Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Jeetje Ruubs dat klinkt echt als een halve operatie! Ik geloof dat ik het op wat pijnstillers en lokale verdoving moet doen aiai! En een infuus tegen overstimulatie? Niets over gehoord!Fijn dat er zo goed voor je gezorgd is, hopelijk blijf je nu niet te lang last houden. En morgen hoor je al of er bevruchtingen zijn? Dat is ook snel of niet? Haha weet eigenlijk niet hoe snel wij dat gaan horen. Ben tr wel jaloers dat bij jullie half ivf, half icsi gedaan wordt..bij ons doen ze dat niet, te duur volgens het ziekenhuis. Dus mocht er niets bevruchten met ivf moet ik het circus weer van vooraf aan beginnen...maar probeer positief te blijven dat er ook bij ons bevruchtingen zullen zijn.
    Nou meis het ergste heb je gehad, nu lekker bijkomen en op naar morgen!
    Nienie hoe is het daar? Al zenuwachtig? Doen ze bij jullie tr ook half ivf, half icsi?
    Hier morgen een derde en hopelijk laatste meting,spannend want eerlijk gezegd voel ik vrij weinig...heb helemaal geen buik vol eieren gevoel! We gaan het zien!

2. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ze weten natuurlijk wel snel of de eicellen bevrucht zijn en blijven, maar of ze ook gaan delen zal lager blijken. Geen idee hoe dat in andere ziekenhuizen werkt! Weet wel dat wij dinsdag pas krijgen te horen hoeveel embryo's we hebben en later die week krijg ik een SMS hoeveel er daadwerkelijk sterk genoeg waren om in te vriezen.

Succes morgen met de echo! Duim voor een startsignaal en zondag de punctie! Dan ben je er ook vanaf!

3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nienie vandaag voor jou heel veel succes! Zet m op en you go girlllll!

4. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Zet m op Nienie! Ik hoop dat het allemaal meevalt en ik duim voor veel eitjes!!

5. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Oke mijn vriend moet met de eicellen weg na een ander ziekenhuis ong 40 min rijden hij moet dan daar zijn zaad opwekken dat vind ik wel na. Ben best zenuwachtig maar wel gezonde spanning. Hoe voel je je nu ruubs? Hoop dat je je een beetje goed voelt. Mijn vriendin had er 14 eicellen 8 bevrucht en maar 1 over gehouden rest is weg gegooid. Maar ze heeft nu wel een heel mooi meisje dus ze hebben er maar 1 nodig. Ruubs zal mijn duimen laten draaien voor jullie. Hoop echt dat er een bevruchting ontstaat echt heel spannend!! Dame s6 met je echo hopen dat nu eindelijk de punctie gepland kan worden😁 Ik hou jullie op de hoogte

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Zo zal het bij ons ook gaan nienie,dat mijn vriend naar een ander ziekenhuis moet! Helaas minder leuk, maar alles voor het goede doel he! Succes, nog even en dan heb je het erop zitten! Toi toi toi!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ ruubs - als de inseminatie al zeer pijnlijk en moeizaam gingen waarom is niet afgesproken ze onder narcose te doen? ik doe de punctie onder narcose, want alles wat daaronder in moet extreem pijnlijk is. hopelijk herstel je snel en in de komende dag een tp van een mooie embryo en hopelijk wat cryo's

@ ja die eicellen wegbrengen vond ik wel een dingetje, bij mij doet een vriendin dat, aangezien ik geen partner had, zat daar nog het meest over in haha, maar ze zijn goed aangekomen :D net als het donorzaad. volgende keer gaat zij ook weer wegbrengen, erg fijn!
    bij rijnstate worden de buisjes ook nog eens op je lijf geplakt haha!

8. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje wat een gek verhaal over die eicellen wegbrengen, kan me er echt niets bij voorstellen! Maar idd, alles voor het goede doel.

Ik voel me bijna weer de oude hoor! Nacht goed slapen heeft wonderen gedaan. Begin nu wel gespannen te worden voor het telefoontje straks. Vooral omdat het echt álle kanten op kan gaan en helaas blijft dat voorlopig nog zo. Krijgen we straks te horen of en hoeveel bevruchtingen er zijn en dan blijft het alsnog spannend tot dinsdag. Bah bah ik hou niet van die onzekerheid!

Dame, ben je al geweest voor de echo? Spannend!

Nienie, heb je het overleefd? Nog hard aan het duimen hier!!

9. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hey lieve dames.. Bedankt voor jullie berichtjes. Nou hier zit het er ook op. Maar liefs 10 eicellen dus dat is een prima score. Ik kreeg een prik in mijn bil em voelde me net dronken voor de rest viel de punctie erg mee. Ze waren zo klaar. Alleen het zaad van vriendlief was niet goed. Hij heeft daar 2 keer achterelkaar zaad moeten produceren omdat het veel te weinig was. Kreeg telefoon dus was wel even helemaal van slag. Uiteindelijk hebben we net bloed moeten prikken en zijn ze over gegaan op icsi omdat ivf geen mogelijkheid was. Vond het erg sneu voor hem en hij voelt zich nu wel kut. Gelukkig is alles niet voor niks geweest. Nu hopen op een goed telefoontje morgen. Fijn ruubs dat je je goed voelt gelukkig maar. Ik hoop zo erg dat je een goed telefoontje krijgt😁 En ik blijf nog even duimen. Dame hoe is het?? Punctie al gepland??

