Ja, spannend!! Ik hoop dat t bij mij ook niet te lang op zich laat wachten. Dan mag ik met 150 gaan proberen. Hopelijk een keer een ei wat op tijd is! Ik duim voor je meis!
Bij mij is er een ei aan het groeien, nog doorprikken tot maandag. Dan weer een echo. Hoe groot willen ze zo'n ei hebben?
Gisteren enorme buikpijn gehad.. naproxen en paracetamol werkte nauwelijks. Daarbij ook hele harde opgezette buik. Heel veel bloedverlied.. Zelfs mijn man zei dit is idd heel hard.. Gisteravond wel begonnen met clomid. Vanochtend gelukkig minder buikpijn.. pff we hebben er maar wat voor over..
Inmiddels weet ik het antwoord op mijn eigen vraag. 18 mm vertelden ze mij net! Nu op 13 mm en woensdag weer kijken Moesten jullie ook zo vaak terugkomen voor een echo?
Volgens mij houden ze bij mij in het ziekenhuis 17mm aan. Maar ik moest ook zo vaak terug komen ja! Een follikel groeit als het mee zit zo’n 2mm per dag, dus dan zit het woensdag misschien wel op 17mm en kan je donderdag de Pregnyl/Ovitrelle spuiten. Wie weet... ik hoop het voor je!
Normaal springt een eitje tussen de 18-20 mm maar met clomid kan je eitje veel groter worden, hou daar wel rekening mee.
@Rosa5 mooie temp meis! @Ingridb84 hoe is het? Meiden... Ik zit met een vraag. Het is nu 6 dagen geleden dat ik de laatste Duphaston heb ingenomen. Geen bloeding... Niets, alleen de dag erna 1 bruine veeg in mn onderbroek. Dat was t. Er zijn wel wat bijwerkingen die ik nergens kan vinden... Herkent iemand zich hierin? *vreetbuien (vooral zoet!) *plassen, plassen, plassen, plassen *heel snel moe *het gevoel opgeblazen te zijn over heel mn lijf *opgeblazen buik/darmen *pukkeltjes op mn gezicht en lijf(heb ik nooit!) Heb al heel wat hormonale schommelingen gehad afgelopen jaar maar dit.... Morgenochtend ga ik bellen naar de gyn (ze zeiden dat ik, als ik na een week nog niet ongi was, even moest bellen). Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen.
Ja ongesteld heid gelukkig weer over.. net de laatste tabletten clomid ingenomen.. bijwerkingen heb ik niet echt.. alleen heel moe,
Aha oké. Maar het klopt wel dat de onttrekkingsbloeding nog even op zich kan wachten, maar waar dan al die andere klachten vandaan komen geen idee.
Hallo Allemaal, Zou ik ook mogen meeschrijven? Vorig jaar gestopt met de pil i.v.m. onze kinderwens helaas geen enkele menstruatie gehad 9 maanden lang.. In december naar de gynaecoloog gegaan waar we te horen kregen dat mijn vriend hele slechte kwaliteit zaad had en dat we IVF/ICSI zouden moeten gaan doen. in Febr mocht hij zich weer laten controleren en was de kwaliteit alweer iets beter, wat een opluchting!! We mochten beginnen met OI om vervolgens IUI te doen. 10 dagen provera geslikt en netjes ongesteld geworden. Op de 3de dag begonnen met Clomid waar door er max 2 eitjes mochten gaan groeien, dit gebeurde ook netjes (1 eitje). om de 3/4 dagen een echo gehad om dit in de gaten te houden. Afgelopen Dinsdag was deze gemiddeld 18,5 mm en mocht ik een spuit pregnyl zetten zodat er ook een eisprong was. Gister werd ik geïnsemineerd en de kwaliteit van het zaad van mijn vriend was gewoon normaal!!! Nu 2 weken wachten en hopen dat het gewoon lukt! Er is trouwens na bloedprikken en een HSG geen oorzaak gevonden voor het uitblijven van mijn menstruatie, wat mij heel onzeker maakt. Heel veel succes iedereen!!! ik duim voor jullie.
Welkom BBDJ8994. Spannend! Fingers crossed. Maar, nadat je eenmaal in MMM bent beland, is het allemaal best snel gegaan zo te lezen of niet? En is het een optie dat jullie het de volgende cyclus zelf mogen proberen met behulp van OI?
Klopt, we hadden eind November de echte aller eerste afspraak in het MUMC+ en nu al op het wachtbankje. Alles zit tot nu toe ook mee na die hele grote tegenslag in December, alleen ik ben nu nog “het probleem”. Ze gaan overleggen of we het zonder IUI kunnen proberen maar daar is twijfel over bij de gync. Omdat ik totaal geen eisprong of iets heb wilden ze naar 6x IUI een kijkoperatie doen.
@ Sasjo. Spannend! Fingers crossed. Sinds wanneer zit je op het wachtbankje? @Dicky34. Hoe is het bij jou ondertussen? Nog steeds geen onttrekkingsbloeding? Voordat ik met OI begon heb ik ook 1x een Provera kuur gehad waarna er geen onttrekkingsbloeding optrad. Dat kwam doordat mijn baarmoederslijmvlies zo enorm dun was dat er niks afgevoerd kón worden. Vandaar ook dat ik gelijk met Menopur injecties begonnne ben. Hoe is het met de andere dames? Bij mij zijn de eierstokken gelukkig na drie weken weer rustig, dus mag ik weer beginnen met spuiten! Heel rustig beginnen, dus ik verwacht nog geen resultaat volgende week wat betreft follikelgroei. Maar te veel follikels hoop ik liever ook niet meer mee te maken. Dan ben je zo 5 weken verder zonder dat je iets kan doen.