Haai dames Heb vandaag een enorme dip in me temperatuur het kan een innesteling dip zijn nu heb ik natuurlijk enorme hoop dus wil even ervaringen van anderen horen betekent het dat er echt een innesteling bezig is of zijn er ook meiden die dit ook hadden en niet zwanger waren heb mijn kaartje bijgevoegd
Hoi! Ik had zondag een hele duidelijke dip!! 1 dagje op 0,4 lager dan de andere dagen en heb gisteren positief getest! Dus dat was echt een innestelingsdip
Je temp geeft een open bolletje. Heb je op een ander tijdstip gemeten of was er iets anders aan de hand??
Ok dan is het spannend alhoewel ik ook wel eens een dip heb gehad maar helaas niet zwanger was. Nog ffies een weekje geduld.
Desiree, ja vind het super spannend. Ben ook steeds bang dat het nog mis zal gaan. Soms menstruatiepijn maar ze zeggen dat dat erbij hoort. Jij al symptomen?
Ja soms ook krampen ben heel moe en misselijk ook verder niks en jij Ben inderdaad ook heel bang dat het misgaat ik slik ook tarwekiemolie maar durf er ook niet mee te stoppen
Ik heb alleen pijnlijke borsten en rugpijn. Hopelijk blijft de misselijkheid weg haha. Maar het is nog vroeg. Ik slik alleen zwanger zijn van de etos. Alle vitamines en foliumzuur zit er in. Hoezo nam jij de tarwekiemolie, als ik vragen mag?
Hoop het ook voor je ben gelukkig ook niet heel de dag misselijk Ik slik het omdat ze zeggen dat het helpt bij zwanger worden wij waren 1.5 jaar bezig dus dan neem je alles aan dit is de 1e ronde en het is wel raak ik slik ook foliunzuur als dat potje op is ga ik davitamon daar zit ook alles in
Dat klopt. Ik had een lange cyclus heb ook teunisbloemolie geprobeerd voor een kortere en regelmatige cyclus. Maar helaas. Gelukkig nu toch raak.
Hoi Desiree! Ik zie in een ander topic dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Dit was dus inderdaad een innestelingsdip? Ik heb vandaag precies hetzelfde en ben benieuwd hoe de rest van je kaartje eruit zag. Zou je die eventueel nog voor me willen plaatsen?
Haai Ja klopt dankjewel Hier mijn kaartje vond wel dat me temperatuur vrij laag is gebleven na de dip en pas aan het einde weer wat hoger werd
Dank je! Ja ik zie het. Mijn temperatuur is na de dip gelijk weer 36.9 geworden en gebleven. Elke dag precies hetzelfde. Geen hogere temp dus dan voor de dip.... Word er zo onzeker van en heb nu het gevoel dat het gewoon een foute meting was Verder ook geen symptomen die afwijken van een cyclus zonder zwangerschap.