Ja dames kheb u verzoekjes gehad maar druk gehad opt werk. en morgen met moeder en schoonmoeder kijken voor suitekledij voor onze kerkelijke trouw en feest dus tarot en pendels zullen voor vrijdag zijn,sorry.
Hello Ladies Vandaag mag je je verzoekje sturen van 15u00 Tem 16u00,vermeld erbij Pendel of Kaarten. Alles erna wordt verwijderd. Ps: het zou fijn zijn om de uitslagen in men poll/reactie te zetten thx
Hallo dames, Vandaag mag je verzoekjes sturen: Van 10u30 tem 12u00 ! Alles buiten deze tijd wordt verwijderd! Vermeld erbij: Pendel of kaartlegging
Even een vraagje, Ik ben nieuw hier en hoe maak ik een abbo aan? Dit omdat ik ook heel benieuwd ben na het pendelen xxxx
Dag Dames, Vandaag mag je je verzoekje doorsturen voor Pendel en/of kaartlegging ! Verzoek sturen vanaf 13u40 tem 15u00,alles na het aangegeven uur wordt automatisch verwijderd!! Ps: de kaartlegging is een algemene legging en heeft niet altijd iets met zwangerschappen te maken!! Normaal binnen paar dagen antwoord,alles hangt af van aantal verzoekjes. Grtjs
Dammm heb ik gemist...had vandaag pedicure trainin en moest een andere klant extra doen omdat de leerkracht teveel modellen had geregeld...dammmm anders was ik wel op tijd geweest ik hoop dat je snel tijd hebt voor een nieuwe ronde nieuwe kanse xxxx