Sinds een tijdje kijk ik de Vlogs van Esmee Noëlle. Ik dacht eigenlijk altijd dat vlogs meer voor de generatie onder mij was haha, maar vind het heel leuk! Met name omdat zij net moeder is, is het wel leuk en kan ik me met haar identificeren. Iemand nog andere tips van leuke vlogs? Liefs wel iets met mode of new-Mums (to be) ofzo!
Ik volg een vlogster die ontvoeringen en dat soort zaken e.d "navertelt" (bv Elizabeth Smart en Fritzl). Ben even gaar naam kwijt, is Nederlandstalig. Vrij saai waarschijnlijk (en vast niet waarnaar je opzoek bent, haha) voor de meesten maar vind het echt boeiend.
Ik volg en wil en tien. Maar mijn favoriet is absoluut co with the flow. Zij is stewardes en een flinke dosis humor!
Monica Geuze (erg leuk sinds ze gesetteld en moeder is) Elise-Joanne (tikje saai) Huismuts (superleuk gezinnetje met te schattige peuter en newborn en flinke dosis interieur-inspiratie) Ik Vrouw van jou (lesbisch stel met kindje via zaaddonor) Annic (leuk, maar iets te gelikt voor mij) Jamie-li (1 van mijn favorieten, want real) Josh V (beetje zelfde als Annic) Sanny zoekt gelukt (mij iets te zweverig maar baby van bijna jaar en alweer hoogzwanger van nr. 2)
Hier kijken we allemaal graag naar de Nagelkerkjes. Over een gezin met 8 kinderen en een aantal eigen bedrijven (bakkerij, ijssalon)
Echt . Ik vind dit echt vreselijk. Ze praat op een vervelende manier tegen de kinderen en gebruikt alleen maar verkleinwoorden en daar gruwel ik van . Sorry voegt verder vrij weinig toe aan dit topic
- Alboe - Newborn fitmama (maandje geleden bevallen met 30 weken van tweeling, ze had al een zoontje) - ik vrouw van jou
de nagelkerkjes (van een huis vol inderdaad) de bellinga's alboe kelly caresse mama to the max familie wanders zo ik kijk best veel
Josh V heel soms. Maar vooral omdat het allemaal te gelikt is. Die stem! Bellingas vond ik eerst ook leuk. Behalve de verklein woorden ja. Groentjes. Honger in je buikje. Nu vind ik het niet zo leuk meer. Ze doen teveel hun best denk ik? Annemarie en Elma (interieur) Hummeltjes. Lieve gewone mensen Eigenlijk kijk ik vlogs zo nu en dan. Ze doen allemaal hetzelfde dus ik erger me al snel als ik te vaak kijk.
Mocht je nog Engelstalige willen Okbaby Kkandbabyj Bubzvlogs Ik volgde Annic ten duis omdat onze dochters 2 dagen schelen, maar ik kan haar niet meer uitstaan andere Nederlandstalige vlogs volg ik niet meer zo nauwgezet, veel van hetzelfde.