Ooohhh bijna... s6 met de laatste loodjes. Laat je ons weten als jullie baby er is. Geniet nog even van je rust voor je het weet is het voorbij
Pfff ff moeilijk dagje geloof ik... schoonzusje is gisteren bevallen van hun 2e kind in de periode dat wij dus nog steeds met lege handen staan. Voor de tweede keer opa en oma gemaakt, terwijl wij dat hadden moeten zijn Velen zijn ons voorbij gegaan, maar deze voel ik wel ff extra! Daarbij voel ik ook deze keer weer helemaal niets! Het lijkt alsof mijn lijf gewoon niets doet.... het voelt niet goed! Zit in een lekkere flow vandaag zeg...NOT
Lieve dame og dat rot gevoel. Weet nog dat ik dat had met mijn schoonzusje wat een klote gevoel is dat. Je gunt het iedereen maar jezelf ook zo graag. Ik hoop het zo voor je. Dikke knuffel van mij
No lucky number 7... vandaag 13 dpo een negatieve test! Het komt niet als een verrassing, onderhand ken ik mijn lijf wel en voelde al dat het niet gelukt is. Het wil gewoon niet! Mijn lijf kan het niet Steeds vaker vraag ik me af of wij ooit papa en mama zullen gaan worden...
Oh wat balen zeg. Hoe voel je je eigenlijk omdat je zei dat je je lijf beter kent dus ik ben wel nieuwsgierig haha @dame82 Eh ja en ik zou vandaag 16 dpo zijn. Elke keer als ik in de wc zit, kijk ik er altijd naar mijn onderbroeken. Ik verloor alleen maar een beetje slijm maar niet zo wit iig. Ik ben zo bang elke keer want ik wil absoluut NIET ongesteld worden!
Kruidvat 2v5. Als er iets gaande was, had er op z'n minst een tuurstreepje zichtbaar moeten zijn, maar de test is echt wit. En ik ben al die pillenzooi zat. Voel me een wandelende apotheek met 4x progynova en 3x utro per dag. Dus ik durf wel te stoppen op 13 dpo, een ivf-embryo gaat niet nu opeens zich toch nog innestelen, was dat maar waar Dus we blijven nog langer mmm-maatjes! Opmaken voor tp 8, maar dat wordt meer een formaliteit. Ik richt me volledig op Gent. Daar hebben we 6 sept een eerste afspraak!
Als de operatie geen complicaties oplevert. En de menstruatie gewoon 4 dagen na het stoppen van de pil komt. Dan gok ik op 15 september.
Och je operatie natuurlijk...sorry dat was ik even vergeten. Die is morgen toch?! Grote kans dat we dan ongeveer samen op het wachtbankje terecht gaan komen. Ja ik bedoelde per dag. Maar moet er twee per keer inbrengen, dus 6 bollen op een dag. En daarnaast 4 progynova. Beetje veel vh goede, maar alles voor het goede doel. Helaas wordt het alleen nooit beloont Dus was er vanochtend helemaal klaar mee. Verlost van de pillen(voor hoe lang het duurt, want cd 1 mogen we weer beginnen).
Ok ja ik wil dezelfde apotheek als jouw gebruiken. Blijft knagen dat ik na de verse tp maar 2x 2 utrogestan heb gebruikt. Wat als ik wel 3x2 had gebruikt... Ja morgen operatie. Moet mij om 1215 melden. Spannend! Ik zit normaal aan de andere kant van het bed/tafel. Ik ben doktersassistente Zo raar dat ze in mijn arm gaan snijden, dat ik een litteken heb en pijn/ongemak heb voor onbekende tijd. Weet ook niet wat ik kan verwachten.
Spannend is dat. Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt. Moet je onder volledige narcose? Mogen anderen nu eens voor jou zorgen, hoewel ik begrijp dat aan de andere kant vh bed staan fijner is Jij mocht nu toch ook 2x3 utro gaan gebruiken? Zo niet, zou ik het gewoon eens zelf proberen hoor. Genoeg meiden met dezelfde hoeveelheid. Kan geen kwaad lijkt me.
Ik ga plaatselijke verdoving proberen. Dan zit er minder troep in mijn lijf voor mijn idee. Ja ik kan extra utrogestan via de huisarts krijgen. Rijnstate doet altijd wat moeilijk er over.
Goedemorgen dames! Allereerst wil ik mijn bewondering uitspreken voor jullie wilskracht. Wat hebben jullie allemaal al veel meegemaakt, ongelooflijke rollercoasters maar ook fantastisch dat er uiteindelijk prachtige kinderen geboren worden. Wij zijn ook gestart met de eerste ivf poging en ben nu bijna 2 weken aan de pil. Is het normaal dat je door de pil heen wat licht bloedverlies kan hebben?
Dank je voor je bemoedigende woorden. Zelf heb je ook wilskracht geloof ik, want ivf doe je niet voor niets! Wat betreft je vraag...volgens mij kan het geen kwaad, maar zeker weten doe ik het niet. Ik zou het even aan je arts vragen, dan ben je er zeker van dat het geen kwaad kan. Succes en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Operatie is goed gegaan. Resultaat is afwachten. @ pil - ik heb ook spotting bij de pil. Als het bij een klein beetje blijft is niet erg. Succes!