Pendeltijd, Stuur je verzoekjes maar door ! Vandaag 25 Nov van 10u00 tem 12u30 Alles erna wordt verwijderd Ps ik pendel ook op bevalweek als je + 35 weken bent. Groetjes Laura
Ja, werkt goed. Mij was het ook gelukt en krijg nu bericht zodra er hier iets geplaatst wordt, zo heb ik vandaag ook kunnen laten pendelen. Leuk! Benieuwd of het gaat uitkomen.
Pendeltijd Kom maar op met de verzoekjes dames heb tijd genoeg vandaag! Stuur maar tussen 12u30 en 14u30 aub ! Alles erna wordt verwijderd.. Ik pendel op bevalweek als je +35 weken zwanger bent! PS:tarotkaarten doe ik pas opnieuw na bevallingsverlof!! Groetjes Laura
dan wacht ik tot na je bevallingsverlof, ik mag met de tarotkaarten toch alles vragen? zwangerschap hoeft niet meer want dat is helaas verleden tijd. Succes met je zwangerschap...
@ Oxbow Met tarotkaarten doe ik een algemene legging!! Kaart 1 je verlede Kaart 2 het heden Kaart 3 de toekomst Als alles goed en wel verloopt zoals het hoort zonder een vroeggeboorte (zoonlief geboren op 32wkn)dan heb ik zwangerschapsverlof tem einde AUGUSTUS 2015 ! Probeer te blijven werken tem 02/04/15 als mijn gezondheid en als de gyn het toelaat offcourse want alles voor de prinses in mijn buikje.
Je hebt gelijk! Althans mijn NOD is eigenlijk pas 1 december, maar ik kon het niet laten, om eerder te testen Ik ben benieuwd of je het geslacht ook goed hebt, ik laat het weten!
Als je naar boven scrolt in het topic, zie je in de grijze balk zie je ' onderwerp tools' als je daarop klikt, en daarna op ' abonneren' krijg je een melding zodra er een reactie is op dat topic. Die tip had ik ook van iemand gekregen, omdat ik steeds achter t net viste
Je pendel gaf aan zwanger, posi test febr meisje. Dit weekend posi getest...al is het nog erg pril na cryo tp..geslacht hoor je nog xxx