Vandaag ging ik spulletjes verkopen. Daarvoor stond ik vanochtend al om 5:00 in de file. Je mocht het park pas om 6:00 betreden. Eer dat ik op de plek waar je mag laden en lossen kwam was het inmiddels al 8:45. Ik zo snel mogelijk mijn spullen gelost,want om 9:00 moest je je auto daar weg hebben. Helaas koste dit net even te veel tijd en kwam ik om 9:15 bij mijn auto aan. Gevolg boete 90,- Nu snap ik op zich wel het strenge controleren,alleen vind ik dit wel heel stipt. Nu zit ik te twijfelen om een bezwaarschrift te sturen. Maar twijfel of dit wel nut heeft,want feitelijk gezien ben ik fout. Of zouden ze toch met de drukte van z'n dag rekening mee houden??? (was overigens niet de enige,meerdere mensen zag ik bij hun auto staan met een boete in hun handen)
Hetbkan toch nooit kwaad om het te proberen? Hier is ook oorlog tussen burger en gemeente ze vroegen gewoon parkeer geld vandaag.. Nationale feestdag behoort het te zijn.. En ze hebben flink wat uitgeschreven want heel veel ginggen er van uit dat het gratis was..
Je kan het proberen. Hoe laat is de boete uigeschreven? Want lees alleen dat je er om kwart over bij de auto was.
Ze staan volledig in hun recht dus het heeft waarschijnlijk helemaal geen zin om bezwaar te maken. Je mocht daar niet staan en je stond er wel.. eigen schuld dikke bult helaas..
Gewoon proberen toch! Hier geparkeerd op een plek voor vergunninghouders (wij hebben dus gewoon netjes een vergunning, of naja, vriend zijn oma ) Allemaal mensen die daar staan zónder vergunning.. Kan ik dan zo link om worden.. Was nog 1 plekje vrij dus daar in geschoten...
Dan zeker bezwaar maken! Want dan is de boete feitelijk nergens op gebaseerd (kan net zo goed zijn uitgeschreven terwijl je er nog mocht staan, bijvoorbeeld).
Moet je dus ook link op jezelf worden, want je staat er zelf ook zonder zelf een vergunning te hebben. Daar kan ik link om worden
De tijd staat bovenin die hokjes geschreven na de datum. Als er geen tijd staat bewaar dan je gele bon!! Scan in en dien in bij je bezwaarschrift.
Tsja.. Link worden op mensen die daar parkeren zonder dat ze er recht op hebben oké, maar er dan vervolgens zelf ook gaan staan zonder dat je er recht op hebt? Eh sorry maar zeg dan niks...
Uhh zoals in mijn post staat is er voor ons dus WEL een vergunning Vriend zijn oma woont daar en die heeft dus een vergunning voon als er familie komt Als je met meerdere komt heb je gewoon pech en kan je aan de overkant staan maar dat was nu afgezet ivm vuurwerk
Dan heb ik het verkeers begrepen, sorry. Ik dacht dat jullie oma háár vergunning gebruikte om te parkeren. Dat vind ik hetzelfde als een invalidekaart van een ander gebruiken.
Oma woont in die straat en heeft zelf geen auto Er wordt netjes door oma of schoonmoeder, geen idee eigenlijk betaald Is bestemd voor 1 auto en de persoon die er als eerste is mag dus gewoon gebruik maken van de kaart.. Is dus overigens normaal gezien parkeerplek genoeg aan de overkant waar het gewoon gratis is In feite dus haar vergunning, maar wel speciaal voor familie aangezien zij geen auto/rijbewijs heeft
Dank je dankzij jou tip heb ik de tijdstip gevonden (dacht eerst dat het gewoon een nummer was) Bon is om 09:14 uitgeprint. Ga het gewoon proberen,en hopen dat het lukt.
Graag gedaan. En stipt, tsja, ze hebben een waarnemingstijd van 10 minuten, dus als er vanaf 9 tot 09;10 uur geen handelingen zijn waargenomen mogen ze schrijven... Succes!
Ik vind dat je alleen bezwaar moet maken als dat gegrond is. Je was duidelijk te laat bij de auto en je wist van te voren tot hoelaat het mocht. Dus nee bezwaar maken vind ik heel raar.