Ook ik heb al jaren geen eisprong gehad, dus dat is niet waar. Probeer (hoe lastig het ook is) toch een beetje positiever te blijven. Misschien een idee om fertiliteitsmassage te proberen?
Vanochtend FM gehad. Rechts: 15mm + 12,5mm Links: 11,9mm + 10mm Bms: 3,8mm Net bloed laten prikken, hieruit zal blijken of we door mogen of dat we niets mogen doen (ivm kans op meerling). Mogelijk morgen weer een echo en anders maandag, maar maandag kan ik niet vanwege werk, dramatisch elke keer..
@ Tilak1234. Sorry voor de foute aanname. Was er een beetje vanuit gegaan dat je af en toe wel eisprongen hebt (gehad). Hier helaas ongeveer hetzelfde verhaal als Miles. Zowel links al rechts twee follikels van 12-14.5 mm, totaal 4. Te veel dus. Ik mag nog door tot maandag. Dan opnieuw FM. Ik moet er vanuit gaan dat de poging waarschijnlijk wordt afgebroken. Of het moet zo zijn dat er minimaal twee zo blijven als nu en er hooguit twee doorgroeien. Ik hoop het zo!
Oei dat is balen, zit je zo op goede groei te wachten en dan iets teveel enthousiaste eitjes. Ik ga duimen dat het deze ronde toch nog goed komt voor jullie beide
Heeeee ik denk ik kom weer s kijken Hier 5 dagen terug ongesteld geworden na een cyclus van 39. Vandaag 3e dag Clomid, 100 mg (dubbele). Ben wel een beetje zenuwachtig, want ik heb een nieuwe baan, voor 3 dagen in de week. Super, maar ik hoop dat ik de echos eromheen kan plannen! Kan nu moeilijk zeggen "oja, baas, bedankt voor het aannemen van mij, maar ik ven bezig met zwanger worden, dus over een tijdje wil ik graag op verlof"... En anders toch kijken of er in de avond een mogelijkheid is...
@Dicky34 komt me bekend voor. Vervelend is dat hè? Ondanks dat ik nog geen vast contract heb, ben ik wel gelijk open geweest over het traject waar ik aan begonnen ben. Ik merkte al snel dat het onmogelijk is om echo’s te plannen buiten werktijd en hoop dat mijn werkgever begrip ervoor heeft. Ik heb de poging moeten afbreken helaas ivm 4 follikels van 18-20mm. Nu eerst een Provera kuur en dan de onttrekkingsbloeding afwachten. Daarna opnieuw echo om te kijken of alles weer rustig is en dan kijken hoe verder.
Na gisteren heb ik besloten héél snel naar iets anders te gaan zoeken, ik ga van dit werk echt heel ongelukkig worden. Ik hou t nog even vol tot ik wat anders heb gevonden. Wat een denigrerend gedrag van de bedrijfsleider zeg. Pffffff. Balen zeg, heb je mooie eitjes, kun je er niks mee . Hopelijk kun je snel starten met een nieuwe cyclus! Vraagje... Ik ben ongelooflijk moe en emotioneel afgelopen 2 dagen. En ben heel erg onredelijk naar mijn omgeving... Kan dat door de Clomid komen? Omdat ik nu een dubbele dosis heb?
Ik vandaag bloed laten prikken.. Net al gekeken in mijn dossier. Progesteron is 0.2... op cyclus dag 21.. vrijdag bel afspraak.. wel last van mijn wisselend humeur.. weet iemand wat dit betekend dat hij 0.2 is?
Hoi Ingrid! Als je een eisprong hebt gehad, zit de progesteronwaarde boven de 20. Ik denk dat je helaas nog geen eisprong hebt gehad Hopelijk heb ik het mis!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel rond de inname van Clomid wat onredelijker ben dan normaal.. maar of dat nou echt door de Clomid komt weet ik niet. Heb nergens anders last van.
Ja klopt wat je zegt, voor zover ik weet.. Ingrid, wat is de cd? Heb je al een eisprong gehad denk je zelf?
Even kleine update; We mochten door, ietsjes toegenomen kans op meerling maar verder niet noemenswaardig. Rechts bleef hangen, geen verdere groei (afgelopen maandag) en links inhaalslag, ei naar 18,6 mm. En vandaag... nou de foto spreekt voor zich! Eindelijk weer een kansje!!
Dat ziet er goed uit Miles! En nu aan de klus! Ik ga waarschijnlijk over op andere hormooninjecties, omdat Menopur voor mij niet nauwkeurig genoeg te doseren is. Dit krijg ik echter nog te horen. Dat vind ik ook tegelijk het moeilijkste. Ik kan ermee leven dat we deze ronde niet mogen benutten, maar ik ben bang dat het blijvend is dat ik of geen reactie heb of meteen te veel reactie. Dar houdt me wel bezig moet ik zeggen.