Mooi hoor Imensa! Ik zie links en rechts inderdaad geen verschil. Ik zat juist te denken om een post-workout te nemen. Ik ga altijd tot het gaatje en sta dan gewoon dizzy op het schoolplein van mijn zoontje. Je gebruikt trouwens toch niet zoiets als Unstoppable ofzo? Dat is echt dope.
Gehele linkerkant loopt wel wat achter op rechts. Maar niet schrikbarend meer. Ik drink na het trainen een shake en een bak kwark. Paleo Protein - MHP | Body & Fitshop Voor trainen pak ik deze G2T Go 2 Train
Mmm, lijkt me ok, van wat ik er zo van zie. Die pre-workout shakes die je hebt bij B&F zoals Unstoppable en Assault enzo, die zijn echt niet goed voor je hormoonsysteem. Die shake is wel mooi: weinig kh.
Nee, haha! Is heel moeilijke materie. Ik heb er eens wat artikelen over gelezen en met mijn endocrinoloog (hormonendokter) over gepraat (ik vroeg hem of ik green coffee capsules mocht). Ik kom er op terug. Moet nu heel hard fietsen, later!
Klopt....er zit een stofje in (kan er even niet opkomen welke) die de schildklier aanstuurt om meer hormoon aan te maken. Langdurig inname van zulke shakes kan je hormoonhuishouding dusdanig in de war sturen, dat het je schildklier aantast.
Je zult waarschijnlijk Arginine bedoelen als het schildklier gerelateerd was. Arginine stimuleerd idd de schildklier wat harder te werken.. alleen heb ik persoonlijk nog nooit ergens gelezen dat het daadwerkelijk een negatief effect zou kunnen hebben op de lange termijn.. zoals bvb T3 of T4 (hormonen die ook de werking boosten.. maar dan naar standje turbo zodat je gruwelijk afvalt!) welke zouden kunnen bewerkstelligen dat je na gebruik juist en traagwerkende schildklier overhoudt (overigens nog nooit gehoord dat iemand dat zou hebben, maar het risico is aanwezig en medisch onderbouwd). Nu heb je sowieso al een probleem genaamd "arts" Deze mensen hebben over het algemeen moeite met alles wat geen officiële medicatie is, maar wel een prestatie bevorderende werking zou hebben.. zo ook hiermee. Arginine is een essentieel aminozuur welke simpelweg niet alleen nodig is, maar ook deze "positieve werking" heeft.. echter is de dosis dan wat hoger... en dat schopt de doktoren tegen het zere been. Google er maar eens op http://nl.wikipedia.org/wiki/Arginine#Toxicologie_en_veiligheid
Ik heb er nog niet naar kunnen kijken hoor (vriendje thuis). Volgens mij heb ik boven op de computer een artikel gebookmarkt. Ik ben wel eens een dodo tegengekomen die mijn schildkliermedicatie voor echt veel geld wou kopen.... Met je schildklier moet je niet kloten, het is zo'n belangrijk orgaan! Mijn schildklier werkt slecht. Als je overdoseert zou je door kunnen slaan naar en te snelle schildklier, wat weer gevaarlijk is voor je hart.
iets harder werken als reactie op een aminozuur is geen klooien ermee hoor.. T3 en T4 pakken daarentegen wel idd... maar zelfs zonder zo even publicaties op te zoeken durf ik 100% zeker te zeggen dat de reactie zo minimaal is dat het vergelijkbaar is met simpele reacties van voeding op je spijsvertering. Waarschijnlijk ligt het voor jou net even anders omdat iets soms in strijd met huidige medicatie kan werken.. dat kan, maar voor een normaal ''gezond'' persoon (sorry, klinkt lullig... niet zo bedoeld) kan en pre workout echt geen kwaad hoor Kon dat wel kwaad... dan zou het in no-time verboden zijn.
