Dag dames, Vandaag 11 Februari '14 mag je verzoeken sturen voor een pendel en/of tarotkaarten(algemene legging!!) Van 14u30 tem 15u30 Alles buiten de aangegeven tijd wordt verwijderd
Kiekeboe dames, Al de verzoekjes zijn verwerkt Tadaaa en ben vandaag in een goede bui en ik zeg dus kom maar op met de verzoekjes... Van NU tem 18u00 alle verzoekjes welkom Alles buiten de aangegeven tijd wordt automatisch verwijderd
Hey dames, Gisteren alles mooi kunnen verwerken. Vandaag zal ik alleen algemene kaartleggingen doen voor diegene die interesse hebben! Verzoekjes mag je sturen van NU tem 12u00 Groetjes
Aan de dames die willen.... Vandaag zal ik alleen algemene kaartleggingen doen voor diegene die interesse hebben! Verzoekjes mag je sturen van NU tem 15u00 Groetjes _________
Bedankt voor je kaartlegging.. Het waren erg mooie kaarten ! en kaart 3 klopt helemaal Kaar 2 ik ben benieuwd wat het nieuw iets gaat zijn, toch een kindje? of toch ander werk ? ik heb nog geen idee,, ik hou je op de hoogte!!
Bedant voor de kaartlegging! Kan me er helemaal in vinden!! Wacht met smart tot je weer een keer gaat pendelen!!
Allemaal heel graag gedaan en ben altijd blij als de kaarten het bij het juiste einde hebben! Ikzelf voel me ook beter met het kaartleggen en iets minder het pendelen. Maar voor de dames die het leuk vinden zal ik het wel blijven doen. Dames die zelf ook pendelen of kaarten leggen mogen gerust tegenpendel of andere kaartlegging doen voor mij!
Dag dames, morgen 19/02/14 mag je aanvragen sturen van 12u00 tem 13u30 voor pendel en tarotkaarten Alles buiten deze tijd verwijder ik. gelieve bij mijn poll een stem of reactie te plaatsen ivm pendel of kaarten,of ze correct zijn of niet. Dank u dames voor de moeite Groetjes