Dag dames , Allereerst een fijn weekend gewenst... Ten 2e alle verzoekjes mooi verwerkt en weer tijd voor nieuwe verzoekjes! Verzoekjes mag je sturen van 10u30 tem 12u00,alles erna wordt verwijderd ! Ps: gelieve mijn poll na berichtje terug in te vullen aub !!
Dag dames, Weer de start van een nieuwe werkweek en met zo een mooi weer heb ik zeker zin om de kaarten te leggen! Vandaag mag je verzoekjes sturen van 10u tem 12u30 , alles erna wordt verwijderd!! Ps: gelieve na een berichtje terug men poll in te vullen aub !! Groetjes
Hallo dames, Voila se ben terug van onze huwelijksreis en hebben genoten tot en met van ons feest en de vakantie! (foto's in album voor wie interesse heeft). Verzoekjes mogen verstuurd worden van 11u30 tem 13u00 ! Vandaag alleen Kaartleggingen aub !! Alles na 13u00 wordt verwijderd !! Groetjes
Helaas te laat.. Offtopic : wauw !! wat een mooie foto`s ! en wat fijn dat je zo hebt genoten! Wat zagen jullie er mooi uit!
Hey 'mama van Daan' Ik verzamel de pendel uitslagen van de meiden die hier pendelen.. en volgens mij mis ik alleen jou pendel nog... pendel je nog regelmatig? of ben je even gestopt? ik vind het niet zo duidelijk wie er nou nog pendelen.. dus sorry als ik je lastig val met mijn vraag als je niet meer pendelt
Idd mis je pendel ook nog in de rij.. Zou graag geslacht weten ben zwanger van 4 e en nog 4 MK ertussen gehad.. Dus in totaal 8 e kindje..
Dag dames, Ik ben terug voor een nieuwe reeks pendels!! Je mag je verzoekjes sturen van 15u50 tem 17u00! Alles na 17u00 wordt verwijderd Dames die interesse hebben in kaartlegging stuur ook verzoekje. Liefst 1 vd 2 !! Groetjes mama van daan
@arendje @summer22, als je een abbo neemt krijgt je een mailtje zodra er word gereageerd. Dan ben je sowieso optijd 😁
Dag dames, Vandaag mag je weer je pendel verzoekjes sturen van 12u30 tem 14u00. Vandaag geen kaarten die zijn niet bij de hand!! Alles na 14u00 wordt verwijderd. PS: gelieve je bevindingen van zowel pendels als kaarten in mijn poll/topic te schrijven. Groetjes en een fijn weekend allen.
Je hebt een berichtje van mij! Ben benieuwd! Jammer dat je niet kaarten kunt leggen, maar daarvoor blijf ik je topic in de gaten houden, want dat gaat je inderdaad héél goed af, ik spiekte net even in je andere topic over de uitslagen!
Beste dames, Omdat ik Privé zoveel aanvragen krijg voor de algemene kaartlegging ga ik nu al een datum en uur zeggen wanneer ik de kaarten ga doen. Nogmaals dit is een algemene kaartlegging en heeft niet direct iets met een zwangerschap te maken !!! Dit zijn 3 kaarten 1: verleden, 2: heden en 3: toekomst. Zou fijn zijn als je nadat je de resultaten hebt gekregen,ook je bevindingen in mijn topic wilt schrijven aub. Verzoekjes voor kaartlegging mogen verstuurd worden op : MAANDAG 30 Juni van 10u00 tem 12u00,alles na het aangegeven uur wordt automatisch verwijderd. Groetjes en hou de verzoekjes klaar! PS als er dames zijn die ook pendelen of kaarten leggen moog mij ook een tegenpendel/legging sturen !!