Nee, een pre-workout op basis van wat plantenextracten en aminozuren doen geen kwaad bij een 'gezond' persoon. Maar dit (Unstoppable - Dedicated Nutrition | Body & Fitshop) is echt heftig spul en gooit ook de stofwisseling en hormoonhuishouding van een gezond persoon behoorlijk in de war. Er staat niet voor niets dit bij: Nog nooit is er een pre-workout geweest die zo perfect is als UNSTOPPABLE. UNSTOPPABLE doet namelijk precies alles wat echte professionele atleten willen. Maar dan wel op een dusdanige manier dat je automatisch je grenzen en plateaus in één klap verbrijzeld! UNSTOPPABLE bevat s werelds eerste Adaptogenic Stimulants, dit wil zeggen dat je UNSTOPPABLE beter voelt werken als je tot het uiterste gaat. Naarmate je dus meer gefocust wordt en zwaardere gewichten gebruikt, gaat UNSTOPPABLE steeds maar beter werken. Geen enkele pre-workout geeft datzelfde gevoel. UNSTOPPABLE is ontwikkeld met maar één doel voor ogen; om de sterkste en meest complete pre-workout te zijn ooit! De afgelopen jaren is er geen enkele innovatie meer geweest op het gebied van pre-workouts. Bekijk de labels van verschillende pre-workouts maar eens, ze bevatten allemaal dezelfde ingrediënten in een net iets andere verhouding. De ontwikkeling van UNSTOPPABLE duurde maar liefst 5 jaar. UNSTOPPABLE is Creatine, Beta-Alanine, Arginine, Citrulline en zelfs Agmatine vrij; tijd voor echte innovatie! Geen enkele andere pre-workout is zo uitvoerig getest en doorontwikkeld als UNSTOPPABLE, absolute perfectie was het uitgangspunt en niets minder dan dat. UNSTOPPABLE is daarom ook radicaal anders dan iedere andere pre-workout. Qua werking, ingrediënten en doseringen en dus ook qua resultaten. 30 minuten na inname weet je in één keer waarom de naam perfect gekozen is Je kunt niet stoppen, je wilt niet stoppen, je bent UNSTOPPABLE! Als jij klaar bent om naar het volgende niveau te gaan Om niet meer te trainen maar naar het strijdveld te gaan... Als jij klaar bent met energie dips en crashes... Klaar bent met een pomp die nog geen fietsband kan oppompen... Direct na of zelfs tijdens je training je pre-workout naar het toilet moet brengen... Als jij klaar bent om door de sportschoolhouder uit de gym gezet te worden omdat je te lang door gaat... Als jij klaar bent om de gym in te lopen en te roepen the f#cking champ is here... Dan en pas dan ben je klaar om UNSTOPPABLE te gebruiken! DRINK UNSTOPPABLE; HET SPEELKWARTIER IS F#CKING AFGELOPEN! EIGENSCHAPPEN Bevat stimulanten Binnen enkele tijd naar nieuwe trainingsrecords Pomps duren uren en dagen, niet minuten Maakt je training anabool; niet katabool ECHT anders dan andere pre-workouts De enige echte all-in-one pre-workout Bevat unieke, exclusieve ingrediënten Geen zenuwachtig gevoel Verlies onderhuids-vocht Te heftig voor beginners Wordt een Superman Geen afname eetlust Vasculariteit Laser-achtige focus Geen grenzen Geen crash Geen carbs WAARSCHUWING De dopingautoriteit geeft aan dat dit product bij gecontroleerde sporters een positieve uitslag kan geven. Wij raden daarom doping gecontroleerde sporters uitdrukkelijk aan dit product NIET te gebruiken. UNSTOPPABLE is zo krachtig en extreem hoog gedoseerd dat het afgeraden wordt aan beginnende sporters en gebruikers onder de 18 jaar. De werking van UNSTOPPABLE kan als verslavend ervaren worden; gebruik het daarom verstandig en zeker niet te vaak in één week! Houd je ten alle tijden aan de aangeraden dosering en neem nooit meer dan 2 maatscheppen. Eenmaal met UNSTOPPABLE getraind te hebben, zal niets meer hetzelfde zijn. Iedere pre-workout die je na UNSTOPPABLE gebruikt zal hoe dan ook tegen vallen. Dat is de echte kracht van UNSTOPPABLE; de vergelijking met andere pre-workouts is niet meer te maken. Je bent voor altijd verpest en verwend door UNSTOPPABLE. Wees voorbereid 0-10 min.: Je focus begint toe te nemen en je gaat langzamer en dieper ademen. 10-20 min.: Je wordt erg gefocust. Het kan zijn dat je van minuut tot minuut kippenvel begint te krijgen. Al je favoriete nummers beginnen steeds beter te klinken. Je ademhaling wordt steeds dieper en met iedere teug adem je steeds meer zuurstof in, het voelt alsof je een extra set longen hebt! Alles om je heen wordt minder belangrijk en een brandende vraag begint zich in je hoofd te vormen; hoe ver gaat UNSTOPPABLE? 20-30 min.: Je focus is laser scherp; je krijgt een soort tunnelvisie. Je krijgt het gevoel dat je met je ogen voorbij de horizon kan kijken. Kippenvel ontwikkeld zich over je hele lichaam. De massale release van endorfine geeft je een waanzinnig goed gevoel. Je loopt de gym binnen en je spieren zijn al opgepompt, terwijl je nog geen gewicht aangeraakt hebt! Je agressie begint zich op te bouwen. Een gevoel van onverwinnelijkheid maakt zich meester van je. Te samen met je laser focus wil je maar een ding; keihard trainen! 30 min. en langer: Net als je dacht dat UNSTOPPABLE niet sterker zou kunnen werken, gebeurt het onmogelijke; je voelt een knop omgaan, een ware Turbo knop. Dit is het enige echte UNSTOPPABLE gevoel. Dit is Beast Mode! Je voelt je niet alleen Superman, je bent het ook! Dit is Sparta! Hulk Smash! Super Sayian Mode! Its Game Time bitches! Angst, onzekerheid en vermoeidheid bestaan niet meer. De enige waarheid ben jij en je onbreekbare wil om iedere oefening te domineren! Iedere beschrijving doet UNSTOPPABLE eigenlijk tekort; je moet het zelf ervaren. De hype is f#cking real! Pure dope, echt.
