Wij willen deze samen met mijn zusje aan mijn zwager kado geven volgende week. Ik heb er zelf helemaal geen kaas van gegeten. Ik weet dat hij pas 1 spel heeft (kung fu panda), hij heeft 'm namelijk net. Hij vindt heel veel soorten spelletjes leuk, als het maar geen vecht- of schietspellen zijn. Welke spellen vinden jullie leuk, of juist helemaal niet leuk? Graag met korte omschrijving van het spel, want het zegt mij niets (hihi)
Adventures is wel leuk, daar heb je allemaal verschillende spelletjes in... Of Joyride, ook erg leuk, dat is autorace, maar dan wel erg geanimeerd, je kunt sparen voor nieuwe auto's enzo. Ook verschillende soorten autorij-spelletjes.
of mannen het leuk vinden weet ik niet maar ik vind deze leuk dance central Kinect: Dance Central Full Motion Preview with Jessica Chobot - YouTube kinect adventure Microsoft's E3 2010 Kinect Adventures Demo - YouTube kinectamals(meer voor kinderen maarja dat zijn mannen soms ook) Kinect for Xbox 360 - Kinectimals - YouTube tja zijn een beetje stomme filmpjes maar geeft een indruk
Mmmm...al heel wat + voor de adventures. Filmpje ziet er leuk uit trouwens! Dat zou 'm best eens kunnen worden!
Even een opmerking ... als je zwager een pakket heeft gekocht kan het zijn dat dat er bij zat ... heb het namelijk bij dat pakket gekocht ... zat included zeg maar.
Welke bedoel je meis deze : Adventures die zat er bij ons paket niet bij hoor . De kung fu panda kregen we gratis er bij + in de doos de sport kenect .
Bedankt voor de tip! Volgens mij zat alleen kung fu panda erbij, maar ga het voor de zekerheid wel even checken!