@Ingrid84 vervelend zeg. Hopen dat je snel duidelijkheid hebt Ik ben geweest voor de echo na precies 1 week Menopur 37.4 eh en er is een eitje te zien van 11mm, dus er gebeurt iets . Daar ben ik al heel blij mee! Over 4 dagen weer controle.
Via de mail contact gehad. Morgen opnieuw beginnen met kuur clomid. Dus iig verder.. niet weer cyclus wachten
@Sassefras01 yes wat fijn, hopelijk gaat ie nu mooi doorgroeien! @Ingridb84, gelukkig mag je verder gaan.
Ik heb straks een echo dus ben een beetje zenuwachtig, hopelijk is er een mooi eitje aan het groeien. Hoe is het verder met jou?
Spannend Rosa5. Ik hoop voor je dat er inderdaad een mooi eitje te zien is! Ik krijg morgen weer een echo. Ben ook super benieuwd!
Vanochtend een goede echo gehad. 2 follikels van 14 mm en 15/16mm. Alleen die van 14 mm was minder mooi van vorm waardoor de arts denkt dat deze het uiteindelijk zal verliezen van de grotere en alleen die grotere dus zal springen. Volgende week weer een controle.
Hoi hoi, Mag ik ook meekletsen? Ik had vandaag moeten beginnen met gonal-f injecties. Afgelopen vrijdag ongesteld dus vol spanning naar de echo vanochtend. Helaas een grote cyste te zien. Dus mag niet starten en Provera meegekregen. Vraagje voor degenen die Provera oid gebruiken, wanneer heb je een afspraak voor je echo? Weer de 3e/4e dag van je bloedverlies? Ik moest een afspraak maken voor over 3 weken. Komt nog bij dat ik 5 feb. geopereerd word aan mijn enkel. Krijg ik 2 schroeven in. Er gebeurt genoeg en het zou fijn zijn om ongegeneerd hierover te kunnen praten met jullie!
Hallo Sasjo. Wat vervelend dat die grote cyste ervoor zorgt dat je eest een Provera kuur moet slikken. Je vraag kan ik alleen niet beantwoorden. Ik ben namelijk gelijk begonnen ben met het spuiten van Menopur. Ik heb een echo gehad. Zowel rechts als links is een eitje te zien. Beide zijn rond de 11mm. Afwachten wat er gebeurt...
@Sasjo welkom, ik heb na mijn provera kuur geen echo gehad voordat ik met clomid begon. Vervelend van de cyste, persoonlijk geen ervaring mee dus kan je er niks over zeggen verder. Hopelijk verdwijnt de cyste door de kuur. @Sassefras01 super dat er wat gebeurt, duimen dat er minimaal 1 mooi gaat doorgroeien. Wanneer moet je weer heen?
Gezellig, nieuwe ‘gezichten’! Afgelopen week (weken?) niet echt actief geweest hier. Ik zat aan de primolut, nou die is aangeslagen hoor Nu, vandaag dus ongesteld dus zaterdag moet ik beginnen met 2 tabletjes clomid. Hopen dat er nu iets gaat groeien en ik dan eindelijk eens een eisprong heb. Als deze kuur niet goed werkt, of ik nog veel meer last heb van bijwerkingen dan in de 1e ronde met 1 pil (die was al pittig), dan de volgende ronde injecties. We gaan ervoor
Welkom! Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Maar wilde even zeggen dat het inderdaad heel fijn is om met jullie allemaal in contact te zijn!
Volgens de arts zijn gisteren mijn vruchtbare dagen begonnen dus ik verwacht mijn eisprong 1 dezer dagen.