Statisch haar

Discussie in 'De lounge' gestart door AngelaV, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    zowel ik als mijn man hebben het, mijn man loopt bij een speciale therapeut ivm met Fybro, hij is van top tot teen verkrampt in de spieren.

volgens die man komt het stroomschokken krijgen door spanning in je spieren (of verkrampte spieren is nl ook spanning)

geen idee hoor, dit is waar manlief van de week mee thuiskwam, dit verhaal.

ik heb zelf ook fybro en schok er heel de dag flink op los, wel is het de ene dag erger als de andere dag, soms durf ik de tv of radio niet aan te zetten, bang voor een tik, erg lastig. maar ik heb de oplossing nog niet gevonden.

2. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kreeg van de kapper als tip om conditioner te gerbruiken, en dan alleen onderin je haar (ik heb anders weer vet haar), en daarna gewoon uitspoelen. Heb nu eindelijk geen last meer van statisch haar, terwijl het eerst continu statisch was!

3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Dit doe ik ook..

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Een paar weken geleden opende ik een topic om tips te vragen voor de kapper. Nu heb ik een erg leuk kapsel maar nog niemand heeft het kunnen zien!!! Ik kan mijn haar al die weken niet los dragen. Het plakt aan mijn gezicht vast, zo statisch is het! Dus hier geen tip, wel herkenning!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

je haar vochtig maken en haarlak wil ook helpen.

Deel Deze Pagina