Bij mij was het vanmorgen weer raak met de slijmerige rozige afscheiding. Ik dacht dat het dan vaak zo was dat je baby binnen 2 weken geboren wordt?! (als je je slijmprop verliest) Volgens jouw VK kan het dus gewoon nog langer duren? Dat is wel een geruststellende gedachte...
Het kan zeker langer duren meid! Ze zegt er staat geen termijn op, gelukkig niet! dan zou je dus weten wat er gebeuren gaat. (ook geen fijne gedachte zo durf ik nergens meer heen! haha) vooral omdat het kindje in het stuit ligt. (bah) Hoe is het verder met je? voel je je goed? Groetjes!
Met mij alles nog steeds goed. Heb sinds die donderdag geen bloed/slijm of whatever meer verloren. Junior houdt zich rustig... Ze gingen jouw kindje binnenkort toch proberen te draaien? Ik ben benieuwd hoe dat gaat...
Hier word geadviseerd bij ruim bloedverlies te bellen. Maar ik bel ook steeds het zh hoor als ik bloed zie, heb ik al vanaf week 10.
Donderdag! Pfft, ik verlies ook geen bloed meer! spannend he? Ik ben nu in twijfel over het draaien !
Je bedoelt twijfelen of je het wel of niet zal doen? Wat is het alternatief? Dat je een stuitbevalling krijgt of een keizersnee? Ik denk dat ik zou proberen om het te laten draaien, maar ik ben jou natuurlijk niet. Áls je het gaat laten draaien, veel succes donderdag. Ik heb sinds gisteravond een enorme opruim/schoonmaakdrang. Ik word ook strontchagrijnig van alle zooi van mijn man die ik overal tegenkom... Zou het dan toch niet meer lang gaan duren of is dit weer een tik van die horrormonen?!?!
Ik had het ook met 34 weken zwangerschap. Volgens de verloskundige was het een adertje in de baarmoedermond, het bloedde ook niet zo heel lang. En hij zit er nu nog in, dus was blijkbaar niet het begin van de bevalling
AANGENAAM! IK OOK! ik meen het echt! ik heb nog een stukje geschilderd vandaag! ik was ook hels op hem, meneer heeft een vergadering tot zes uur en ik heb nog spullen nodig! uiteraard kan ik dat zelf wel halen, maar hij zit er 10 meter vandaan! Ik heb opgehangen met: ,,Bedankt hoor!'' Zie het topic: Onderzoek en echo's daar staat hij bovenaan. (topic) haha,.. ik weet het nog steeds niet. Horrormonen, ik denk het wel hoor! Hier is alles zo schoon dat ik van de vloer kan eten!
heb ik ok met 35 weken gehad, klein beetje bloed verlies....niet veel....3 dagen later was ik wel mooi bevallen...vk zei bij mij ook gesprongen adertje, maar was achteraf de slijmprop. hopelijk blijft het nog even zitten,maar meldt het wel tegen je vk.....
3 dagen geleden begon ik ineens te bloeden, helderrood bloed en best wel veel. Dus heb ik de vk gebeld. Moest naar het ziekenhuis, ctg gehad en daarna een echo. Nu blijkt dat er een heel heel klein stukje van de placenta voor de uitgang ligt. Als daar druk op komt te staan kan dat gaan bloeden. Gelukkig mag ik wel gewoon bevallen en omdat het zo'n klein stukje is mag ik zelfs thuis bevallen. Maar bij helderrood bloedverlies altijd de vk bellen, voor hetzelfde geld lag mijn hele placenta voor de uitgang en waren ze daar tijdens de bevalling pas achter gekomen!