@Rosa5 ik duim voor je Ik heb vandaag weer een echo gehad. Nauwelijks iets veranderd helaas. Menopur is opgehoogd naar 75 eh. Volgende week weer terug.
Dank je. Balen van je echo, wel fijn dat je nog iets kan ophogen. Hopelijk volgende week beter nieuws.
Hoi, wij zijn ook druk bezig met OI.. eerste ronde Clomid reageerde ik goed, mooi eitje. Tweede ronde helemaal niks, Primolut genomen en morgen mag ik beginnen met dubbele dosering Clomid.. m’n geduld begint wel echt te dalen naar het vriespunt ondertussen Over een weekje krijg ik weer m’n FM, maar in twee weken tijd weer 5x ziekenhuis, ik kijk er wel tegenop. M’n smoesjes beginnen op te raken
@Miles succes, hopelijk is dit de juiste dosering voor je en is er volgende week een mooi eitje te zien.
Oh! Wij lopen gelijk. Ik moest gister ook weer starten met clomid. Ook dubbele dosis ditkeer. Succes!
Nog niet, maar had ik de vorige ronde ook niet na 1 dag. Heb de vorige keer enorme last gehad van misselijkheid, opvliegers, hoofdpijn, stemmingswisselingen, etc. Dus ben benieuwd deze week
Kan me goed voorstellen ja 5 x in 2 weken. Pff.. Ik hoop voor je dat er een mooi ei groeit deze maand!
Hoop dat het snel gaat gebeuren! Ik mocht niet starten met provera ivm mijn operatie. Dus een maand rustig afwachten en hopen dat de cyste weg is, kunnen we eindelijk starten!
Hi! Ja oeps, zo druk! Ik heb gister de laatste clomid gehad (2 pilletjes). Maandag echo, dus ben benieuwd! Vorige ronde met 1 tablet enorm veel bijwerkingen gehad. Nu niks, op een paar opvliegers per dag na. Heel gek. Hoop niet dat dit betekent dat er niks gebeurd in mn lichaam. En jij, @Rosa5 ? Hoe is het met jou eigenlijk afgelopen? Heb je je eisprong gehad? Wanneer is je NOD?
Spannend, hopelijk word je blij verrast met een mooi groeiend eitje op de echo. Als het goed is heb ik afgelopen weekend een eisprong gehad, ik ga uit van zondag en dan zal mijn nod 19 februari zijn.
Ik hoop het! Spannend zeg... dat wachten. Ik hoop voor je dat het raak is! Ik wacht in spanning met je af
Jullie zijn wat dat betreft al verder dan ik. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eerste eisprong sinds 5 jaar. Er zit maar heel weinig vooruitgang in bij mij met de Menopur injecties. Morgen weer een echo.