Even een vraagje van een kennis (miskraam?)

Discussion in 'Miskraam' started by Minny, Oct 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Een kennis van mij is bezig om zwanger te worden.
    Nu heeft ze na veel negatieve testen 1 keer een positieve test gehad. Wel veel buikpijn en toen ineens was de test weer negatief en een paar dagen later werd ze ongesteld.

Was dit nu een vroege miskraam? Kan het zijn dat je hier zo weinig van merkt dat je het niet zeker weet? Als de test toch positief is geweest moet ze dan ook nog even contact opnemen met de HA, of hoeft dit niet?

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben, want ik heb er geen ervaring mee...

2. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ja dat kan heel erg goed zelfs.

Daarom is het ook nooit handig zo vroeg te testen, omdat het dan nog heel vaak mis gaat.

3. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ze hoeft alleen contact met de HA op te nemen als ze buikpijn blijft houden of blijft bloeden (langer dan haar normale ongesteldheid), dan is haar baarmoeder niet mooi schoon geworden.

Voor de nod testen raad ik echt af, je maakt jezelf blij met een dooie mus.

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Letterlijk ja!

5. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Dus als ze gewoon ongesteld is geworden en geen buikpijn heeft dan hoeft ze niks te doen?

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Klopt, haar lichaam is aan de schoonmaak begonnen.
    Als ze niet van te voren had getest had ze gewoon gedacht dat ze een ongesteldheid had.

Ik heb in september een miskraam gehad *zonder dat ik wist dat ik zwanger was want ik ben gewoon aan de pil maar door ziekte was die dus niet 100% betrouwbaar*
    Ik had alleen de signalen dat ik zoiets had van 'hmm misschien ben ik wel weer zwanger' maar die wimpelde ik af omdat ik gewoon aan de pil ben.
    Tot ik halverwege de pilstrip een paar dagen flink bloede en dus een flink klompje cellen verloor.
    De buikpijn was wel heviger dan anders en meer bloedverlies/slijm maar dat hield na 7 dagen in totaal ook weer op.

7. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb de maand voor mijn huidige zwangerschap ook een vroegtijdige miskraam gehad
    ik had ook positief getest omdat ik overtijd was en 2dagen later ofzo kwam er toch bloed en veel pijn
    met de ha overlegt toch bloedlaten prikken om het te bevestigen
    volgens hem hoefte er verder niks te gebeuren omdat het bloedverlies al gestopt was en de buikpijn ook wegtrok

8. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Okee dank jullie wel voor de reacties!
    Volgens mij heeft ze verder geen vreemde dingen verloren, maar de buikpijn is wel over.

Share This Page