Dag dames, Ik ben pas begonnen met pendelen. Bij deze zet ik mij kandidaat om voor jullie te proberen een goede pendel te voorspellen. Ik pendel tussen mijn werkpauzes even ! Ik geef regelmatig de aangegeven tijd aan wanneer je me een Privébericht mag sturen. ALLES buiten aangegeven tijden wordt verwijderd. NAAM+FAMILIENAAM+GEBOORTEDATUM Je mag me ook laten weten of de pendel is uitgekomen,hopelijk lukt het dan ook beter en beter door te oefenen. VANDAAG zaterdag 25/01/14 PB sturen voor een pendel : VAN 10u30 tem 12u00 Ps: ik pendel alleen op GESLACHT en WANNEER JE ZWANGER WORDT!
Vandaag 28 Januari 2014 Pendel ik even tussen men middagpauze door! Aanvragen mogen gestuurd worden Van 12u30 tem 13u30!! Alles erna wordt verwijderd!
Jammer, net te laat. En ik wil er geen misbruik van maken want er staat duidelijk dat alles erna verwijderd wordt en dan verpest ik had straks voor andere meiden. Hopelijk krijg ik morgen weer de kans
Dat is jammer! Hoop dat je snel weer pendelt! Kijk elke dag tussen de middag op mn werk, vandaag toevallig mn brood vergeten, dus moest op en neer naar huis..
Maandag 03 Februari 2014 zal ik pendelen van 13u30 tem 14u30 !!!Alles erna wordt verwijderd !!! Voor de Geiïnteresseerde ik leg ook tarotkaarten en neem er maandag 10 aan diegene die bij de 10 eerste zijn krijgen normaal maandag of dinsdag reactie terug! Je mag maandag ook sturen vanaf 13u30 tem 14u30 voor de kaarten. Vermeld wel even in je bericht of je pendel wilt of tarotkaart. Is een algemene legging dus niet perse iets met zwangerschap te maken,maar het kan . Grtjs en fijn weekend allen