Hoi, Sinds een uurtje heb ik last van bloedverlies. begon als lichtrose afscheiding, nu is het slijmerig bloed. Niet veel nog, beetje zoals beginnende menstruatie. Ik heb tot nu toe nog geen bloedverlies gehad. Is dit normaal, hoef ik me geen zorgen te maken?
waarom bel je de vk niet dit kan geen miskraam meer zijn hoor bloed verlies kan je altijd wel wat hebben ook aan het einde voor je bevalling nog
Ik zou inderdaad even bellen vor de zekerheid. Het hoeft nik ste betekenen maar even laten controleren. Zowiezo is het nog te vroeg voor een beginnende bevalling.
alles kan he tuurlijk is het te vroeg maar het kan wel najah hoop dat ze gebelt heeft want een miskraam kan het niet meer zijn vroeg geboorte wel
En móchten het de voortekenen van een te vroege bevalling zijn: een oude vriendin van mij heeft laatst 6 weken te vroeg haar dochtertje gekregen en daar gaat het hardstikke goed mee! Succes meid!
Bellen, Grote kans dat je je slijmprop bent kwijtgeraakt. Zou het begin van je bevalling kunnen betekenen Groetjes v Treintje
Hier precies hetzelfde. Ben vandaag precies 35 weken zwanger. Ben wel erg benieuwd hoe het bij jou afgelopen is....
Ben benieuwd hoe hetis afgelopen wanthoewel het best het begin van een bavalling kan zijn...je moet dan wel naar het ziekenhuis.
Ik wil sowieso in het ziekenhuis bevallen, dus dat maakt niet uit. Hoop eigenlijk wel dat hij nog even 2 weken binnen blijft zitten. Lijkt me beter, alhoewel ik die zwangerschap ook behoorlijk zat ben... Bij mijn moeder begon op deze manier de bevalling van mij. 2 dagen later was ik er....
Even een update: Volgens de verloskundige kan het worden veroorzaakt door het indalen van het kindje. Volgens de fysio van zwangerschapsgym kan het dat de bevalling over niet al te lange tijd kan beginnen... Vooralsnog gebeurt er vrij weinig. Slijm/bloedverlies is gestopt...
Hier nog iemand, ik had het ook! maar bij mij was het een wondje in de baarmoedermond! Mag nu niet meer tillen. Donderdag terugkomen! STERKTE dames!
JE kindje heeft gewoon iets te hard bewogen, misschien adertje geknapt ofzo, of een kleine schaafwondje in de baarmoeder met indaling ofzo. Denk dat je je spulletjes alwel klaar mag gaan zetten, 8 op de tien vrouwen hebben diti n de laatste weken.
Mij is verteld dat je bij helderrood bloedverlies altijd de verloskundige moet bellen.... Hoe lang ben je eigenlijk al zwanger? Succes!
Ik 35 weken en 3 dagen. Maar ik moet morgenochtend daar komen. bloedverlies is gestopt. was maar een druppeltje, verder nergens meer last van.. VAAG. maar goed.. we wachten af! hoe is het met jou?
Wat grappig, dan scheelt onze uitgerekende datum maar één dag... Bij mij is alles nog steeds rustig. Ga er maar vanuit dat dat voorlopig zo blijft. Durfde eerst niet meer goed in mijn eentje van huis, maar das nu ook weer over. Succes bij de VK!
Dank je wel! bij mij is de slijmprop weg. maar ik moest me niet gerust maken, want het kan nog wel heel lang gaan duren voordat het echt op gang komt. Het komt en gaat weer weg die kramp! Bij mij helpt momenteel een pittenzak erg goed, lekker op de buik in de avond, wordt het kindje erg kalm van. Deze ligt in een stuit en wordt donderdag gedraait! Hopelijk voel je je wel beter, of geruster...