@Tylak1234 goed dat je om een bloedonderzoek hebt gevraagd. Hadden ze je al standaard aan moeten bieden vind ik, dan hoeft er ook geen twijfel te zijn. Hopelijk morgenochtend alsnog een mooi eitje te zien, scheelt weer tijd zou zonde zijn als je weer opnieuw moet beginnen.
Ik moet even mn hart luchten meiden, merk ik. Blijkbaar pas afgelopen nacht mn ei gehad. Wéér vruchtbaar slijm en lage temp. Ik kan wel janken. Heel de cyclus voor niets. -#9€(=$[$©{$[¥[¥} ©[$=${
He shit, man ook nog steeds ziek? Misschien ook vannacht nog geen ei want had je temp dan nu niet hoger moeten zijn al?
Ja, zoeiets. God wat was ik emo... Ben ik helemaal niet van mezelf gewend. Heb de halve ochtend mn tranen in bedwang moeten houden. Toen mn kids even weg waren even goed gepraat en hij bleek toch moeite te hebben met het 'nu moet ik', ondanks dat ik daarvoor 'gewaarschuwd' had. Dat icm het niet lekker zijn gebeurde er helemaal niets meer bij hem. Soort van paniek... Hij kwam zelf met wat ideeën en die hebben we vanavond uitgevoerd met succes ... Ik weet nu ook niet meer wanneer mn ei was, òf eergisteren, òf vandaag... Heb wel die pijn nog. Wilde ook nog even zeggen hoe ongelooflijk fijn ik het vond dat ik even mn ei kwijt kon!! ❤ *Edit* pun not intended hihihi
Ik zit sinds vandaag weer aan de primolut om ongesteld te worden. Dan volgende cyclus 2 pilletjes clomid. We gaan weer door..
Hallo dames! Mag ik ook mee schrijven? Ik ben afgelopen donderdag begonnen met spuiten van Menopur 37.5 eh. Nog voorzichtig begonnen dus om overstimulatie te voorkomen. Aanstaande vrijdag heb ik de eerste echo. Tot 5 jaar geleden had ik een super regelmatige menstruatiecyclus en ineens is die toen gestopt. Er is nooit een oorzaak voor gevonden. Hypofyse mankeert niets en ik heb niet het typische beeld van PCOS. Ik wist dus dat ik bij een zwangerschapswens gelijk naar de fertiliteitsarts moest gaan. Ik vind het allemaal enorm spannend en hoop dat hiermee weer een cyclus op gang komt. Ik vind het fijn om jullie verhalen, met alle onzekerheden en ervaringen, te lezen. Ik hoop zo enorm dat we allemaal maar gauw zwanger mogen zijn!
Welkom! Spannend voor je! Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang is. Fijn hè, als er een platform is waar je je gehoord voelt! Ben er ook enorm blij mee ❤
Wees welkom en ook een spannende tijd voor jou. Ik heb nbet gisteren maand laatste tablet clomid op van 50 mg.. eerste kuur. Nu 5 februari bloedprikken. Ben zo benieuwd of t helpt...
Wat een warm welkom dames. Super fijn! Als ik het goed lees gebruiken jullie allemaal Clomid toch? Omdat ik heel dun baarmoederslijnvlies heb en vorig jaar geen onttrekkingsbloeding kreeg op Provera vertelde de arts me dat Clomid me niet gaat helpen. Vandaar dat ik gelijk begonnen ben met hormooninjecties. Hebben jullie veel bijwerkingen van de Clomid?
Vanochtend wakker geworden met menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik.. hopelijk krijg ik nu nog geen menstruatie ande s heeft de clomid toch geen zin? Dat zou betekenen dat ik opnieuw moet beginnen toch? Hebben jullie dat ook die krampen