Hoe is het op de wachtbank? Ik voel me totaal niet zwanger. Bij de keren dat het een miskraam werd voelde ik al snel dat het raak was. Dus denk dat we een nieuwe ronde in moeten.. maar nog heel even geduld na het weekend weten we meer.. hopelijk zit ik er naast en komt het hcg nog op gang Hoe is het met jullie? A kwaaltjes of al getest?
Ik heb getest met een sensitive test en helaas negatief. Ik heb van alles gevoeld van de week, maar blijkbaar geen innesteling . Omdat ik prikkelbaar darmsyndroom heb rommelt mijn buik bijna altijd wel. Nu is het wachten op mijn eerste echte menstruatie in ruim 5 jaar en en dan op naar ronde twee. Het hele proces valt me helaas niet mee zeg. Of ik wil of niet, ik ben er toch bijna continu mee bezig. Fijn Pasen allemaal! Hopelijk vieren we volgend jaar Pasen met een kleine of met een dikke buik
Herkenbaar hoor.. ik ben er ook continu mee bezig. En het is heel zwaar.. vooral nu het weer niet raak lijkt te zijn.. weer een nieuwe ronde weer ergens hoop vandaan halen.. ik weet ondertussen dat ik me nu heel rot voel en dat als we weer hormoon mogen spuiten ik mijn blik weer vooruit kan zetten.. maar voel me nu ook heel verdrietig...
Wel heel korte lf?? Vandaag wat bloed bij afvegen even afwachten of het morgen doorzet.. nog nooit gehad.. test was negatief vandaag dus denk ook geen innestelibgsbloed.. ben bang dat het gewoon te vroeg door gaat zetten..
Balen zeg!! Had goede hoop voor je met twee eitjes.. hopelijk volgende maand weer twee die groeien Hier zet de ongi niet echt door nog. Steeds viezig en dan weer 1 veeg helder.. zucht laat dan nu ook maar komen dan kunnen we tenminste door! Heb je al een nieuwe echo afspraak mogen maken? Ik mag morgen de gonal f ophalen en dan als het goed door gaat zetten op dag 3 weer starten.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik stiekem ook wel hoop had dat wee eitjes meer kans zou betekenen, hoewel je overal leest dat de kansen niet veel hoger liggen dan met met 1 eitje. Ik realiseer me heel goed dat dit mijn allereerste menstruatie is in 5 jaar en dat het misschien niet verkeerd is dat ik nu een ‘normale cyclus’ gehad heb. Ik vind het proces niet mee vallen, maar ben wel blij dat mijn lichaam überhaupt reageert op de hormonen. Daar heb ik de afgelopen jaren we wat angst om gehad namelijk. Ik had tijdens de laatste follikelmeting al een kleine pen Gonal F opgehaald bij de ziekenhuis apotheek (300 eh) zodat ik ook morgen kan beginnen met spuiten en dan heb ik volgende week woensdag weer eerste follikelmeting. Mag jij ook op eigen initiatief weer beginnen of moet er eerst een uitgangsecho gemaakt worden?
Ja gee . Zwangerschap.. deze maand opnieuw.. maar zit nu op dag 19 en geen positieve ovulatie test... dus vrees dat ik volgende maand omhoog moet..
Dat is balen!! @Sassefras01 @Cindy77 Jammer dat het bij jullie ook niet gelukt is. Ik heb ( voor de 3e x sinds we gestart zijn met oi ) een cyste en moet dus een maand aan de pil. Staat me zooo tegen, we willen graag een kindje geen anticonceptie. Jullie nooit cystes gehad? Dat je zo zonder echo mag starten?
@Sasjo ik ben de eerste ronde spuiten geëindigd met te veel follikels. Daardoor mocht ik de Menopur niet spuiten (dus geen eisprong opwekken) maar in plaats daarvan een kuur Provera nemen. Na de 10-daagde kuur kreeg ik netjes een onttrekkingsbloeding, maar bleek bij de uitgangsecho op CD3 dat de follikels nog steeds te groot waren. Toen heb ik ook 2 weken moeten wachten voor ik weer een echo kreeg en gelukkig verder kon.
Ik mag ook gelijk weer door. Loop al een tijdje mee in het ziekenhuis en nog nooit cystes gehad dus mag gelukkig steeds gelijk weer door. Mijn ongi is pas gister echt goed doorgebroken dus ga morgen op dag 3 starten. Ik heb volgende week donderdag dan dus eigenlijk dag 9 weer een eerste echo. Ik mag nu gelijk met 62.5 starten omdat het de vorige ronde pas wat deed na ophoging. Wel heel spannend of ik nu dan geen overstimulatie zal hebben. Het is zo slopend dit hele proces. Ben emotioneel echt een wrak af en toe
Hallo dames! Is er nog plaats om mee te schrijven? Ik ben nieuw hier en ben in januari begonnen met het spuiten van Gonal-F om zwanger te worden van ons 2e kindje.
Hoi tuurlijk! Kom erbij nu op de wachtbank of aan het spuiten? Ik zit zelf op dag 7 donderdag eerste echo in deze ronde.. altijd weer spannend groeit er iets.. maar niet te veel..
Dun baarmoederslijmvlies en weinig tot geen activiteit wat betreft follikels. Toch moet ik de dosering Gonal F op 37,5 eh houden en maandag weer terug. Ik hoopte dat ik al naar 50 eh zou mogen, maar dat durft ze toch niet aan. Bang dat het te snel opgehoogd wordt en er te veel reactie is. Als er maandag weinig veranderd is mag de dosering wel omhoog. Jij hebt morgen weer follikelmeting toch, Cindy77?
Dames, Dit is mijn 1e ronde met clomid 50. Ik zit nu op cyclusdag 21 en heb gisteren bruinverlies gehad. Iemand herkenbaar? Komt mijn menstruatie op gang?
@Sassefras01 wat balen zeg hopelijk maandag dan wel iets te zien. Welk zkh loop je? @Ebrum ik heb een half jaar clomid geslikt. Ik heb geen ervaring met bruinverlies. Alleen net voor ik ging menstrueren. Hopelijk is het bij jou niks bijzonders. Ik ga inderdaad morgen voor de echo.. ben echt wel erg zenuwachtig
Ik had vandaag de ech. Bms van 7 mm en rechts twee van rond de 10 mm links 1 van 11 mm. Ook maandag terug komen om te kijken of er groei is en niet te veel.. dus voor ons weer een lang weekend afwachten
@Cindy77 Oei dat gaat net iets te hard eigenlijk. Fingers crossed dat er maar maximaal twee follikels doorgroeien. In vier dagen kan er best veel gebeuren. Je bent meteen op 62,5 eh begonnen zie ik. Ik moet ook steeds laag beginnen, wetende dat het niet voldoende is, om te voorkomen dat ik na 1 week op te veel groeiende follikels zit. Ondertussen begin ik (bijna) te accepteren dat geduld het toverwoord is hier. Voel jij trouwens wanneer een bepaalde dosering iets begint te doen? Ik wel namelijk, tenminste dat denk ik...