Hey Livelife, Echt vervelend dat het zo gelopen is Hoe gaat het nu met je? Fijn dat je zusje bij je blijft. Hopelijk ben je er morgen vanaf en kun je het een plekje gaan geven. Zou mooi zijn als de beeb er compleet uitkomt, dan kun je er ook echt afscheid van nemen. Sterkte nog Liefs, Poemi
hoop dat t een beetje gaat met je, livelife! misschien ben je er al vanaf nu.....ben benieuwd over je vraag waarom ik na 3 mnd alsnog gecuretteerd moest worden...mn hcg zakte niet! mn baarmoeder leek schoon maar is voor zekerheid toch ff schoongemaakt. ben nu in afwachting of ik nu hcg-vrij ben.... xxxxx
Goedemorgen meiden, Het gaat goed met me, gelukkig! Ik had me op het ergste voorbereid. Binnen een uur nadat ik de tabletten had ingebracht, kreeg ik een zeurderig gevoel, en nog eens 2 uur later verloor ik een slijmpropje. Toen duurde het nog 3 uur voordat het 'echt' gebeurde. Minibeeb kwam er in zijn geheel uit, eng maar tegelijkertijd ook mooi: ik zag een oogje, armpje, ruggetje. Toen werd het wel heel definitief meteen, ik was echt, echt, echt zwanger en het mocht ook echt, echt niet zo zijn. De pijn is me trouwens meegevallen, ik had meer last van de napijn (paar uur later nog). Het bloedverlies is wel behoorlijk geweest, ik heb dus vannacht ook elk uur de wekker gezet om mezelf in de gaten te houden. Het bloeden gaat nog door, maar dat hoort er bij. Ik had trouwens niet verwacht dat je zoveel stolsels zou verliezen. Dat ging bij mij nog 4 uur door! Als mijn baarmoeder nu niet leeg is, dan weet ik het niet meer (gevoelsmatig, want ik heb er 0,0 verstand van). Wat vinden jullie meiden: volgende week dinsdag staat de echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zal ik vragen of ik die deze week al mag hebben? Dan weet ik het in ieder geval en dan kan ik het een plekje geven. @Souries: ik hoop dat alles goed met je gaat meid! En dank je meiden voor de steun! Liefs, Livelife
Nou, fijn dat je het maar gehad hebt! Het is dus aardig meegevallen, als ik het zo lees. Die echo van volgende week zou ik laten staan: als je ngo zo vloeit, kunnen ze toch niet goed kijken, omdat al dat bloed het beeld verstoort. Sterkte verder!
Lieve Livelife, wat fijn om te lezen dat het waarschijnlijk schoon is. Ik heb het twee wk geleden ook met cytotec opgewekt en ben ook mijn mini dat gestopt was te leven met 9 wk toen kwijt geraakt. Vond het ook best confronterend en echt een mini-mensje. Zeker vragen om snel een echo meis! Dan kun je hopelijk snel weer je blik op de toekomst richten... ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en helemaal goed dit keer! Veel sterkte en geluk!!
Livelife, Ik sluit me bij Rozemarijke aan. Het is ook echt niet makkelijk, mijn man heeft het vruchtje gezien ik niet. Ik verging van de pijn en hij heeft er nog steeds mooite me. Knuffel en heel veel sterkte de komende tijd
@Rozemarijke: dank je. De angst voor wat er gebeurde was het ergste, de pijn en het bloedverlies niet. Ik zal de afspraak laten staan, het heeft geen nut als ze me nog niks kunnen vertellen. @Bruchy: hoe gaat het met jou nu? 2 weken is ook nog maar zo kort geleden. Was jij in een keer schoon? Ik hoop voor jou ook het allerbeste! Laten we elkaar snel weer tegenkomen bij de zwangere meiden. @Angelica: ik moest ook meteen huilen, was aan het trillen en moest van de schrik bijna overgeven. Ik heb mijn vriend meteen gebeld, maar hij wil onze minibeeb niet zien. Hij begrijpt dat ik dat wel wilde, maar zelf vond hij dat te confronterend. Terwijl het voor mij werkt bij het afsluiten. Ik lees je historie in je handtekening, en ik duim voor je voor goed nieuws!
Livelife, als je maar heftig blijft bloeden, ben je nog niet schoon en zou ik contact opnemen met de gyn. Bloedverlies is normaal, maar het moet wel minder worden. Heftig bloedverlies met kramp duidt op iets wat niet goed loskomt. Sterkte. Suus
thanks livelife, wat suus zegt heeft ze ook gelijk in. Ik kreeg ook geen echo na een week maar ik heb gewoon gebeld en gesmeekt en idd het was nog niet helemaal schoon en een dag erna kwam alles eruit. Ik duim voor je dat de pijn en bloedverlies snel minder wordt
Bij mij was het vruchtje wel gekomen met de cytotec maar de vruchtzak niet en ook heel weinig stolsels verloren.. 4 dg later had ik een echo (toen bloedde ik nog steeds) en toen bleek het inderdaad nog niet schoon maar omdat ik nog bloedde was het een teken dat het mogelijk goed zou doorzetten en een dag later dus 5 dagen na de cytotec verloor ik ineens flinke stolsels en ook zichtbaar de vruchtzak en een dag later nog een stuk hiervan.. 10 dagen later was ik school op de echo en was het bloeden ook al weer gestopt.... Het is dus niet gek of verkeerd om nog even te bloeden.., natuurlijk als het niet super veel is. ik hoop dat je schoon bent meis! Nu gaat het best ok hoor, hoopvol kijk ik naar de toekomst. Alleen wel met het gegeven dat ik grote kans heb op herhaling.. dus ben pas echt blij als ik 12-14 zwanger ben, daarvoor 'mag' ik me eigenlijk niet zwanger noemen...
Is ook zo, maar veel bloedverlies en kramp wijst er wel op dat het nog niet voorbij is. Als je alles kwijt bent, wordt het bloedverlies eigenlijk meteen veel minder. Suus
@Suus en Bunchy: rond het middaguur is het bij allemaal rustig geworden. Geen zeurderig gevoel meer en het bloedverlies is inderdaad veel minder geworden. Ik ben opgelucht.
Gelukkig kijk je hoopvol naar de toekomst. Dat moet je ook doen, anders word je volgens mij gek. Maar waarom heb je een grote kans op herhaling?