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ow echt hahaha wat een gedoe he😉 Hier kwamen de buisjes in een koffer. Vond het echt een naar idee dat hij daar zijn zaad moest produceren en dan ook nog 2 keer achter elkaar bij iui kon het altijd thuis dat was beter 😁

11. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend voor je vriend zeg!! Gelukkig dat icsi ook bestaat. En fijn dat je de punctie vond meevallen. Hoe voel je je nu?

Hier even flinke huilbui. Van de 6 is er met ivf niks bevrucht. Mocht het gister nog wel zeggen dat ik bang ben dat de bevruchting het probleem is.. Mijn eicellen laten blijkbaar zelf geen zaadcellen toe. Jammer dat je daar dan pas na 2 jaar achter komt.. Dat maakt me erg verdrietig.
    Met icsi gelukkig wel 3 van de 5 bevrucht.
    Vind het resultaat erg tegenvallen, 3 van de 11 bevrucht en dan ok nog ivf volledig van de baan. Maar zoals ik net al zei, gelukkig bestaat icsi en ben Gent erg dankbaar dat ze daar de eerste poging ivf en icsi tegelijk doen. Daarnaast blij dat we überhaupt bevruchtingen hebben en heeeeel hard hopen dat er in ieder geval eentje blijft delen.... Dit gaan een paar zenuwslopende dagen worden....

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ niene - dat is balen zeg, maar waarom doen ze dan geen icsi met zo weinig zaad?

@ ruubs - ook al niet zo fijne score :-/

Ik duim voor mooie embryo's dames en hopelijk hebben jullie er maar 1 nodig.

13. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Ze hebben toch juist icsi gedaan bij Nienie als ik het zo lees.

14. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh dames wat een berichten hier...allereerst Ruubs een dikke knuffel voor jou. Wat een ontzettend naar bericht. Dit is toch wel de angst van iedereen die onbegrepen niet zwanger wordt. Maar wat een geluk dat bij jullie ook de helft icsi gedaan is!-is het niet voor niets geweest! Mijn duimen draaien voor jullie!

Nienie het zit er op:) en wat ontzettend fijn dat je het mee vond vallen. Ook voor jullie een naar bericht dus, maar gelukkig ook nog de mogelijkheid om naar icsi te switchen...nu het spannende wachten! Ook voor jou draaien mijn duimen.

Hier ook eindelijk duidelijkheid,maar was nog even spannend....nu 14 follikels in de race en wederom verschil in grootte. Eigenlijk zelfde beeld als woensdag maar dan met 14 follikels en van iets grotere maat (12/13mm tot 17/18mm). Moest bloed laten prikken om te kijken of ik nog mag stimuleren of dat er gevaar voor overstimulatie was...in spanning gezeten maar het bloed was gelukkig goed! Nu dus nog twee dagen stimuleren, zondag decapeptyl (ofzoiets) en dinsdag de punctie! Geen fm meer tussendoor, dus voor mij wordt het extra spannend hoeveel het er zullen zijn. Ik ben wel heel blij dat het eindelijk vast staat en ik kan aftellen.

Dames wat een rollercoaster weer...duim echt voor jullie en laten we niet vergeten: er is maar 1 goede nodig!

15. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Oeeeh spannend Dame! Fijn dat de punctie gepland staat. Kan je daar naartoe leven!

Nou inderdaad wat je zegt, een rollercoaster! Het nieuws is gelukkig geland en bijt me vast in de 3 overige! We zouden heeeel blij zijn als er één goede sterke over zou blijven as dinsdag!!!

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeejtje ruubs wat een kut bericht😞 Wel weer een geluk dat ze gelijk ook helft voor icsi hebben gekozen dan is niet alles verloren. Ik ga deze week heel veel duimen draaien voor jullie.

@aicirtap ze hebben uit eindelijk na 2 keer zaad inleveren gekozen voor icsi omdat de totale score nog steeds te weinig was. Krijgen morgen tussen 9 en 1 telefoon. Verder wel buikpijn nu zo maar even slapen maar moet eerst wachten tot 4 uur moet ik utrogestan gaan gebruiken. Dame wAt fijn dat het nu gepland is spannend😁😁😁😁

17. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jemig dit is toch killing, hoe overleef ik het nu tot dinsdag?!
    Het zou fijn zijn als ze elke dag even bellen wat de 'tussenstand' is.
    Aaaaarghhh¥!^$*gaiei2b/×(#&÷:$!!
    Wil ZO graag dat er één mooi embryo voor ons klaar ligt.. pff!

Sorry even ego berichtje

18. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Hahaha ruubs erg he😒 Merk het nu al dat ik dat al heb voor vandaag Pff moet zo werken even wat afleiding ze bellen me vriend. Pff echt zo benieuwd. Bellen ze je nog dan of is de terugplaatsing dinsdag ingepland?? S6 en ik zal voor je blijven duimen😉

19. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Super spannende dag voor jullie!! Hebben ze een tijdindicatie gegeven? Ik duim heel hard voor jullie!!
    Nee dinsdag de terugplaatsing. Als ze voor die tijd bellen is het nie5 goed, want dan zijn ze alle 3 uit de race.

Werkse en succes en sterkte met het wachten en het nieuws!!

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh meiden wat een spanning weer! Dat staat mij allemaal nog te wachten.
    Ruubs meid wat kan ik me je angst goed voorstellen. Ik zou je graag zeggen dat alles goed komt, maar dat weet ik natuurlijk ook niet. Ik blijf voor jullie duimen dat er een, en het liefst meer, toppers bij zitten.
    Spannend Nienie..weer een stap verder in het proces! En nu moet je ook nog werken..nheb je geen last vd punctie meer? Ook voor jullie draaien de duimen! Ik denk aan jullie!

Deel Deze Pagina