik ook het tijdsstip van de tp te horen, mits de cryo dus wel goed ontdooit. Het wordt wel steeds spannender, omdat een klein percentage niet goed ontdooit en we tot nu toe alles goed ontdooit hebben. Die verkeerde zit er dus wel nog aan te komen! Nog ff zenuwpezen, morgen weten we het!

Jeetje meid, dat is wel heftig. 4 uur lang huilen/gillen duren dan een eeuwigheid! Hopelijk heeft die medicatie een positieve uitwerking. Ik kan je verder ook echt niet helpen hiermee, al zit je vast ook niet te wachten op al die goed bedoelde adviezen! Fingers crossed dat de medicatie zijn werk doet en dat jullie iets meer rust krijgen om elkaar te gaan leren kennen. Knuffel voor jullie!

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - dus aan de strakke bh's en koolbladeren? :D Wat een mooi mannetje.

@ dame - ik duim! Zie dat je nog 3 cryo's in totaal hebt?

12. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaahha inderdaad die koolbladen hahaha. Vandaag overlegt met kraamhulp. Xavi wil overdag niet in zijn bedje eerst krampen
    dan is ie weer stil leg ik hem weg gaat hij heel hard huilen. Nu er voor gekozen om hem overdag bij mij te houden en eigenlijk gaat het vandaag best goed. Al minder huilen in iedergeval. Hopen dat hij vannacht in zijn eigen bed wil.

Ik begrijp dat je daar dan aan denkt. Spannend weer he. Mijn duimen draaien. Dikke knuffel voor jullie.

13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - xavi lekker in de draagdoek?

14. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

We mogen straks ook meteen starten met IVF/ICSI, het wordt sowieso wel de laatste IUI-poging als deze niet lukt :)!

Groetjes

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @nienie26 wat fijn dat er iets lijkt te werken tegen de krampjes! En zeg nou zelf, wat is er nu fijner dan dichtbij mama zijn ;) Hopelijk geeft dit iets meer rust en gaan de krampjes snel weer over!

Hier vanochtend gebeld en onze eskimo is goed ontdooit! Jeej! We gaan hem zo ophalen :)
    @aicirtap ik hoor zo hoeveel cryo's ze hebben moeten ontdooien! Als deze in een keer goed ontdooit is hebben we er idd nog 3 over!

@Pitaa91 spannend zo een laatste iui! Maar ik zie dat de 1evmeteen ook de laatste is!? Ivm zaadkwaliteit?! Je bent welkom om mee te kletsen hier, alleen is deel al zwanger of bevallen en deel al wat verder in het traject (meerdere tp's of al volgende poging). Als je dat geen probleem vindt? Kan me ook voorstellen dat het fijner is om ergens aan te sluiten waar meer meiden net beginnen. Kijk maar, je bent in ieder geval welkom!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Eskimo on board! Jeeej! Officieel mag ik 21 juni testen, maar dat gaan we vast niet redden ;)
    Helaas wel weer een morula, hoop steeds op een blasto. Ziekenhuis blijft beweren dat het een prima embryo is. Moet er dan ook maar op vertrouwen, maar tot nu toe hebben die morula‘s e nog geen geluk gebracht! Hopelijk gaat deze het tegendeel bewijzen!

Ruubs vindt dit leuk.
  17. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw

Ja dat klopt haha en dat is absoluut geen probleem eigenlijk :) En alsnog bedankt

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Super! Ik ga weer duimen voor een plakbeeb! Hoeveel cryo's heb je nog in de vriezer? Succes komende weken!

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nog 3 in de vriezer! Tot nu toe zijn al onze cryo's in een keer goed ontdooid.

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wat een mazzel zeg! Hopelijk kunnen die voor een 2de kindje in de vriezer blijven :D

Deel Deze Pagina