peuter met b12 tekort ervaringen..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ennas86, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Zijn hier mensen met ervaringen met b12 tekort bij peuters? Ik heb zelf ook een tekorten denk dat.mijn zoontje dat ook heeft...

2. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb het zelf ook, zelfs een neurologische aandoening aan over gehouden. vraag me ook weleens af of mijn zoontje het heeft...... (aangezien mijn vader en oma het ook hebben)

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ja, mijn moeder heeft het ook, en ik, en las dat als de moeder tijdens de zwangerschap b12 tekort heeft, zeer waarschijnlijk het kind het ook heeft. mijn zoontje is namelijk geregelmatig ziek, loop sinds paar dagen te klagen over 'pijn, tinteleling'op zn tong (had ik ook), dus vandaar dat ik me dat nu af vraag

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb/had het. Mijn jongste zoontje sliep zoveel voorheen dat hij een bloedtest heeft gehad voor oa dit. Hier is uit gebleken dat hij het niet heeft.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou het laten testen. Hou daarbij de site van stichting b12 in de gaten. Zij hebben duidelijke informatie en een forum waar je vragen kunt stellen.

6. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik heb het ook ook mijn vader had het(helaas overleden mede door vernieling door de b12 ) en nog meerdere familie leden. als het goed ios geef je door de zwangerschap b12 mee aan de kleine en kan hij het op zeer jonge leeftijd niet hebben maar als je het niet vertrouwd zou ik wel heen gaan en laten testen!

Deel Deze Pagina