Starten met IVF na mislukte IUI-pogingen, wie nog meer?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door dame82, 3 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - ik wil meestal juist op tijd testen, want dan weet ik of er iets gebeurd. Een witte streep en tuurstreepje zegt niks dat weet ik.

Ik wil 19 juli testen gezien de bijzondere datum. Is 2 weken na de punctie. Alleen het is wel een werkdag. En ik wil met ochtendurine testen :-/

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja normaal heb ik dat ook Patricia, het willen weten of er uberhaupt iets gebeurd. Maar op de een of andere manier wil ik nu liever in de 'het kan nog'-bubbel blijven. En daar houd ik alleen mezelf mee voor de gek, I know ;) Maar zie zo op tegen de teleurstelling, die wil ik eigenlijk niet meer voelen.....
    Dan ben je 11 dpo toch de 19e? De uitslag zal idd niet veel zeggen. Het kan streepje maar hoeft niet. En als er een streepje is gaat ie oplopen? Op een werkdag kun je ook testen toch?! Alleen stond ik er wel nog eerder voor op, zodat ik ook de tijd had om de test op 100 mogelijke manieren te bekijken ;) Nu test ik alleen nog op vrije dagen omwille van de teleurstelling en dan echt niet willen werken. Of bedoelde jij dat ook?

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee 13 dpo. Woensdag 5 juli punctie gehad.
    En test liever op een vrije dag ivm de uitslag.

4. Treuteltje

Treuteltje Niet meer actief

Ik was gefocused tot onze vorige ronde (1e poging ivf) maar ik heb het idee dat ik het steeds meer los begin te laten. Ik doe maar wat ik moet doen en we wachten gewoon af. Heb er geen hoop meer in eigenlijk :)
    Ik probeer te wachten tot donderdag want vrijdag roept t ziekenhuis voor een bloedtest. Donderdag is dan 12 dpo.

5. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Patricia 13 dpo is opzicht wel een mooie cd, maar begrijp zeker dat je liever op een vrije dag test. Ik doe ook alleen nog vrije dagen...komt het ff goed uit dat ik vakantie heb ;)
    Tja dan is het idd de overweging of mooie datum met het risico of toch dagje later. Maar als de test de 19e positief is kan jouw dag niet meer stuk!

Treuteltje dan gaan we waarschijnlijk tegelijk testen (of als ik volhoud ik toch iets later) maar mezelf kennende ;) Jouw ziekenhuis is wel op tijd met bloedonderzoek. Ik mag officieel pas de 20e testen,weliswaar urine. Bij ons doen ze geen bloedonderzoek.
    Hoeveelste tp is dit voor jou? Ik merk dat het steeds moeilijker wordt om rustig te blijven en te vertrouwen. Voel me gelukkig wel iets beter deze ronde als vorige, maar dat komt door de blasto denk ik. En helaas is blasto geen garantie op zwangerschap...

6. Treuteltje

Als ik donderdag negatief test ga ik waarschijnlijk vrijdag geen bloedtest laten doen.
    Hoef geen dubbele negatieve uitslag :) 1tje is al duidelijk genoeg.
    Dit is onze 2e tp maar heb al 6 iui's, 10 x ovulatie inductie en 1 jaar zelf proberen achter de rug. Bij ons is er niks geconstanteerd. "Onverklaarbaar onvruchtbaar" dus elke maand hadden we opzich veel kans.
    Op een geven moment ben je er helemaal klaar mee en op een ander moment heb je er volle vertrouwen in. Het is heel dubbel :)

Patricia hoop dat je 2 beebjes lekker goed blijven zitten! Ik test meestal liever op een werkdag negatief dan in het weekend eigenlijk... op t werk heb ik afleiding en in het weekend niet :)

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah we zitten in hetzelfde schuitje. Ook hier onverklaarbaar en al 1,5 jaar zelf geprobeerd, 8 iui's en dan nu 6e tp...wat is er in hemelsnaam nodig om mij zwanger te krijgen?! Kun je je voorstellen dat er meiden door de anticonceptie heen zwanger worden :eek:
    Dat stukje onverklaarbaar maakt het voor mij wel moeilijker te accepteren geloof ik, want ik heb een lijf dat het volgens de artsen zelf moet kunnen. Frustrerend!

Laten we hopen dat dit voor ons allen nu eindelijk de winnende ronde is...pleassssse :|

8. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat spannend allemaal weer he. Dame ik begrijp dat je al gelijk weer gaat denken dat het niet zo is inverband met het bloed wat je altijd hebt. Ik wil je geen valse hoop geven maar een sliertje bloed kan ook juist positief zijn gezien de dagen na je terugplaatsing ( innesteling). Toy toy dames. S6 met deze zware dagen.

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaaah wat een lieve foto van je mannetje nienie :oops: wat een droppie. Hebben jullie een fijn weekend weg gehad?

