Ovulatietest positief ja/nee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LittleWoodstock, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleWoodstock

LittleWoodstock Bekend lid

10 aug 2014
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve ervaren dames,

Na in februari '15 een miskraam te hebben gehad (blighted ovum), hebben we een paar maandjes/cyclussen rust ingebouwd.
    Cyclus was meteen terug, 1ste ronde 37d, 2de ronde 29d. Zit nu in ronde 3 op dag 13. Vanaf dag 9 ben ik maar weer 'ns begonnen met ovu-testjes (Sensitest).
    Zie foto van mijn rijtje tot nu toe, eerst 3 aanzienlijk lichte teststreepjes, en nu ineens een knaller. Ik vind hem best positief.
    Links is dag 9, uiterst rechts is vandaag (dag 13)

Maar nu komt de grap: voor de zekerheid ook een ClearBlue digital gedaan (dubbele hormoonindicator) en die zegt negatief. :(

Wat zijn jullie meningen/ideeen? Ik test sowieso even door uiteraard, en manlief en ik gaan het de komende dagen even gezellig maken :D;)
    Alvast bedankt voor de input!

LW

Bijgevoegde bestanden:

• Test.jpg
      Test.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      11
  2. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Ik zeg positief en vanavond gezellig maken. Maar test ook nog even door. Miss knalt hij morgen helemaal.

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik vind hem ook positief.
    Ik test ok met dipsticks en als ik twijfel neem ik de cb erbij. Soms zit ik ook wel is op het randje net wel net niet positief op de cb. Denk dat de cb een hoger lh nodig heeft .zou voor de zekerheid klussen en misschien over een paar uurtjes nog eens testen

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Doe je normaal ook ovulatietesten? Als ik het hier lees dan is het zo verschillend per persoon.. Ik heb pas een positieve test wanneer de teststreep donkerder is dan de controlestreep, maar in principe is het zo dat wanneer hij even donker is dan de controlestreep je hem als positief kunt beschouwen.. In dat geval is hij dus wel positief! Doe je ook wel eens 2 keer per dag? Ik test meestal rond 11.30/12.00 en wanneer ik zo'n streepje hebt zoals jij die nu hebt test ik rond 17.00/18.00 nog eens en dan knalt hij meestal..
    Blijft lastig die ovulatietesten.......

Morgen maar weer eens testen om te kijken of hij lichter is en dan weet je genoeg! Have fun.. :D

5. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Even door blijven testen want hij komt er wel aan hoor, lekker gezellig maken in ieder geval

Deel Deze Pagina