Ik ben even nieuwsgierig... heb een ingewikkelde poll gemaakt. Het gaat over je eerste en tweede zwangerschap... Ik weet wel dat het niets zegt, maar ben nieuwsgierig. Bij de eerste moest ik veel spugen, maar was ik niet echt misselijk... Resultaat: een prachtmeisje. Nu ben ik heel erg misselijk, maar heb weinig of niet gespuugd. Wat het zal gaan worden, weet ik over een week of 30. Maar ben benieuwd of er nog statistisch iets te opvalt... Uitleg poll: misselijk: wel misselijk, maar niet of weinig spugen Spugen: veel spugen, maar niet of weinig een misselijk gevoel. Volgens mij moet de poll zo kloppen... ben nieuwsgierig!
Sorry, hier bij geen van beide zwangerschappen misselijk of spugen. Eerste was een meisje, tweede weten we nog niet
eerste erg misselijk, jongen. 2e ook erg misselijk maar nog geen idee... had het bij de eerste erg warm, ben nu een erorme koukleum, dus wie weet...
Ben zwanger van de eerste.. Was heel misselijk en veel spugen.. En wordt een meisje.. Ook heb ik het veel warmer dan normaal..
Bij mijn dochter ben ik 1 keer misselijk geweest. Nu ben ik regelmatig wat misselijk en ik weet t pas over een week of 12 of deze kleine mini-muts een jongen of meisje is!
Bij de eerste: spugen, en het is een meisje. Ik ben nog in verwachting van de 1e, dus 2de weet ik niet.
Ik heb anders gestemd, bij de eerste nergens last van gehad en deze zwangerschap heel erg misselijk geweest en veel gespuugd. Beide een meisje trouwens!
eerste misselijk spugen en alles ruiken als vervelende geur> meisje tweede nergens last van maar wel ernstig moe> jongen
Bij de 1e misselijk geweest 1e 3 mnd nooit gespuugd: jongen Bij de 2e niet misselijk, nooit gespuugd: jongen Bij de 3e beetje misselijk geweest, nooit gespuugd: meisje Ben benieuwd of je hier iets mee kunt, mijn theorie is Jongen: heftige reactie van hormonen en bij een Meisje: veel minder heftige reactie van hormonen omdat ze niet lichaamsvreemd voor je zijn. maar ja ik weet dat dit niet voor iedereen geldt maar ik denk dat het voor mij wel zo werkt.
1e nergens last van -> meisje 2e, 3e, 4e nergens last van -> jongens 5e en 6e (tweeling) -> misselijk, twee meisjes 7e misselijk -> geen idee
ik ben nu zwanger van de eerste en ben niet misselijk en heb ook niet hoefen spugen en we krijgen een zoontje
Dit is de eerste en ik ben maar 1 keer misselijk geweest en het is een jongetje (hebben we vandaag gehoord ) groetjes Paultje
Ik mis ook de optie voor de 1e niet misselijk en bij de 2e wel misselijk. Beide keren betreft het een jongen
Een uitspraak die ik vaak hoor is 'meisjes stelen schoonheid van hun moeder, jongens geven schoonheid' en dat heb ik dan maar vrij doorvertaald naar 'jongens zijn liever voor mama dan meisjes' In mijn omgeving klopt het wel dat iedereen die goed (en lang!) misselijk is geweest een meisje droeg en dat jongens minder belastend zijn.