Wie ook juf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daan04, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb al eens een aantal juffen hier op het forum voorbij zien komen. Misschien is het leuk om hier een eigen topic te hebben? Of bestaat die al? :)
    Leuk om ervaringen uit te wisselen van de dagen, helemaal nu voor sinterklaas. Leuke uitspraken van de kinderen etc.
    Hopelijk komen er reacties!

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    HIER!!! :) zou inderdaad wel eens leuk kunnen zijn!
    Ik ben juf in het 2de leerjaar (groep 4) en in het 6de leerjaar (groep 8)

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hier een invalsjuf... dus overal en nergens... vandaag onderbouw groep 1-2-3 bij elkaar

4. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik ben een muziekjuf, mag dat ook? Ik geef les aan kinderen van 6 maanden t/m groep 8. Muziek op schoot doe ik op de muziekschool waar ik werk, verder ben ik vakleerkracht muziek op een basisschool waar ik elke week de klassen af loop met mijn instrumenten en liedjes. Ik heb trouwens ook pabo, dus ben wel begonnen als "gewone" juf.
    Zijn "jullie" kinderen ook zo druk deze week? Echt, ze stuiteren nog net niet door de klassen... en dan kom ik ook nog eens aan met een Sinterklaasliedje, nou, dan gaan ze helemaal los. En elke groepsleerkracht zei het: "sorry, ze zijn wel erg druk vandaag hoor!". Nou, dat heb ik gemerkt, ik was gisteren echt kapot.

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben ook juf. Autorij-juf... Hihi. Of telt dat niet ;)

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik ben ook juf! tot de kerstvakantie nog in groep 1/2...
    Daarna weet ik nog niet, aangezien ik ga verhuizen naar een andere plaats en nog druk aan het solliciteren ben.

Groep 3 of 4 vind ik toch wel echt de leukste!

Gelijk een leuke opmerking van een (turks) kindje gister: Juf???
    Hoe oud is een mevrouw als zij een baard krijgt??? WHUAHAHUAH je kon me opvegen!!! 5 jaar hahaha!!!:D

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hier nog een juf!!
    Ik ben juf van een op dit moment ontzettend drukke groep 3/4/5 op een montessori school.

Vandaag heb ik pepernoten met de kinderen gebakken, nou dat was een groot succes! Wel merk ik dat het allemaal een beetje te lang duurt nu, we zitten volgens mij al bijna 3 weken in Sinterklaassfeer en vooral voor de kleintjes loopt de spanning nu te hoog op. Merken jullie dit ook aan jullie kinderen?

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha die is leuk
    kinderen he.... ;)

9. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Hier ook een juf. Ben fulltime juf van groep 6/7/8 op een kleine dorpsschool. Ik ga bijna met verlof. Ik probeer het tot de kerstvakantie vol te houden :)

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier ook een juf, maar ben nu nog met verlof. Ga in januari weer werken op woensdag, donderdag en vrijdag in groep 5.

11. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Leuk veel juffen hier :)
    Wanneer vieren jullie sinterklaas op school?
    Wij vieren het vrijdag! En inderdaad de kinderen stuiteren door de klas :p. Ik heb een groep 3/4. Maar gelukkig wel een rustige groep ;). Wij doen een dansje op het nieuwe lied Sinterklaas wil dansen van kinderen voor kinderen. Erg leuk! (youtube)

12. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier nog een juf...Ik sta voor groep 7. Ik begin na de kerstvakantie weer op de donderdagen en vrijdagen.

Ben echt een bovenbouwjuf, mis ze wel hoor die kids, ben al vanaf de zomervakantie thuis...

13. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Hier nog een juf. Ik geef op maandag en dinsdag les aan groep 5-6 op een multi culti (zwarte) basisschool. Op donderdag vul ik altijd de adv dagen van collega's op. Morgen mag ik groep 3 doen, een dag voor sinterklaas, ik hou mijn hart vast, haha:$

14. conijn

conijn Bekend lid

24 okt 2008
    691
    0
    0
    Ja hier nog een juf.
    Na de kerst voor groep 4.
    Heb nog niet zo´n zin hoor....

15. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hier een kleuterjuf ;)

16. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hoi!!!

hier iem die juf wordt genoemd door de kinderen, maar ben eigelijk groepsleidster op een medisch kinderdagverblijf. Mag dat ook;)??

Groetjes joyce

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Pi-pa-pepernoot, toch? Leuk liedje!
    Ik vier geen Sinterklaas op school, werk op vrijdag op kantoor opde muziekschool... Wel jammer, want ik vind dat toch altijd wel heel erg leuk. Maar ja, de plicht roept...

18. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Ja!! Eigen klas in de bovenbouw van de basisschool. Erg leuk, en ja, ze zijn inderdaad DRUK nu ;)

19. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Hoi, ik ben ook een "juf" op een kinderdagverblijf!
    Wij hebben afgelopen zaterdag sinterklaas gevierd en vandaag kwamen 2 pieten gezellig langs.
    De kinderen stuireren door het lokaal heen.

1 meisje was vannacht bij haar ouders geweest. Vroeg haar moeder de vanmorgen, waarom ze bij hun kwam. Dat was dus omdat colle piet op haar bed stond te dansen. Ik kwam niet meer bij.
    Bij ons hebben we al aardig wat "stelletjes" we mogen dan ook allemaal blijven slapen. De ouders mogen allemaal bij elkaar slapen ;) heeeeel gezellig dus hihihihi

20. mickey80

mickey80 Actief lid

24 aug 2008
    359
    1
    18
    Hier ook een juf van groep 3!
    Ik mis ook wel een echte juffenforum ;) Ik werk op ma-di-vrij dus ik moet nog zien wat mij vrijdag te wachten staat :) tot nu toe vind ik het wel erg meevallen!

Deel Deze Pagina