je hebt ook iets in stekkers zitten.....dat gaat ook werken op je schildklier. Ik kan er alleen niet opkomen
Met alle respect. ik zie hier weinig meer dan en stukje reclame met uitsluitend positieve effecten. Nergens in het hele stuk een negatief iets te vinden. enige wat je zou kunnen beschouwen als nega is: Doping autoriteit: Leuk, maar die knallen alles op de lijst wat je prestatie bevorderd... deze disclaimer zal je niet alleen op Unstoppable zien maar op bijna alle pre-workouts sinds het "schandaal" van het voetbalteam welke met behulp van JACK3D kampioen zijn geworden en toen positief uit de dopingtest kwamen... laten we eerlijk zijn.. als een wielrenner verkouden is en een neusspary pakt kost het hem dat zijn wedstrijd.. immers de luchtwegen gaan open en meer zuurstof kunnen de longen bereiken. Met andere woorden.. alles wat je kunt helpen zal op die lijst komen.. maar op die lijst betekend absoluut niet dat dat verbonden staat aan ongezond/gevaarlijk!! Onder de 18 kunnen we kort over zijn.. het lichaam is in ontwikkeling.. en te zware krachttraining/spiergroei kan de lengtegroei benadelen. Verslavend.. Puur mentaal!! Fysiek verslavende stoffen morgen er niet inzitten, en zitten er ook niet in.. het enige wat de verslavingswerking in de hand kan werken is "het gevoel".
ephedrine. Maar dat zit er sinds StackII al niet meer in omdat ze dat verboden hebben.. zat trouwens ook in de eerste red-bull
Hier is vandaag het trainen niet gelukt. Vanmorgen tot 13.00 moeten werken en nu weer aan het werk vanaf 18.00. Zosslecht geslapen dat ik hondsmoe was vanmiddag, mijn man was thuis en is de kidneren van school gaan halen en met de jongste naar de logo ggegaan. Kijken of t morgenavond wel lukt. werken van 7.30 tot 12.30, van 13.00 tot 15.00 werkoverleg, vervolgens snel met dochter naar de manege. Gok dat ik pas om 17.00 thuis ben
DMAA ?? Oke die staat idd niet op de ingrediëntenlijst. En kan idd voor klachten zorgen, vaak en bijna altijd gepaard met vooraf al aanwezige en/of aangeboren afwijkingen. Doordat het zorgt dat de bloeddruk verhoogt kan idd een al beschadigd hart of een lichte dunnere plek in de hersenen gaan bloeden, met als gevolg hartklachten of hersenbloedingen. Maar denk aub nou niet gelijk dat het "pure dope"" is in de zin van echte stimulatia en/of drugs zoals cocaïne en aanverwanten... ze daar weer lekker overdreven beweren! Nee ik ben zelf ook tegen het gebruik van DMAA in supps, laat dat voorop staan. Maar als ze ergens kunnen overdrijven met de schadelijkheid van sommige stoffen is het wel bij de dopingautoriteit vergeet niet, alcohol, stress, overgewicht, lage zoutinname, roken, veel verkeerde voeding.. zijn ook allemaal oorzaken van een hoge bloeddruk. Maar goed neemt niet weg dat DMAA beter niet aanwezig is, omdat bijna niemand van te voren weet of ze bvb een aangeboren hartafwijking hebben (zie alle neervallende voetballers op het veld bvb) Higenamine daarentegen is zoals er staat een luchtwegverwijder en kan zoals ook daar staat geen kwaad... de reden dat erbij staat is dat het prestatie bevorderend is omdat het de luchtwegen opent en daarom op de dopinglijst staat Dus "pure dope" gaat voor mij wel heel erg richting uitspraken van de dopingautoriteit en klinkt nog erger dan het is... maar het is doping.. evenals dat neusspray gelijk aan Higenamine ook onder de beta-2 agonisten kan vallen
Ik heb enorme darmkrampen. Ik heb PDS en nasi gegeten met een ei. Bah... Zit nu een beetje te zieligen op de bank. Morgen staat sport op het programma. Ook bah... Maar ik ga altijd.