Ik heb dinsdag voor het laatst geklust. Man is voor 10 dagen weg voor zijn werk. Nu had ik vrijdag een knalpositieve ovulatietest. Vandaag is de streep veel minder. Is er nu nog een kans op bevruchting of moeten we deze ronde als verloren beschouwen?
Volgens mij is er nog zeker wel een kans! Gezien sperma wel meerdere dagen kan blijven leven! Spannend he
zeker spannend. Aangezien man elke keer zo lang weg is voor zijn werk. Meestal 7 dagen thuis en 7 dagen weg. Maar tot nu toe hele lange onregelmatige cyclussen. Naja we houden de hoop erin.
Het kán wel! Als de zwemmers en de omgeving gunstig zijn dan kunnen ze lang in leven blijven. Lijkt me wel lastig met de werktijden van je man zeg! Hopelijk is het snel raak voor jullie
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Maar bij uitzondering kan dit ook langer zijn. Als je een positieve test hebt, komt je eisprong binnen 24-48 u, dus dat is gisteren of vandaag geweest. Dan zaten er 4-5 dagen tussen het klussen en je eisprong. De kans van slagen is wel kleiner, maar het is zeker mogelijk.
tsja het is afwachten maar. Eerst was het puzzelen met de pil om mijn menstruatie in zijn werkweken te laten komen. Maar je eisprong kan je op geen manier sturen. dus het is maar afwachten. en met de onregelmatige cyclus is er al helemaal geen peil op te trekken. In de zomer is hij 14 dagen thuis en 14 dagen weg dus hopen dat de kansen daar beter zijn. Ik heb het idee dat ik nu gewoon een hele cyclus heb over geslagen. als de volgende niet korter is dan maar even naar de ha. ben nu 6 maanden van de pil af. bedankt voor jullie reacties
Vervelend die lange cyclussen en dat je man veel weg is. Dinsdag geklust en vandaag je eisprong, het zou wel kunnen, maar de kans is niet heel groot meer. Maar een kans, is er dus wel.