Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik wil daarvoor gaan kiezen. Ik weet dat een tweeling zeer pittig zal zijn in mijn eentje. Maar je kan niet alles plannen en voor alles is een oplossing. :) En hopelijk worden het er geen 3 of 4 :eek:

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik zou het zeker ook doen! Jammer dat het niet nu al mag, want zou er nu ook al voor gaan.

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ruubs gefeliciteerd!! En wat een mooie dames! Geniet er van. Fijn dat alles goed gaat. Liefs

4. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha het zal je gebeuren dat je er 3 krijgt. En alle 3 krampen en een huil baby.... haahaha huilen. Hebben jullie al echo gehad?

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - wat een mooierd heb jij zeg! :D

Wij gaan vrijdag allebei voor de echo. Ik eitjes tellen en dame gaat ook op zoek naar een ei haha!

Pfff ik vind die menopur wel een beetje bijten/prikken. Verder is buik al aardig beurs en rare rode pijnlijk plek op mijn buik :( Vandaag voor het eerst een wat voller gevoel. Maar of dat eitjes zijn? Geen idee. Osteopaat is gisteren ook goed met mijn buik bezig geweest. Ben benieuwd!

6. anniko

anniko Actief lid

10 dec 2015
    437
    153
    43
    NULL
    Den Haag
    @Ruubs Gefeliciteerd meid! Zulke schatjes <3 Fijn dat ze er al zijn en dat alles goed is gekomen.

@dame82 & @aicirtap heel veel succes op vrijdag!

En ik heb net gister gehoord dat wij een meisje krijgen :)

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik ga geen ei zoeken, dan kunnen we zoeken tot we eens ons wegen ;) Ik ga baarmoederslijmvlies meten, zit weer in een kunstmatige cyclus!
    Pfff en moet eerlijk bekennen dat ik veel moeite heb positief te blijven. Ik geloof er niet meer in, waarom zou nummer 6 wel blijven plakken?! Ben erg in conflict met mezelf, want zonder positiviteit wordt het al helemaal niets...maar het komt vanuit mijn tenen *zucht*

Hopelijk word je beurse en volle buik vrijdag beloont met een paar mooie follikels. Spannend weer meis!

Ik heb vrijdag tr ook gesprek met de gynaecoloog die de hysteroscopie heeft uitgevoerd. Hopelijk kan zij iets meer informatie en duidelijkheden geven, aangezien mijn eigen arts niet begrijpt wat in mijn dossier staat!

@anniko wat leuk een meisje! Nu flink shoppen maar!

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dankjewel. :) ik had daar op een gegeven moment ook zo last van bij meno pure. Ik vond de naalden kut en vloeistof was ook zeker geen pretje. Maar hopelijk doet het zijn werk. Spannend hoor.

Dame ik hoop zo dat je vrijdag iets meer duidelijkheid krijgt. En we hopen met je mee dat nummer 6 blijft plakken!!!

Anniko een meid super leuk. Nu lekker shoppen. Geniet er nog even lekker van voor je het weet is ze er;)

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - o ja jij hebt een kunstmatige cyclus. Dus jij gaat het behang van het buikhuis op meten ;)
    Ja dat gevoel dat je hoop en vertrouwen moet hebben en positief moet zijn is er bij mij ook niet. Ik heb het maar geaccepteerd. Eerst worstelde ik daar ook mee. Denk dat zo'n traject ook "gewoon" wordt. Gewoon iets dat je moet doen. Negatieve gedachten / gevoelens probeer ik meteen weg te duwen oid.

@ anniko - leuk een meisje! Had je dat als voorgevoel en/of wens?

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ruubs: gefeliciteerd met jullie 2 mooie meisjes! Superleuke namen trouwens! :)

Nienie: en jij hebt ook al zo'n mooi schatje in je profielfoto! :)

Anniko: Wat leuk, een meisje! Nu kan je lekker los gaan met shoppen! :)

Dame en Aicirtap: heel veel succes in deze ronde! Heel veel liefde en geluk toegewenst voor jullie!

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hoe gaat het met jou dan goldfishie?? Alles al klaar voor de komst van de kleine? Wat gaat de tijd toch snel he. Weten jullie eigenlijk wat het word?

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, het gaat goed. Alleen begint het langzaam wat langzamer en zwaarder te worden. Ik had tijdens die warme dagen last van dikke enkels. Inmiddels alweer ruim 31 weken.

De babykamer is redelijk klaar, er moeten alleen nog gordijnen komen, een plankje opgehangen worden en wat accessoires worden toegevoegd.

Wij weten wat het geslacht is, verder niemand.

13. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Oke. Ja ik had inderdaad op het einde met 40 weken ook zo last van de warmte. Naar is dat he. En ook last van maagzuur of valt dat mee? Geniet er nog maar even lekker van. Had niet verwacht dat ik het zou zeggen maar echt als het er is ga je de dikke buik en vooral hem/haar ook nog missen in je buik ;). Knap dat jullie dat kunnen. Ik had het na 5 min al perongelijk verteld aan mijn vriendin ;)

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @aicirtap veel succes morgen! Hopelijk groeien er al mooie follikels!

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Dame en aicirtap s6 vandaag. Dikke knuffel

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Zo net terug uit ziekenhuis.
    Er zitten 5 kleintjes tussen 5 - 10mm. En 4 grotere tussen de 10 en 15mm. Nu dubbele dosering hormonen 300eh.en maandag weer een echo.
    Ik had al idee dat het weinig/klein was. En gevoel dat dosering hoger moest. Hopelijk worden die grote niet te groot. En gaan die kleintjes goed groeien. :)

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Altijd weer spannend!! Ben benieuwd maandag! Hopen dat je eieren goed groeien het weekend;)

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @aicirtap opzicht geen hele verkeerde score mits de kleintjes inderdaad mooi mee gaan groeien. En dat kan echt nog alle kanten op gaan! Je gaat in ieder geval meer eenheden spuiten, dat is mooi groeivoer ;) Ben benieuwd naar maandag!

Hier gaat het opeens heel snel. Vanochtend bij de meting was het slijmvlies dik genoeg. En ben gebeld dat ik vanavond al met utro mag beginnen en donderdag de tp heb. Dat had ik zo snel echt niet verwacht! Fijn natuurlijk, maar ergens zie ik er ook wel tegenop. De emotionele rollercoaster gaat weer beginnen en zo bang voor de zoveelste teleurstelling (die wil ik gewoon niet meer). Maar ja we hebben geen keus, we moeten ervoor gaan!

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - spannend weer! Ik kom hopelijk volgend weekend je handje vast houden op het bankje :-D

dame82 vindt dit leuk.
  20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Net echo gehad. Er zitten 7 links! En 3 rechts. Allemaal van goede grootte. Dus woensdag oogstdag :D Spannend!

Deel Deze Pagina