Hey dames, Bij deze ook even een poll aangemaakt waar jullie vrij zijn om de uitslagen te posten! Zowel bij juiste als foute resultaten! Pendels en ook de kaarten of ze kloppen aub!! Grtjs
Bizar die kaarten. De eerste kaart over mijn partner vind ik heel goed dichtbij komen. Kaart twee zitten ook bekende dingen in. En de laatste eigenlijk ook... Echt wel dingen ook om over na te denken. Als ik je op een ander moment weer vraag kan dat dan en komt er dan iets anders of het zelfde uit?
Bij sommige komen er dezelfde kaarten uit en bij andere meiden krijg ik gewoon andere kaarten maar vaak blijft het wel in die richting gaan!! Ik moet zeggen da het kaarten leggen me beter afgaat dan het pendelen! Bij de kaarten heb ik een 75% juiste resultaten dus da vind ik persoonlijk mooi!!!
bedankt voor je kaarten kaart 1 kon ik nog niet helemaal inkomen. Kaart 2 komt aardig dichtbij met einde van iets en begin van iets nieuws , hopelijk een kleintje ? of een andere baan ? kaart 3 : ken ik mijn partner inderdaad ook helemaal in. super bedankt
De kaarten klopten! Heel knap. Vind dit echt bijzonder. Ik hoop alleen dat je pendel niet klopt Hartstikke bedankt voor je snelle reactie.
Je kaarten waren erg goed. Het verleden, daar wordt aan gewerkt en dat zie ik ook terug in de kaart van de toekomst. Het heden, ik hoop netzoals jij dat die kaart het mis heeft Maar daar kom ik snel genoeg achter. Nogmaals bedankt voor het leggen van de kaarten!
Ik plaats even een stipje. Hoop dat je snel weer kaarten wilt leggen want als ik alle reacties lees kloppen er erg veel.
Bedankt voor het kaarten leggen! Het eerste punt is niet juist, over de andere punten kan ik nog weinig zeggen (dat zal de toekomst leren ) Wel heb je mijn forumnaam gebruikt i.p.v. echte naam, mogelijk maakt dat nog verschil. Toch bedankt!
Hoi mama van Daan, Je kaarten klopte goed!! En je pendel klopt gelukkig ook wat betreft de maand!! Wat betreft geslacht zal ik tegen die tijd laten weten!! Dank je wel!!
Hoi hoi, de kaarten 1,2 en 3 kloppen als een bus. De kaarten 4, 5 en 6 weet ik (nog) niet. Maar ik hoop (deels) van niet! Je pendel is nog even afwachten. Nogmaals bedankt, en je hoort nog van me!
Hoi Bedankt voor de kaartlegging. Kaart 1 klopt helemaal Kaart 2 herken ik deels Kaart 3 zullen we in de toekomst zien
Heel apart en bijzonder. De kaarten sluiten totaal aan op mij of mijn partner. Ik heb er geen woorden voor zo bijzonder!!! Nu wachten tot ik een keer een pendel vraag kan stellen. Maar over de kaarten ben ik meer dan dik tevreden...boven alle verwachtingen in zo fantastisch!!! Xxxx
Ook hier een berichtje die ik wilde delen met de complimenten van jouw kunnen met de kaarten meid.Heel mooi en bijzonder. Ook hier is de kaartlegging in mijn geval helaas dat het uitgekomen is. Kreeg namelijk niet zo positieve legging via de kaarten ook dat hoort er helaas bij. Mede heeft deze legging mij geholpen. Draait er mede om wat je er uiteindelijk zelf mee doet of er zelf mee omgaat. Om hem ter voorbereiding in me achterhoofd te houden. Proberen bepaalde negatieve dingen om te zetten naar het positieve. Dank je wel.
Hallo Je gaf mij 3 kaarten. De eerste twee kloppen precies en geven weer hoe de laatste jaren zijn gegaan. De laatste kaart kan ik alleen maar hopen dat het gedeeltelijk uit gaat komen. Hier kom ik nog op terug Je pendel geeft aan Feb zwanger van een zoon. Daar moet ik dus nog een jaartje op wachten om te kunnen zeggen of het klopt