'Boete voor sissen naar vrouwen' - EditieNL - RTL.NL Whahahah...........nou wat ik hier nu weer van denken moet...
Of deze dan Nieuw: de 'Lolliepolitie' - EditieNL - RTL.NL Bureau Halt! Voor het weggooien van een papiertje.......! Maar wanneer men een vrouw verkracht krijgt men een paar maanden, voorwaardelijk vaak ook nog...... Volgens mij zijn er een aantal mensen wel flink de kluts kwijt.
Nou weet niet... Ik vind troep zomaar weggooien ook echt stom...dus van mij mogen ze zeker weer eens opgevoed worden wat dat betreft... Het sissen zegt mij niks. Waar ik woon zijn bijna geen allochtonen. Wel bouwvakkers. En die doen dat weleens...ha ha Voel ik me juist altijd nog goed genoeg om naar te fluiten,
Begrijp mij niet verkeerd hoor....ik vind het papiertje weggooien ook slecht en een boete heel ok. Echer, bureau halt vind ik dan wel te.
Ben eigenlijk wel positief over deze berichten. Ik heb een hekel aan mensen die hun rotzooi niet opruimen en dat blijkbaar ook van huis uit niet meekrijgen (idd altijd energydrinks etc) en dat gesis kan idd beledigend en intimiderend overkomen. Dus laat ze maar lekker beboeten! Of tijd en enerie niet ergens anders in gestoken moeten worden, ja ook, maar niet of of