Vier zakken vol met kleding, er zitten ontzettend veel merken in waar onder andere Noppies. Voor de advertenties klik je hieronder: Maat 50/56 ⥠80 kleding stukken maat 50/56 - Babykleding | Maat 56 - Marktplaats.nl Maat 62 ⥠100 kleding stukken maat 62 - Babykleding | Maat 62 - Marktplaats.nl Maat 68 ⥠135 stuks kinderkleding maat 68 - Babykleding | Maat 68 - Marktplaats.nl Kijk ook bij de andere advertenties voor speelgoed, een krabpaal, puzzels, en meer. Groetjes, sabrina Jansen
Ik heb de kleding uit de zak gehaald en op de foto gezet, zo kan je zien wat er in het pakket zit: ⥠80 stuks jongenskleding maat 50/56 - Babykleding | Maat 56 - Marktplaats.nl
Voor maat 62 kijk je op: ⥠96 x maat 62. Complete gaderobe. - Babykleding | Maat 62 - Marktplaats.nl
Hallo wat zou je willen voor 50/56 En wat voor 62? Dan heb ik iniedergeval genoeg voor eerst 4/5 maanden. Groetjes
Hoi, Daar wil ik graag 110 euro voor exl verzendkosten. Dan heb je drie zakken vol. Met vriendelijke groet, Sabrina Jansen
Hoi Dames, Maat 50/56 is inmiddels verkocht, maar ik heb nog een compleet pakket maat 62 (96 kledingstukken). (Tegen elk aannemelijk bod) Op het moment ben ik bezig met de setjes online te zetten van maat 68. Groeten, Sabrina Jansen
HeeeHee, Volgens mij hadden wij al wel mail contact gehad, maar ik kan het nergens meer vinden. Heb namelijk op een aantal dingen gereageerd. ik wel belang bij de kleertjes.