Dag dames, Ook al voel ik me laatste tijd vrij beroerd(hoort bij zwanger zijn!),ga ik toch proberen te pendelen voor jullie. Pendelverzoekjes alleen momenteel.... Stuur me je gegevens door op Dinsdag 19 Augustus van 9u tem 13u00. Alles erna wordt verwijderd. Groetjes
Dag dames, Jullie mogen vandaag 1 September '14 je pendelverzoekjes sturen van 15u00 tem 16u30. ALLES ERNA WORDT VERWIJDERD. Grtjs
Sorry mama van Daan! Heb je net een pb gestuurd, maar begrijp nu hoe dit allemaal in elkaar steekt!!! Ik wacht rustig af tot je weer gaat pendelen
Piep dames, Vandaag zet ik weer even men topic open om verzoekjes aan te nemen! Dit kan dus 9/9/14 van 10u00 tem 13u00,alles erna wordt automatisch verwijderd ! Vandaag alleen pendelaanvragen aub . Medependelaars mogen me gerust een tegenpendel sturen als ze willen. Groetjes Mama van daan
Hallo dames, Weer een rustig dagje dus tijd om te pendelen!!! (tarotkaarten doe ik terug na men zwangerschap) Je kan je verzoekje sturen via PB. Dinsdag 23 September van 11u30 tem 13u00 alles erna wordt verwijderd !!. Groetjes Laura/mama van daan
Dag dames, Hier weer een rustige dag dus tijd om te pendelen. Je kan je verzoekjes sturen van 10u40 tem 12u30,alles erna wordt verwijderd! Ik pendel wanneer positieve test en geslacht. En wanneer te bevallen kan ik pas pendelen na 33 wkn. Grtjs Mama van Daan ...xxx