Bijna 9 uur en ik lig nog heerlijk in me bed met de laptop. De kleine meid was nog moe dus die naar het ontbijt weer naar bed gebracht. Vind het maar koud dus doe het lekker rustig aan. Voel me wel schuldig als ik bedenk wat er allemaal nog gedaan moet worden. Wie is er nog meer lui vandaag?
Ik ben nu weer even lui ja . Ik heb vanochtend de dekens van me afgeschopt, het bad met bleek uitgesopt en de badkamer gedweild. De vaatwasser en keuken gedaan, thee gezet en inmiddels weer mijn bed ingedoken... Heerlijk! Vandaag verder even niks...
Hier kleine man naar school gebracht en kleine meid naar het nieuwe kdv om te wennen. Ik geniet nu even van de stilte, want die is best schaars hier . Zo toch maar even de was doen, stofzuigen en dweilen....maar nu ff niks
Wij zijn ook lekker lui. We moeten nog douche en waren pas om 8.30 opgestaan. Heerlijk lekker rustig aan..
YUP!! Beer heeft vroeg in de ochtend plaats genomen in ons bed, en heerlijk een paar uurtjes geknuffeld met mij..... Half 9 eruit samen met Beer, en we houden vandaag lekker een huispakdag. Manlief is toch laat thuis, dus hoef ook niet voor t eten te zorgen.
Wat ik nou meemaak: lig ik helemaal in diepe rust lekker in mijn warme bedje, wordt ik op mijn schouder getikt?? Ik was echt verbaasd... Klinkt achter me het stemmetje van mijn oudste zoon (bijna 3): 'Mama, ik heb van papa een eierkoek gekregen. Maar jij was niet opgestaan!' Ik grijp de wekker, is het 8 uur en mijn man is om half 8 naar zijn werk vertrokken... Oeps.... Zoonlief een half uur alleen beneden zitten ontbijten en Telekids kijken. Iets te lui....
Heerlijk hè lui zijn. Ik netjes m'n wekker gezet om 8u... word ik tegen negen uur wakker. Dochterlief blijft altijd heerlijk liggen, die is verliefd op d'r bed en de kleine man is vannacht om 2.15 en 6.15u geweest, die moet straks weer. Daar werd ik dus ook niet wakker van... Wat een luxe! Nu net ontbijtje achter de kiezen en maar wat gaan doen al staat de modus nu wel op slow motion... Geniet er maar lekker van!
Hier kleine man weer op bed gedaan en ik lui in pyjama op de bank met een kop koffie. Grote man ligt nog heerlijk op 1 oor want die heeft vannacht de nachtvoeding op zich genomen dus die mag wat langer slapen van mij Vandaag misschien even buiten wandelen en ergens een kop koffie drinken want mijn man en ik zijn 2 1/2 jaar samen en dat gaan we heerlijk vieren met z'n 3-en
Hier ook een luie dag vandaag hihi maar er moet nog zoveel gebeuren! Zo meteen toch maar beginnen iets te gaan doen.
Heerlijk he zo lui zijn. Ik ben aan mijn tweede week vakantie bezig, maar nog geen tijd gehad om lui te zijn. Mijn dochter is vanaf 7-1 op de basisschool begonnen en dan moet je echt optijd uit je bed en heel de dag de klok in de gaten houden en tussen thuis en school op en neer lopen. Maar wel leuk hoor, dus daar krijg je weer een beetje energie van.
Hier ook lui! Ik zit in mijn pyama met een kop koffie en de kleine man zit in zijn wipper te spelen. Hij gaat over een half uurtje weer naar bed en dan ga ik toch maar eens iets doen. Gister ook al weinig uitgevoerd en 2 dagen achter elkaar kan ik niet aan mezelf verkopen haha. Ik heb lekker 5 dagen vrij. Voordeel van onregelmatig werk is dat ik soms ineens bijna een week zomaar vrij heb
Jaa ik en manlief hebben samen vakantie! Heerlijk.. Dus alles op het gemakje, rustig aan.. Alleen manlief die staat smorgens vroeg al te hameren en te timmeren in de baby kamer to be.. Agh ik ben blij dat hij er zo enthousiast mee bezig is!
yup een pyama ochtendje hier! heerlijk! dochtertje ligt te slapen en in plaats van de was en opruimen op de laptop en tv kijken.
Hier ook een lui dagje vandaag. Ben van plan om heel de dag in m'n pyjama te zitten, haha en niks te doen. Behalve voor m'n dochter zorgen, natuurlijk.
Hier heerlijk op de iPad voor de tv meisje in de draagdoek te slapen inmiddels. We hebben de was al weg zijn wezen zwemmen en met ons meisje naar de kapper geweest ( voor het eerst) En nu even relaxen nog een uurtje daarna komt de oppas en ga ik nog even 3 uurtjes werken dus rustig aan hier vandaag
Hier een luie haha, vanochtend met het gezinnetje even in het bos gewandeld en nu lekker rustig aan doen.. Net een warme douche genomen en ik ga zo lekker op de bank zitten, beetje tv kijken hihi.
Hier ook een lui dagje Heb alleen vanmorgen de logeerkamer opgeruimd (heb logees gehad) en badzout gemaakt. Net geluncht en over 20 minuutjes ga ik mijn dochter ophalen, even naar huis om wat te eten, even snel de was opruimen als ik nog tijd heb en dan ga ik lekker op de koffie bij een vriendin.