Wie wil even naar mijn kaartje kijken?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Bloempje83, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Volgens mij heb ik geen eisprong gehad! Wat denken jullie?

Voor kaartje zie mijn FF link.

2. Loe

Loe Niet meer actief

ik denkt t ook niet......

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook dat je nog geen eisprong hebt gehad.

4. Ik denk ook niet dat ie nog komt, ik zit op CD 25.

5. Ik heb nu op de zaterdagen (als ik uitslaap) de functie discarted aangevinkt. Nu ziet mijn kaartje er enigszins normaler uit. Zou het kunnen dat ik op CD 15 mijn eisprong heb gehad of ziet het er nog steeds niet echt hoopvol uit? Mijn temp blijft toch wel er laag in het tweede deel van mijn cyclus.

Weet iemand wat de gevolgen zijn als je geen meer eisprong hebt? Kan dit eenmalig zijn zodat ik volgende maand wel weer gewoon een eisprong heb?

6. Loe

Loe Niet meer actief

hai meid, ja kan eenmalig zijn hoor, gebeurt echt vaker. Je hoeft niet elke maand een eisprong te hebben. Als je vrij regelmatig ongesteld bent,heb ik van de gyn begrepen dat de kans is dat je dan een eisprong hebt, ben je heel onregelmatig dan is die kans wat kleiner.

Maar eenmalig kan goed. misschien dat ie nog op dag 22 gaat vallen, kijk maar eens naar mijn vorige kaartje: daar stond het kruis ook niet op de laagste temp. Maar t kan net zo goed zijn dat je een maandje overslaat :( succes en sterkte.

7. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Op dag 25 misschien? Als je temp morgen en de dagen daarna nou ook weer hoger is dan 36.6 zou dat best wel eens kunnen.

8. Hoi krokodieltje bedankt dat je even naar m'n kaartje hebt gekeken. Hij blijft de laatste dagen idd alleen maar stijgen. Misschien toch pas heel laat mijn ei gehad dan? Heb ook nog geen gevoel dat ik ongesteld ga worden zaterdag, dus ik wacht gewoon even af wat mijn temperatuur gaat doen.

9. Ik had vanochtend zelfs een temp van 37 graden, dus hij blijft stijgen. Misschien heb ik dan toch wel een ei gehad op dag 15? Ik heb nog steeds hoop. Als ik mijn ei op dag 15 heb gehad moet ik a.s. zaterdag weer ongesteld worden dus dat is al bijna. Spannnend!

10. Eternalflame

Eternalflame Niet meer actief

Hey bloempje,

Ik hoop dat je het misschien toch hebt gehad of dat je het misschien nog krijgt.
    Gewoon even afwachten ook al is dat soms moeilijk.

Groetjes Esmiralda

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Dag 15 lijkt me niet hoor, eerder dag 25! Wat gebeurt er als je de zelf gekozen dag uit zet?

12. Ei gevonden. :D

Nou heb net even geprobeerd en vandaag geeft hij eindelijk een eisprong aan en inderdaad op dag 25! Als ik dag 25 een eisprong had gehad klopt het dan dat mijn ovutest nog een streep geeft nu?

13. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    ovutesten kunnen altijd een lichte streep geven want je hebt altijd LH in je urine volgens mij. Pas bij een dikke streep is hij positief (en dat zijn die in je album volgens mij niet)

Share This Page