Ja tegen ieder ander zou ik idd ook innesteling zeggen, maar zelf trap ik daar niet in ;) Het was echt mini en is vandaag weer weg, gelukkig! Als ik nou iets voelde was ik misschien hoopvol gestemd, maar dat nog steeds niets voelen zit me niet lekker. Dat heeft nog nooit iets positiefs betekent! Toch zijn er ook veel meiden die niets voelden (had een topic 'niets voelen,maar toch zwanger' geopend voor een beetje moed) Daar reageren gelukkig veel meiden, want de rest vh forum staat vol met krampjes, plopjes, steekjes ed. Dus in theorie kan het allemaal nog, maar dat gevoel blijf knagen. Er zit niets anders op dan doorbijten en afwachten. Morgen 10 dpo alweer.. de dag dat ik meestal moeilijkkkkk begin te krijgen.

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    10 dpo en niet getest, jeeeeeeeej :D
    En vanavond slapen we bij de schoonouders, dus morgenvroeg wordt me al makkelijker gemaakt niet te testen. En dan is het al donderdag.
    Wij gaan tr woensdag of donderdag op vakantie...zit ik me daar op de camping-wc met mijn testje ;) Waarschijnlijk zullen jullie wat langer moeten wachten op mijn resultaat, tenzij er wifi voor handen is.

11. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Wat goed dame ;). Ik begrijp het hoor maar echt meid je weet nooit. Ik ben benieuwd. Dus je gaat ons langer in spanning houden;). Gaan jullie in nederland op vakantie of in het buitenland. Hoop in iedergeval op mooi weer voor jullie.

Ja ons weekend was leuk. Xavi heeft het goed gedaan. Hij was alleen gisteren helemaal moe hahahaha heeft de hele dag geslapen en moest hem echt wakker maken voor de fles.

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    #1812 aicirtap, 11 jul 2017
    Laatst bewerkt: 11 jul 2017
    @ dame - ik heb beeld bij het toilethokje op de camping. En daar is het licht niet geweldig sta je buiten te turen naar je testen haha.
    Overigens ken ik iemand van een ander forum die totaal geen zwangerschapskwalen heeft gehad bij haar 2 zwangerschappen. Alleen pas later wat kwaaltjes aan het eind van haar zwangerschap.

Vandaag een beetje menstruatie-achtige krampen en zwaar gevoel bij baarmoeder. Geen idee wat dat is.
    En de onrustige benen beginnen weer. Gisteravond ook al. Ben er vannacht zelfs maar even uit geweest, kon er niet van slapen.

13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Besloten donderdag te vertrekken dus kan ik de eerste test nog fijn thuis doen. Hopelijk lukt het me dan ook nog om ff iets te laten weten.

Boh jaloerssssss Patricia op je symptomen. Hoe kan het toch dat ik nooit iets voel, echt niets....waarschijnlijk omdat ik wederom niet zwanger ben.
    En ja het kan nog, niets voelen ook, maar ik zal vast weer niet die geluksvogel zijn. Voel me echt als andere rondes, kan er gewoon niet in geloven. Teveel ervaring helaas :(

14. Treuteltje

Pff jij ook al lang bezig.. TÉ lang zelfs he. Inderdaad als ik dan meiden hoor die door de anticonceptie heen zwanger zijn of meiden die huilen omdat ze té snel zwanger zijn geraakt.... phoe :) zulke mensen kan ik dus echt niet troosten.

Ik wil morgen ochtend een testje doen. Wat fijn dat jij lekker afleiding hebt :) en je gaat ook lekker weg hmm heerlijk! Veel plezier alvast!

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    En treuteltje???

16. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ooohh klinkt goed Patricia. Ik had even zitten terug tellen maar ik kreeg dat ook ongeveer 4 dagen na terugplaatsing. Hoeft niks te zeggen natuurlijk maar opzich klinkt het wel goed ;).

En treuteltje heb je nog getest?

17. Treuteltje

Hallo dames, ja ik heb getest vanochtend en ik leek een heeeeel licht streepje te zien. Weet niet of het echt een streepje was of dat ik het me inbeeldde (of dat ik gewoon een streepje wilde zien) had ook niet genoeg tijd om te turen :)
    Heb vaker lichte tuurstreepjes gehad dus ik ga nergens van uit.

Ik voel wel al sinds een paar uur hetzelfde als wat Patricia voelt. Menstruatie achtig gevoel en zware baarmoeder.

18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Spannend treuteltje. 11 dpo is natuurlijk ook vroeg nog, dus een licht streepje zou zomaar wel kunnen! Wanneer ga je weer testen?

:cry: o_O :( waarom voel ik toch nooit iets :cry: ik wil ookkkkkkk!

19. Treuteltje

Kan ook dat de menstruatie zich aan het voorbereiden is, althans zo voelt het wel.

Wanneer ga jij testen dame82? Je ging morgen op vakantie toch?

20. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja vertrekken morgen en doe morgen ook een test. Maar verwacht er niet veel van, is meer om zekerheid te hebben.

Deel Deze Pagina