Beste mama van Daan, Ik laat je even weten dat je gelijk had met je pendel! Oktober was m'n maand! Of het een jongen wordt, dat weet ik nog niet. Straks naar de dokter voor een bloedtest!
Dikke proficiat Nidi Ben blij dat je positief getest hebt en nu kan je beginnen te genieten van je zwangerschap!!!
Dag Dametjes, Vandaag neem ik verzoekjes aan voor het pendelen !! Je kan ze doorsturen via PB vanaf 10u15 tem 12u30. Alles na 12u30 wordt automatisch verwijderd. Ik pendel ook op geboorteweek vanaf 35 weken! PS: nu doe ik geen tarot tot na mijn bevalling,pendelen nog wel.
Ah jammer! De ochtend is lastig met m'n werk. Maar ik begrijp ook dat je anders overspoeld wordt met pbtjes Ik ga proberen het in de gaten te houden!
Ik ga je vanaf volgende week in gaten houden, ben heel erg benieuwd wanneer ik ga bevallen en of je het geslacht goed hebt. Wij weten het geslacht al, maar dat houd ik nog even voor me.
Leuk dat zoveel mensen enthousiast zijn over pendelen! Ik ga dit topic zeker in de gaten houden, want wil ook graag dat er voor me wordt gependeld .
Dames, tis weer pendeltijd! Verzoekjes mag je sturen van 12u tot 14u00. Alles erna wordt verwijderd. Ik pendel ook op geboorteweek vanaf 35 wkn . Grtjs
Had willen reageren, maar ben het helemaal vergeten, verdomme! Hopelijk volgende keer beter. Ben ook nog net niet helemaal 35 weken.
Als je boven aan kijkt zie je "onderwerp tools" staan, daar kun je op abonneren klikken, waarom hier iedereen abbo zegt weet ik ook niet precies =P