Hoe kom ik hier vanaf? Ik kan mn haar niet eens doen, omdat het alle kanten opstaat. Lijkt nergens op. Niet dat ik de deur uit moet, maar toch.
Volgens mij heeft het te maken met de vorst buiten. Niks aan te doen. Je haar nat maken is de enige optie.... Maar hier krijgen we ook de hele dag schokjes van elkaar...auwtjssss
Oh nou lekker dan haha. Als ik mn haar nat maak, is het zo vet als spek gelijk. Weet niet hoe dat kan, maargoed. Dan moet het maar even zo.
Even haarlak op de borstel/kam en dan kammen werkt ook wel een beetje. Het is heel irritant idd, ik heb dat ook met dit koude weer. Komt niet van m'n handen, maar echt van m'n haar.
ja heeft te maken met de kou en let er ook op dat de vochtigheid in je huis op peil is. Dat kan ook helpen (weet ik uit ervaring). Bij ons is het namelijk heel snel te droog en gewoon bakjes aan de verwarming helpt niet! Dus hebben wij een luchtbevochtiger gekocht, helpt goed! Maar goed back to topic, mijn haar gaat ook alle kanten op en zelfs het haar van mijn dochtertje staat steeds recht overeind. Best grappig, lol.... En overal krijg je schokken van, echt vervelend!
Irritant he....hier vliegen de vonken er ook vanaf. ooral bij mn dochter, die heeft het haar recht overeind staan
Bah, ik heb het ook, heel vervelend >.< een van de katten kreeg laatst ook een schokje op zijn oor toen ik hem wilde aaien, hij keek beledigd naar me hand en deelde ff een tik uit. lol hij vond het dus ook niet zo geslaagd XD
Oh, k ben dus niet de enige haha. Nou, bedankt voor de tips, zal eens proberen met haarlak idd. Dit is echt niks en het kriebelt ook zo
ik aai nu net de kat en die kijkt me toch boos aan.... kreeg dus ook een schokje. Ik durf sommige dingen niet meer aan te raken als het erger wordt en inderdaad altijd met vorst
Superirritant inderdaad! Ik had vanmorgen ook al ongewenste ruzie met onze kat, echt zielig. Vooral katoen dragen en géén synthetische kleding, dat helpt ook enorm.
Gaf gister juul een kus en *knetter*. Nou die verbaasde blik, gelukkig was het een klein schokje. Vanmorgen stond ik mijn haar te borstelen en knetteren die hap ha ha. Word ik me toch toe (of uit)gelachen vanuit de box. En lol dat meneer had om zijn knetterende moeder. De poes hier doet het er volgens mij om, klein masochistje, de hond heeft vacht genoeg om er geen last van te hebben.