Ik heb anders ingevuld, want ben helemaal niet misselijk geweest of gespuugd en wij verwachten een jongen. (3x bevestigd door 3 verschillende personen )
De poll kon niet meer dan 10 mogelijkheden... en het ging bij mij met name om het verschil tussen spugen en misselijk zijn. Bij de twee zwangerschappen is dat bij mij -tot nu toe- heel verschillend... Maar tja... het kan nog alle kanten op. Hoewel het wel zo lijkt dat er meer kans is op een jongen nu bij mij... We wachten wel af...
Dit is mijn eerste zwangerschap. Tot ongeveer week 15 heel erg misselijk en spugen. En het word een jongen.
Ik heb 'anders' ingevuld. Bij mijn eerste zwangerschap had ik bijna geen kwaaltjes, iig geen misselijkheid of spugen. Dat is een mooie zoon geworden. Nu ben ik erg misselijk geweest incl. spugen (t/m 16 weken) en we verwachten nu een meisje. Hier dus duidelijk verschil qua zwangerschappen.
hier bij de eerste vlagen misselijkheid en het is een jongen. bij de 2e heel erg misselijk en spuugen en het word een meisje
Hier bij beide: Niet spugen en Niet misselijk. Allebei jongens. Heb vriendinnen die allemaal misselijk waren en die kregen allemaal meiden.
Bij de 1e: Niet misselijk en niet gespuugd ----> jongen Nu: Niet misselijk en nog niet gespuugd ----> ?
Hier maar eentje en dat wordt een jongen, ik ben heeeeel soms een beetje misselijk geweest, 's 1 of 2 keer boven de pot gehangen te kokken maar gelukkig niet hoeven spugen. Wel erg moe trouwens, heb ooit gehoord dat als je een jongetje krijgt je vermoeider bent?
de 1e een beetje misselijk geweest en erg moe!, weinig tot geen puisten= jongen, bij de 2e tot nu toe nog nergens last van en ook niet zo extreem moe als bij de 1e, erg vette huid en haren en veel puistjes= ?
Bij de eerste misselijk met spugen bij de tweede nog misselijker met spugen. Eerste is een jongen, tweede een meisje.
bij de eerste heel af en toe misselijk ..meisje bij de tweede 9en half maand misselijk overgeven.. jongen
eerste beetje misselijk en spugen: meisje tweede kots en kots misselijk en stikziek tot 18 weken en zelfs nu nog rm kotsen en weer een meisje
beide keren nergens last van, echt helemaal niets geen kwalen en de eerste is een jochie en de tweede een meissie