Hallo, Wat hebben jullie bij de fietsenzaak betaald voor een moederfiets Batavus Mambo en wat 'kreeg' je er allemaal bij aan fietsstoeltjes, windscherm, buggydrager, fietstassen e.d. Dan weet ik ongeveer wat ik hier aan een fiets plus accessoires wil betalen. Groetjes, Hanna
Hoi Hanna, Ik heb ook een batavus mambo en ik heb daarbij een voorzitje met scherm en slaaprol. Voor achterop heb ik zo'n buggymee beugel. En daarbij kwam nog een verzekering. Maar die laatste scheelt per gemeente. Woon je bijvoorbeeld in de Randstad dan is de verzekering hoger dan als je daarbuiten woont. Maar de fiets met accesoires zonder verzekering heeft mij bijna 1000 euro gekost. Ik had dan ook wel alles nieuw. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Groetjes Mariska
Mja, daar kom ik hier dan ook wel op. Heb je Bobike zitjes? Hoe bevalt je de Batavus Mambo eigenlijk? En het 'rechtop' fietsen? Groetjes, Hanna
Hoi Hanna, Ik heb inderdaad een bobike zitje. Ik moet wel wennen aan het rechtop fietsen, ik had hiervoor echt een heel ander soort fiets. Maar het went wel snel. Waar ik erg aan moet wennen, is het fietsen met een voorzitje. Ik heb ook nog niet met Nathan gefietst, daar is hij nog te klein voor. Maar ik zou zeker lekker "droog" gaan oefenen. Dan ben je al gewend te fietsen met een voorzitje voordat je ook gewicht erin krijgt. Veel succes met je keuze! Groetjes Mariska
Hoi! Ik heb voor eind maart mijn mama-fiets besteld en ik heb ook de Batavus Mambo. Ik heb aan accessoires: voor- en achterzitje, buggydrager, fietstassen, windscherm en een extra slot. Ik heb er zelf niks voor betaald, maar mijn lieve ouders hebben hem me cadeau gedaan voor iets meer dan 1050 euro (is overigens wel voor 2 verjaardagen, de geboorte van ons manneke én zijn eerste verjaardag). Waar zou ik toch zijn zonder mijn lieve papa en mama! Ik kan je dus nog niks vertellen over hoe het bevalt! Liefs!
Ik heb vorig jaar de fel blauwe gazelle bloom gekocht! Heb alles erop en eraan...bijpassende fietstassen, bijpassend voor en achterzitje en bijpassend windscherm. Het achterzitje heb ik alvast gekocht, omdat als je hem 2 jaar later koopt, dan dezelfde kleuren bijpassend bij de fiets er niet meer zijn. Was voor alles samen volgens mij 1100 euro kwijt. Maar vind het echt een heerlijke fiets, en wat erg fijn is, is dat het stuur niet zo breed is als met de sparta moederfiets. Hier een fototje van de fiets:
Ik heb afgelopen maand de sparta amazone dynamic gekocht. Ik was 948 euro kwijt inl. voor- en achter zitje ( bobike), windscherm, buggymee en van die speciale fietstassen ( is van sparta een speciaal klik systeem) extra kabelslot heb ik gekregen van de winkel. Het is een heerlijke fiets en ik kan niet wachten om met mn ventje te gaan fietsen. Bijkomend voordeel is dat het stuur niet zo breed is zodat als het stoeltje eraf is het niet zo raar staat. Groetjes Kim
Ik denk zo'n 500 Euro in totaal, het zitje zat bij een abonnement op de Ouders van Nu, de Baby-mee heb ik via MP gekocht, normaal heb ik nog een Buggydraagstang aan de zijkant, maar die paste er niet meer op met de Baby-mee.
Ik heb een Gazelle, tweedehands gekocht, maar werkelijk nog zo goed als nieuw, want erg weinig gebruikt. Inclusief voor- en achterzitje van Bobike en buggydrager voor 325 euro.
Ik had de moederfiets vd kruidvat voor 199 meen ik. En 2e handse bobike zittingen die er nieuw uitzagen voor 50 in totaal. Dus voor nog geen 250 euro.
ik heb hem voor 500,00 via mp gekocht is een sparta met voor en achterzitje van bobike ,schermpje, mand, tas en buggydrager. deze was bijna niet gebruikt
Ik heb hem 2ehands via mp gekocht de batavus mambo deluxe in het wit met zilveren fietstassen bij voor maar 475 en met bon, gekocht half nov 2009 moet nu wel even zitje kopen en daar heb ik een vraagje over: ik kan van bobike een voornamelijk witte met beetje zwart kopen, maar vind die windschermen niet zo heel mooi om eerlijk te zijn, kan ik dan bv dat zitje combineren met windscherm gmg yepp? o en ik twijfel om dan gmg yepp zwarte stoeltje te kopen.....wat vinden jullie mooier???
Ik heb hier bobike-zitjes in een bepaald motief, de bobike-windscherm heb ik gewoon in zwart. Dat kan dus wel, maar ik denk dat je bedoelt dat je geen bobike-windscherm wilt. En dat weet ik dus niet of dat kan...
Hoi Wij hadden vorig jaar al een bobike vorozitje gekregen en vorige week heb ik een Montega Liberty 7 gekocht voor 499,- bij een fietsen zaak hier in de buurt. Fietstas bij Wibra gekocht voor 4,99. Dus 503,99 -150(van mijn verkochte fiets)= 353,99 Ik zag vorige week in een praxisfolder, dat ze daar ook moederfiest hebben voor 299,- *kijkt ff of ze een link kan vinden* PRAXIS | visualized by V1 Retail
Voor 1000 euro een nieuwe Gazelle Bloom, incl 2 zitjes (voor en achter), windscherm en slaaprol. Na diverse teruggaven, fietsplan ed, maar 400 euro zelf betaald!!
ik zag gister een gazelle bloom metbobike zitjes bubbles staan voor 899 euro.. ik heb zelf een kale sparta amazone voor 759.. ik moet nog op jacht voor een zitje+ windscherm