Dag dames, Morgen op 08 juli mogen jullie me je verzoekje sturen om te PENDELEN(geen kaarten morgen). Van 9u00 tem 11u30,alles erna wordt verwijderd ! Groetjes
Dag dames, Alle verzoekjes weer mooi verwerkt dus... Klaar voor een volgende reeks MORGEN Verzoekjes voor PENDELEN + KAARTEN : WOENSDAG 9 JULI van 9 u tem 12 u ,alles erna zal verwijderd worden. Groetjes
Klopt het dat je alleen tussen die tijd een berichtje mag sturen? Of mag dat nu ook alvast voor morgen?? Alvast bedankt
Ja dat klopt! Je moet morgen tussen 9 en 12 een berichtje sturen,en niet vandaag al, anders word die niet gelezen en rechtstreeks verwijderd
Dag dames, Vandaag weer een mooie zonnige dag dus ik dacht ik ga een verzoekje plaatsen om te PENDELEN !!! Verzoekjes mogen gestuurd worden van 12u00 tem 14u30. Alles erna wordt verwijderd !!! Dames die pendelen mogen me graag een tegenpendel sturen aub!
Hello ladies, Hier weer een mooie zonovergoten dag !! Daar wordt je toch happy van,niet?? Daarom.... LEES AANDACHTIG PENDELVERZOEKJES vandaag van 10u15 tem 12u00 DINSDAG 22 JULI KAARTLEGGING van 9u tem 12u00 Alles na aangegeven tijden wordt verwijderd. Ik zet dit nu al in men berichtje omdat ik morgen,zondag en maandag verlof heb. Ps: tegenpendels altijd welkom + gelieve mijn topic in te vullen aub. Zonnige / warme groeten Mama van daan
Ongeveer een uurtje geleden een pb'tje gestuurd en nu al antwoord. Aangezien je in het pb-tje vraagt om een terugkoppeling via je topic zal ik hieronder mijn reactie zetten. Ik kreeg de volgende kaarten. Kaart 1verleden veel tegenslagen in het verleden heeft je soms de hoop doen opgeven! Dankzij je wederhelft gaat het weer wat beter! Kaart 2 heden deze kaart toont succes,uw huidige zorgen zullen verdwijnen,u zal alleen nog geduld moeten hebben! Kaart 3 toekomst in de toekomst zie ik een jongeman(kan gaan over een zoon of je man..) een intelligente en pientere jongeman,welbespraakt en in staat om naar iedere situtaie te handelen! Ik kan mij erg vinden in de kaart uit het verleden. De eerste zin klopt helemaal, de tweede zin deels. Ik ben zelf degene die ervoor heeft gezorgd dat ik overal weer bovenop ben gekomen, maar daarbij heb ik wel steun gehad van de mensen om mij heen. Wat mijn heden en toekomst kaart betreft, daar kan ik nog niet op antwoorden. Ik hoop dat ze uit zullen komen.