Kruidvattest lichter en buikgriep...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pinda83, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Ik maak me vast voor niets zorgen, maar ik ben ruim 6 weken zwanger en heb gisteren nog eens een Kv test gedaan. Deze was opeens iets lichter dan van n week geleden (toen was de teststreep donkerder dan de controlestreep). De teststreep van de test van gisteren was nu wat lichter dan de controlestreep....Nu vraag ik me af of dit te maken kan hebben met de buikgriep die ik momenteel heb. Ik ben van plan morgen weer te testen maar ben opeens bang...Wie heeft hier ervaring mee??? Alvast bedankt!!

Pinda

2. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Hallo Pinda,

Vervelend he die buikgriep! Hier is het gelukkig weer voorbij :) veel beterschap!

Wat je testen betreft kan het zijn dat je urine minder geconcentreerd is geweest.

3. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Hoi,

Dank je! Mijn urine was juist heel erg geconcentreerd omdat ik nauwelijks dronk vanwege de griep
    Dan zou je toch denken dat ie minstens even donker moest zijn...Nou ja, even afwachten dan maar.Ga morgen n nieuwe test doen denk ik. Verder niemand ervaring met buikgriep en n lichtere test? Word er zo onzeker van....

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Niet meer testen en de echo afwachten denk ik.
    Ik heb ook wel met middagurine die minder geconcentreerd was een donkerder test gehad dan met ochtendurine.
    Het zegt niks..

5. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Ik denk ook dat je moet stoppen met testen meid :) Daar maak je jezelf ook alleen maar onzekerder mee denk ik!
    Wanneer heb je je eerste echo?

6. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Hihi,

Jullie hebben gelijk hoor, dat weet ik ook wel. Ik was opeens zo onzeker: dikke buikgriep en niets meer voelen van de zwangerschap. En toen moést ik gewoon testen...dom dom dom!

Ik ben met beide benen op de grond gezet, door jullie reacties en mezelf: ik had gisteren toch weer getest (ahum) en deze keer was ie weer donkerder....gelukkig! Ik wacht nu gewoon de echo op 6 december af.

Ik was trouwens eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar anderen met ervaringen rondom het hebben van een lichtere test in combinatie met buikgriep. Hier kan ik niets over vinden en ik ws er toch benieuwd naar...

Nou ja: bedankt voor de reacies en ik wach gewoon af!!

Grtz een 'domme' Pinda

7. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha is niet dom, maar het is al zo'n onzekere periode, vooral naar de eerste echo toe (daarno ook hoor :p). Dus probeer het niet nog erger te maken voor jezelf ;)
    Geniet er lekker van!

8. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Dank je!

Dat is ook zo, en ik zou toch beter moeten weten want dit is niet eens mijn eerste zwangerschap. Maar ach: ik ga nu niet meer testen in ieder geval en ik zie de echo tegemoet!

Pinda

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook flinke buikgriep gehad. was toen een week of 8 zwanger. ik zat helemaal in de stress! voelde daarna niks meer, mn borsten deden geen pijn meer. kon me ook niet voorstellen dat het kindje hier normaal door zou komen.
    maar alles was gewoon goed hoor, het is nu een hele bijdehande dame van 8 jaar!
    de vk verzekerde me ook, dat ik geen miskraam kon krijgen van buikgriep! als dat toch gebeurde was het met het kindje sowieso niet goed geweest en had het toch wel fout gegaan!

10. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Heb wel eens vaker gelezen dat ze na een week of 6 lichter werden en toen was er niets aan de hand.
    Beter gewoon niet meer te testen dan.

11. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Aha! Toch nog andere ervaringen!

Ben inmmiddels van de buikgriep af en heb nu soms een beetje ongikrampen. Eigenlijk net zoals een week of twee geleden, dus niets aan de hand denk ik. Ga niet meer testen in ieder geval, haha!

Ben nu alleen wel weer misselijk....maar nu door de zwangerschap (hoop ik)!! :)

Grtz

Deel Deze Pagina